Har litt dårlige erfaringer med to forskjellige, men jeg mistenker at det er brukerfeil og ikke løfterne sin skyld
Først ødela jeg et sett JPM etter noe jeg mistenker var en kombinasjon av oljemangel ifm svingkjøring på bane og ventilflyt pga for store horn i panna på samme bane...
Så ødela jeg et sett "nobrand" fra Unneberg etter å ha satt inn den ihjelkjørte kammen fra forrige havari som følge av total åndsfraværelse i monteringsøyeblikket.
Nå har jeg kjørt et sett TP løftere i kombinasjon med FK8 kam, Pauter 1:1.3 vipper og Oteva 90 fjører en kort sesong, og kam og løftere ser helt fine ut.
De TP løfterne blir nå montert i samme motor med samme kam og vipper men med fjørene som satt i de "nye" toppene (Scat wedge port)
Vet ikke om det hjalp så mye, men min erfaring så langt er at TP løfterne ser veldig fine ut, men det hadde sikker de andre gjort også med en bedre mekaniker