|
Zezner
Medlem
Innlegg: 135
Bosted: Bærum
1303 S BIG
|
|
« Svar #121 på: januar 29, 2010, 22:55:29 pm » |
|
FYYYYYYYY FADER!! Den ser helt utrolig fantastisk ut! Den fargen fikk jeg lyst på Mvh. Zezner
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)
|
|
« Svar #122 på: januar 30, 2010, 12:01:36 pm » |
|
Den blei bra denna her ja. Bare husk at om du setter på senkespindler, så blir den også mykere.. Hvilket ikke bare er positivt når du vil ha den laaaav..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
|
« Svar #123 på: januar 30, 2010, 16:21:25 pm » |
|
Pluss at bilen mister den aggresive looken med forhjulet langt foran i framskjermen...
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
LOBO
Supermedlem
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus
|
|
« Svar #124 på: januar 30, 2010, 16:36:11 pm » |
|
Den blei bra denna her ja. Bare husk at om du setter på senkespindler, så blir den også mykere.. Hvilket ikke bare er positivt når du vil ha den laaaav..
Vil påstå at fronten min er laaaav og selv om den har dropp spindler ser jeg ikke på det som noe problem. Må selvfølgelig passe på litt ekstra, men jeg tar de fleste dumper og humper i stor fart uten at det slår nedi. Om man smalner nok kan man kombinere spindlene med litt ekstra gummi på framhjula også... og da blir den jo faktisk brukbar å kjøre
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
TEH
Supermedlem
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
|
« Svar #125 på: januar 30, 2010, 16:52:16 pm » |
|
Ta den opp litt bak,så er du der.
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
Endre S
Supermedlem
Innlegg: 2103
Bosted: Egersund
Våre liv er summen av de valg vi har tatt.
|
|
« Svar #126 på: januar 30, 2010, 17:08:55 pm » |
|
Utrolig flott bil du har. Masse bil å kose seg med......
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus
|
|
« Svar #127 på: januar 30, 2010, 17:37:03 pm » |
|
Ta den opp litt bak,så er du der.
Tullprat
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
california
Nybegynner
Innlegg: 8
Bosted:
|
|
« Svar #128 på: januar 30, 2010, 18:53:08 pm » |
|
Hei, du... Har du solgt gti'en du nevner innledningsvis..?
T
|
|
|
Loggført
|
Tidsfordriv: '61 boble,'61 panel, '71 dobbelcab, '74 mk1, '79mk1 Gti, '81 mk1 Gti, '83 mk1 Gtix2, '85 mk1 gti Cab. -Trenger alt av chromedeler til golfene!!! '04 passat Tdi4M.(-konevogn)
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!
|
|
« Svar #129 på: januar 30, 2010, 22:41:48 pm » |
|
Den blei bra denna her ja. Bare husk at om du setter på senkespindler, så blir den også mykere.. Hvilket ikke bare er positivt når du vil ha den laaaav..
Samt at hvis man korter så blir fjærene stivere og da er ikke lengere dropp-spindler noe problem. Min bil ble faktisk (når jeg satte de flippa endeleddene tilbake i orginal stilling) meget god å kjøre med innkorting og spindler. Litt go-cart aktig faktisk. Presis og rask styring, lite krenging i sving og meget lett å "lese" i forhold til understyring osv. Nå trenger faktisk bilen bare stivere dempere bak for å bli ordentlig morsom å kjøre. Alle som er skeptiske til mye innkorting er herved innvitert til skien for å prøve bilen min til sommeren. Det er mange myter om dette med innkorting som jeg mener er basert på ting folk tror, har hørt, tror de vet, kan tenke seg osv
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
Martin
Supermedlem
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold
|
|
« Svar #130 på: januar 30, 2010, 22:47:15 pm » |
|
Den blei bra denna her ja. Bare husk at om du setter på senkespindler, så blir den også mykere.. Hvilket ikke bare er positivt når du vil ha den laaaav..
Samt at hvis man korter så blir fjærene stivere og da er ikke lengere dropp-spindler noe problem. Min bil ble faktisk (når jeg satte de flippa endeleddene tilbake i orginal stilling) meget god å kjøre med innkorting og spindler. Litt go-cart aktig faktisk. Presis og rask styring, lite krenging i sving og meget lett å "lese" i forhold til understyring osv. Nå trenger faktisk bilen bare stivere dempere bak for å bli ordentlig morsom å kjøre. Alle som er skeptiske til mye innkorting er herved innvitert til skien for å prøve bilen min til sommeren. Det er mange myter om dette med innkorting som jeg mener er basert på ting folk tror, har hørt, tror de vet, kan tenke seg osv syn den matte grå var helt perfekt jeg E.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!
|
|
« Svar #131 på: januar 30, 2010, 23:17:54 pm » |
|
Neste gang får du kjøre selv. Bare ikke kjør som du pleier når du kjører boble
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
|