Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #60 på: desember 20, 2016, 19:34:43 pm » |
|
God Jul & Godt nytt VW år til alle Mvh Erich [ Vedlegget er ugyldig eller eksisterer ikke ]
|
|
« Siste redigering: desember 20, 2016, 19:48:28 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
|
« Svar #61 på: desember 26, 2016, 11:16:02 am » |
|
Kult 360 bilde God jul til deg og
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #62 på: april 06, 2017, 19:31:01 pm » |
|
Logo.jpg (2.33 KB. 170x170 - vist 1424 ganger.) Hei fortsetter med 1303 epilogen straks vi er klar med 6 buggys !! Ser ut til at vi kommer i mål med drømmen om å være eneste utleier av beach buggies, (manx copier) , i hele Europa .. på Sveriges lengste, (12 km i alt), og eneste bilvennlige sandstrand + et fantasisk nærområde . Har tatt mye tid å få denne drømmen virkliggjort og andre ting på agendaen har fått vike .. Uansett : www.Rent-a-Buggy.se er innen påska oppe og går . Skal være en aktiv side med nye produkter , forbedringer , utleiepriser ,mm. Følg oss nå også på Fb. Rent-a-Buggy.se Båstad turistkontor kjører snart en kampanje rettet mot UK og Norge . Her finns allt Bjärehalvøen har å tillby inkl. et uforskammet bra vær. Sikkert er det at Danske syklister allerede er på veiene , 15 stk 18 hulls golfbaner .Hesteriding på stranda og restaurantene ruster for storinnrykk i påska . Om du ikke vet noe om Båstad ? Båstad Turistbyrå ... Ta en titt på hjemmesiden ... Mvh Erich JES BuggyService
|
|
« Siste redigering: april 06, 2017, 22:14:00 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
|
« Svar #63 på: april 07, 2017, 14:14:29 pm » |
|
Gratulerer med konge butikk. Utleie av Beach Buggy`s er helt sjef. Bodde 5 år i Båstad. Rigtignok Båstad i Norge. Får prøve ut Båstad i Sverige en dag da.
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #64 på: april 07, 2017, 20:34:54 pm » |
|
Tack 1302 Gratis timeleie for første Normann !! , ...ikke mye snakk om hvordan været blir i morgen heller , i dag 15 gr, sol ... Mvh Erich
IMG_1116.jpg (30.98 KB. 800x600 - vist 441 ganger.)
|
|
« Siste redigering: april 07, 2017, 20:52:08 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #65 på: april 11, 2017, 20:11:25 pm » |
|
"Fuchsene" bak skal sef. byttes mot org .Eskildstuna "Mags" ..
IMG_1129.jpg (60.58 KB. 800x600 - vist 522 ganger.) Mvh
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #66 på: april 19, 2017, 19:37:29 pm » |
|
little planet .jpg (25.91 KB. 358x600 - vist 496 ganger.) Fin dag på stranden , litt kalt , men skitt , koolt ..
IMG_1179.jpg (70.57 KB. 800x600 - vist 508 ganger.)
IMG_1181.jpg (70.83 KB. 800x600 - vist 482 ganger.)
|
|
« Siste redigering: april 19, 2017, 19:44:31 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
|
« Svar #67 på: april 19, 2017, 22:12:57 pm » |
|
Kule bilder. Skal si det frister med en tur til Båstad for å leke litt... liker felgene som sitter på.
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #68 på: august 02, 2017, 17:37:29 pm » |
|
Da legges denne meget bra 1303 S -75 ut for salg .. For mange prosjecter i kø !! Kan beskues i tråden .. Leveres 99,9 % rustfri , nye 195/60/15 dekk på Jubileumsfelg , grønne ruter , nye gummilister m.m Motor er overhalt , 3,87 AT gearboks , tannstang .. Farge : Sonnengelb Førerstol behøver ny padding ... lakken er fin men ikke perfekt , bra krom , høye seter , bensinvarmer , belter til 4 m.m Kan levers Oslo i høst .Pris =bud rundt 60 000 ønskes . Intreserte kan maile til : erichbasset@gmail.com Mvh
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #69 på: august 08, 2017, 15:40:59 pm » |
|
Upp mvh
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #70 på: oktober 09, 2017, 16:44:39 pm » |
|
Bilen er ikke solgt , rett pris er ikke oppnådd , det er høst , dermed kommer en forsettelse på denne tråden, i høstmørket Kommer gå gjennom chassie /understellet på en 1303 og hva som bør/kan gjøres ... (ser om det finns interessse iaf ??) .. Legger ut bilde på en IRS bakstilling , tilhører ikke prosjektet da dette er en IRS plate til en langbuggy m/ kulebolt forstilling .. Spiller ingen rolle , denne er exakt lik den du finner under din 1302 /03 .. i stort (ulike utveksl. på gearkasser ) .. kommer tilbake på det ... Skal også vise hvordan "racefolket " gjør/mener med heving av bakstilling for å få lavest mulig tungdepunkt på racebilen "på banen " mvh
|
|
« Siste redigering: oktober 09, 2017, 17:12:53 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
|
« Svar #71 på: oktober 09, 2017, 21:17:36 pm » |
|
Synd det ikke ble noe salg, men jeg gleder meg til fortsettelsen her utover vinteren.
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #72 på: oktober 12, 2017, 17:54:12 pm » |
|
Da ligger dette avkappet klart til montering , en IRS ende fra en trøtt 1303 plate .. sandblåst så sveisejobbet blir greit .. "racerne" liker å montere dette 3" over normal posisjon ,som sagt .. Ferdige plater til dette finns fra R Lumus i USA .. 89 $ ,. Problemet er prisen på frakten !! så vi fixer platene selv .. Posisjonen blir slik at gearstanga /vekslingsstanga blir ligende ovenpå tunellen .. Dette er et stort inngrep i VW plata og en subb - jigg må lages slik at alt havner rett ift. forstilling ... Fordelen når alt er klart er en senking av tyngepunktet i bilen ... Går altså fra svingaksel til IRS (independent rear suspention ) på denne i tillegg ... Har kankje inte så mye med 1303 epilogen å gjøre , men kommer noen tips likevel som kan være verdt noe .... Kritikk og spørsmål er sef . kul ...
IMG_1801.jpg (40.34 KB. 450x600 - vist 467 ganger.)
|
|
« Siste redigering: oktober 12, 2017, 18:11:13 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #73 på: oktober 19, 2017, 16:11:53 pm » |
|
OT kanskje !! Felger på en 1303 "german looker ", "resto looker "kan være så mange . Finns nok av dyre løsninger .. Viktigste er vel kjøreegenskaper og alle vet at 1303 én godt tåler litt bredding på felger/dekk .. Min anbefaling er kun lett senking fram , 5-6 cm , ingenting bak .. Et stabstag bak er glimrende , fram rekker org. synes jeg .. Senker du mer en dette får du på 1303 problemer med "bump steer " ,,at hjulene skifter retning og føles ustabil .. Dette har å gjøre med innfestningen i bunnplata , fremre kontrollarm som får feil vinkel ... Kan sef løses ved oppflyttn . av fester får denne ... Kommer tilbake på samme bak ... Jeg tenker gå for et uvanlig felgvalg på denne ... oversett kankje .. bytter likevel skiver og tromler så velger boltsirkel 5 x 112 ... , gir en hel del rimlige valg . Audi /VW mm ... Disse er org . A6 2003 -2007 ... 7x16 ET 45 , Kvalitet ... dessuten Smidde felger .Ikke alles smak kanskje , men kvalitet til rett pris ...(litt autounion look over disse !! ) .. God fredag og helg nå
IMG_1821.jpg (36.89 KB. 450x600 - vist 434 ganger.)
|
|
« Siste redigering: oktober 19, 2017, 16:18:08 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #74 på: oktober 19, 2017, 16:28:32 pm » |
|
Starter det siste av rustreperasjonen på denne om en ukes tid .. Den triste rusten i karrossen på venstre side over innfesting i napoleonshatten .. Bestemt meg for å løfte karrossen ,, kunne gjøre en bra rustreperasjon her .. Bilen fortjener det ...
Mvh
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #75 på: november 14, 2017, 17:39:56 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #76 på: november 15, 2017, 17:16:48 pm » |
|
Noen timer senere : Tatt høyre støtfangerfeste og er klar med hele fronten på denne ... Sveising : Høyre festet var ikke særlig rustent så det ble å kappe bort rustangrepet for å sveise inn ny plate + selve festet som ligger innenfor .. Mange måter å løse dette på .. lage en mal i papp først er alltid en god ide .. da går det mindre kappeskiver .. Tilpassning tar tid , men er helt esensielt .. På innv, stål som dette ,(altså ikke utv. synbar plate ) , liker jeg å lage platen du skal sveise inn 3-4 mm større en "hullet " . Gå gjerne med en fil slik at du får bort alle slipekanter/glødestål som blir etter kuttern ,, altså reint å fint. Punkter opp platen og helsveiser rundt hele ..som syns på bildet.. Får da en sterk sveis som iaf. er min 1,4 mm tykk etter sliping . Noen ville sikkert lagt platene butt i butt . Dette er tidkrevende og du kan ende opp med alt fra 0,1 - 1,4 mm plate .. Synes min metode fungerer fint , skikkelig gjenombrenning og full styrke. Disse festene kommar man dessuten til fra baksiden slik at event, kanter kan slipes og behandles .. Som jeg nevnte , på steder som disse , som ikke vises ... er trots alt en innerskjerm !! Etter sveis og sliping er det samme behandling som gjelder : grunning , event. kitt , lakk , acrylbody og event. topplakk ... Mens alt tørker er det tid til andre ting ....småting !!
IMG_1961.jpg (47.09 KB. 800x600 - vist 461 ganger.) [attachment=2 [ Vedlegget er ugyldig eller eksisterer ikke ]
|
|
« Siste redigering: november 15, 2017, 17:31:33 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #77 på: november 15, 2017, 17:26:18 pm » |
|
Småting : demonert fangerfester for en liten shining på disse .. sandbl. og samme etterbehandl.som før . Er jo greie å jobbe med , ingen dobbelplate her som på tidligere .. 1303-75 har spyleranlegg til frontlyktene ( kanskje sen -74 og) Skal jeg kutte ut disse , noe å spare på ?? Klart det skal restaureres selv om funksjonen er tvilsom ?? Har ikke sett en boble med dette fungerende noensin ... en utfordring !!!.. Enkelt opplegg egentlig : et par dyser på framfangeren , ekstra kraftig pumpe nr 2 , et T-stykke , slangeklemmer og noen m med slange .. Kommer tilbake på dette senere .. Alt dette er småting som kan gjøres og er ganske greit arbeid ...mens tre lag med grunnig tørker
IMG_1959.jpg (49.05 KB. 800x600 - vist 452 ganger.)
IMG_1960.jpg (55.55 KB. 800x600 - vist 452 ganger.)
IMG_1958.jpg (56.1 KB. 800x600 - vist 450 ganger.)
|
|
« Siste redigering: november 15, 2017, 17:56:17 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #78 på: november 15, 2017, 18:17:56 pm » |
|
Kvelden er ung og det finns flere ting å ta tak i : Demontert alle CV joints og kasta de ... Har aldrig dratt av en drivaksel og kanskje dette er hvorfor .. Finn S.A.W. aksler fra USA og flotte saker fra Finland !! Som sagt stoler jeg fullt ut på org . greier opptil 200 HK iaf .. Leverer disse akslene til micropolering , monterer nye 100 mm knuter , så holder det i massevis av HK . Dette er ikke noe racingprosjekt ...men iom. at motor er ute så .... Sitter jo AT kasse i de fleste -74 og -75 1303 som gir fin overdrive på 4 gir , altså 0.89/3.87 . Gir et behagelig turtall ved motorveikjøring i rundt 120/30 km /t ,( det USA kaller Freeway Flyer !!) ... Kjekt å begynne med litt teknisk iaf. Hater dessuten å bytte ut saker jag ikke har klart å ødelegge !!!
IMG_1963.jpg (41.92 KB. 450x600 - vist 442 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Anders-Co
Supermedlem
Innlegg: 1661
Bosted: Knapatad
|
|
« Svar #79 på: november 15, 2017, 19:23:43 pm » |
|
Mye bra jobbing. Stå på. Tok du å demonterte baksiden av delen du sveise på? Det er ikke behandlet mellom platene å de punktsveisene som er ifra fabrikken er ikke så bra. Jeg delte delen i to å behandlet platene før jeg punktet de sammen å helsveiste for å slippe at det kommer fukt mellom platene.
|
|
« Siste redigering: november 15, 2017, 19:31:13 pm av Anders-Co »
|
Loggført
|
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
|
« Svar #80 på: november 16, 2017, 00:15:38 am » |
|
Kult med lyktespylere. Har aldri sett det på en Boble.
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #81 på: november 16, 2017, 12:53:51 pm » |
|
Anders : slik som på innlegget fra 23 nov -16 mener du .. Ja gjort .Som du ser på bildet fra i går har jeg borret ut og opp alle ptk. til ca 6 mm før sveis (1 ptk ikke sveist ) Helsveiste ikke . Bilen skal i mitt eie ikke vinterkjøres og det blir bare sputet inn godt med tynnolje etter alt er behandlet ..! Husk på at helsveising kan i noen tilfeller stenge kondens inne i hulrom .. Kitter festet på baksiden i underkant .. Kommer til dette fint når jeg letter litt på karrossen Ellers morsomt å se at "noen" holder på med 1303.. Belønningen etter å ha restaurert /forbedret en slik, er virkelig morro .. kjøreglede i topp .. Problemet idag er vel at 1303 èr i bra stand er vanskeligere å få fatt på en Ovaler .. Går nå år og dag mellom en bra sen -74 el -75 modell tilsalgs ..
|
|
« Siste redigering: november 16, 2017, 16:27:07 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #82 på: november 16, 2017, 18:29:33 pm » |
|
Epilogen : Fra 1974 til 75 sank produksjonen av 1303 fra 790 000, ( Tyskland 440 000) til ca 440 000 (Tyskland 101 000) Ble en siste krampetrekning for 1303 : Sun Bug , gylden met , , sun bug på gearkule , elektronisk laderegulator ,kamai midtkonsoll og beige tweedinteriør mm. Le Grande (USA ) samme siste forsøk .(USA , Sør Afrika og Australia fabrikker ) i stort . Trolig var Juni -75 siste prod. mnd. for 1303 (S`en forsvant i.o.m. 1303 levert med 1300 motor i sydeuropa ).. Sverige har tatt inn ca 3 ganger så mange av siste årsmodellen som Norge . Disse var også Loaded , d.v.s. høye seter , seler til 5 , ebervarmer , lyktespylere, 2 trinn friskluftvifte, kromskydd på bakskjermer l og varsel for setebelter på dash .Fanns også klokke (VDO som tillvalg på -75 mod .) Årsaken til prisforskjellene er sikkert som idag.. prisen .. Norge : lave seter . Ebervarmer og annet utstyr som tillvalg .. Blinklys ble flyttet til framfangeren på -75 mod ,ala Golf. Sideblinklys levert i Norge . Sverige hadde ikke krav om dette ...
Fanns også soltak på 1303 -75 ..ganske få produsert ..Finns utrolig få -75 modeller med metallic lakk , sikkert dyrt og VW forsøk på to-skikts miljø-lakk var ikke særlig velykket .. Min 1303 er produsert i mars -75 og har tannstang ,som alle -75 modeller inkl. cab . Den har lyktespylere , ebervarmer ,alle setebelter Kamai midtkonsoll og høye seter ...
Egentlige forbedr. på 1303 som de fleste ser er tannstangstyringa .. Kommer gjerne tilbake hvordan den kan ettermonteres .. 1303 S "BIG " (74 mod ) ,er vel den mest luxusiøse levert Norge og hadde : colormatch seter (tweed/skai) , tepper , sidepaneler . Treinnlegg dash, høye seter , "BIG" stripes på sidene og tykt gummigrepp på ratt ...
Har noen andre erfaringer eller kommet over "spesialmodeller " event. utfyllende info ,er det bare å skrike ut ...
|
|
« Siste redigering: november 16, 2017, 18:43:09 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
|
« Svar #83 på: november 16, 2017, 21:52:02 pm » |
|
Takk for bra info Sonic. Har 02 selv, men er jo en temmelig lik bil med tanke på understell. Har lekt mye med tanken om å bygge om til tannstang. Mange har fortalt at det er en enkel jobb å montere. Bare å slå litt her og der med hammeren så er det plass. Veldig i tvil til den metoden. Har og sett i tråden til Hot Owl hvordan det gjøres på skikkelig måten, og det var mer jobb en jeg håpet på, så la tankene litt på is. Har du noen gode innspill på å ettermontere tannstang må du gjerne dele, når du får ånden over deg.
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Anders-Co
Supermedlem
Innlegg: 1661
Bosted: Knapatad
|
|
« Svar #84 på: november 16, 2017, 23:08:10 pm » |
|
Da jeg så det når jeg tittet bakover i tråden din. Gjøre selv det på den måten på gamle bilen min som jeg solgte. Bilen jeg har nå skal heller aldri på salta veier.
Ja det er gøy å se at disse bilene begynner å bli poppis å at prisene på bilene stiger.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
|
|
« Svar #85 på: november 17, 2017, 10:43:51 am » |
|
Takk for at du holder forumet oppdatert med prosjektet ditt Sonic. Dette er helt strålende!
1975 1303S er den eneste modellen jeg kunne tenkt meg og som vi tidligere såvidt har diskutert så får du gi meg beskjed når denne er klar for salg. Dessverre nølte jeg når Roman solgte sin fantastiske low milage (150 000 SEK) bil. Den var den absolutt fineste originalbilen jeg har sett og prisen var helt riktig.
Og bare slik at det er sagt en gang for alle til dem som vurderer Porsche: en bra oppsatt 1303 kjører fletta av en 911 rundt hvilken som helst bane!
-BB-
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #86 på: november 17, 2017, 15:13:53 pm » |
|
Takk alle . Ser ut til å bli "Epilogen" for mr Erich Basset også .. Etter nesten 40 år med VW og Porsche kjenner jeg at dette blir siste bidraget i det offentlige rom Skal ,så langt orken holder , avslutte dette prosjectet/tråden på en verdig måte .. -mer i helgen !! mvh
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #87 på: november 18, 2017, 16:37:24 pm » |
|
Ettermontere tannstang , rack/pinon , kuggstång !! Som nevt har Juhu (Jon ) er fin artikkel på dette (tror det var her ) I tillegg Germanbug på Boxerville . Jon, (Hot Owl), har også en mange gode råd for dekk/felg valg + oppsett for optimal kjøreglede ) . Som sagt kom denne modifikasjonen i sept -74 , som 75 modell . Den er stort sett av samme typen som 99 % av bilene kjører rundt med i dag . En enkel sak som krever lite vedlikehold og skjelden feiler .. Fordelen fra andre konstruksjoner som tidl. 1303 og 02 er at denne rett og slett er bedre mht. kjøreopplevelse , mer presis og føles som om rattet blir litt lettere faktisk .. Den gamle kontruksjonen med hovedsnekke og hjelpesnekke på hhv. hver sin side fungerte fint når det var nytt , men her finns utallige slitedeler ....som slites .. Det kan du oppleve som treg styring , plustselige rattutslag , instabil i retning osv. Så ombygging : De som tror dette er en enkel operasjon får tro omigjen .. Deler du må ha : Rattaksel , selve tannstanga , mellomaksel m/ledd , -75 mod spindler , 4 stk 10x40 bolter m/mutter 2 metallplater i 3 mm stål , ca 20x 70mm . På 1303 -72 og -73 må du også skifte selve fjærbeinet da -75 spindel er 2 boltet ( ala Golf ) Jobben : Tannstanga tar mer plass ved rammehode og må kappes /senkes bakover med ca 20 mm . På 1302 -1303 -72 sitter det forsternings-strevere akkurat der denne kommer og må kappes vekk .. Hullet for rattakslingen mp ovalslipes mot passasjerside der den går gjennom karrosseriplate under tank .. Selve festet for stanga er disse 4 10 mm boltene , (2 på hver side ) , som sitter i karroseriforstrkn. Dette stedet må åpnes slik at du kan sveise inn muttere på disse stedene inkl. forsterkningsplate . (best her er å få målene fra noen som har denne stanga org. montert sef.) Enkelt ?? Da er det bare og sette igang ,, etter du har kjøpt alle delene . Let opp en skrotbil , eller kjøp brukt , nytt finns nemlig ikke .!! Lykke til ..og god helg
|
|
« Siste redigering: november 18, 2017, 18:01:57 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
|
« Svar #88 på: november 18, 2017, 16:48:07 pm » |
|
Bare å brette opp ermet.
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Sonic
Supermedlem
Innlegg: 1915
Bosted:
|
|
« Svar #89 på: november 19, 2017, 17:53:30 pm » |
|
Ja Finns ildsjeler som virkelig gjør dette og får en fin belønning når jobben er gjort .. Vel , småjobber videre , samler pågangsmot ... Dratt ut innredn . og alle tepper / isolasjon baki . Hyggelig med 0 rust her , er ikke det letteste området å reparere .. Rusten kan være utbredt her . Stort sett skyldes det en gåen bakrutepakning .. Teppene , det lille som finns er i elendig stand , seter likeså ... Skal ikke ha inn baksete så lenge jag har bilen .. Tror jeg kan telle på en hånd de ganger jeg har hatt passasjerer i baksetet .. Lydisolasjon og stereo blir det iaf. Limrester fjernes lettest med aceton ,, pass på helsa , maske påkrevet .. Byggskummet har nått VW fabrikken , det kunne de spart seg .....
IMG_1969.jpg (56.89 KB. 800x600 - vist 484 ganger.)
|
|
« Siste redigering: november 19, 2017, 17:58:50 pm av Sonic »
|
Loggført
|
|
|
|
|