Bunnplate fra '69 1500 med innsveiste IRS braketter. Sandblåst, innsveist deler av bunnplater og grunnet for mange år siden. Mindre enn jeg betalte for sveising og blåsing... Det er hull i bak og fremkant på passasjerside etter vannrør. Sveises enkelt igjen om man ønsker det.
Karosseri som hørte til bunnplate - Hadde motorbrann, så ser ikke helt bra ut bak. Noe av kanaler foran er kappet bort. Trenger litt sveis, men ikke så verst. Endel utkapp etter å blitt kjørt med diverse vannkjølte motorer. Dette medfølger bunnplate gratis. Følger også med et teppesett.
Usikker på hva dette er verdt. 4000 for bunnplate. Karosseri, teppesett og ekstra panser medfølger gratis?
Hi-Torque starter. For deg som skal dra igang grom motor.Ubrukt. 1000kr.
Nye IRS akslinger (2stk) - Se bilder. 1000kr
2stk grenrør. Ett med vridde flenser for å passe WBX (brukt, overflaterust). Det andre lakkerte er standard. 400 per stk?
Porsche 944 N/A bremser. Mangler skiver 1000kr? Med løse bakplater, disse er vel sånn ca. bolt on på IRS bakarmer.
Bredda (flared) glassfiberskjermer, 4cm mener jeg å huske. 1000kr?
Luisi ratt med boss. 1000kr?
WBX motorvarmerelement.Gratis om du kjøper noe annet.
Tight og fin styresnekke. Kjøpte denne hos Unneberg bil for mange år siden. Lokket ser nyere ut enn resten, lurer på om den er overhalt? Kan ikke garantere noe, men er stram og fin ihvertfall. 500kr?
Dørpakninger, nye, se bilde med gul lapp for info. Gratis om du kjøper noe annet.
Tilhengerfeste til boble. 300kr?
Er jeg helt på jordet med priser så gi meg beskjed, lenge siden jeg har holdt på med boblegreier..
Holder til i Arendal. Småting kan tas med til Asker til helga.
Vil i utgangspunktet ikke sende i posten..
TLF 976 46 768
dagerikskagmo(krøllalfa)gmail(dått)com
Bilder:
http://smg.photobucket.com/user/daggis/library/Div%20bobledeler