Lasse
Supermedlem
:: DKL ::
|
|
« Svar #60 på: januar 24, 2008, 22:16:18 pm » |
|
Ja sef ska eg ha motor, men pr. i dag så tror eg ikkje eg har 150hk tesamen ein gang, hahahahaha Monsieur Sonique får avgjør.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem
|
« Svar #61 på: januar 24, 2008, 22:25:53 pm » |
|
Bare og stille Lasse , intensjonene som teller . En ekte entusiast blir aldri avvist , kansje vi kan plante et frø Mvh
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Endre D
Global moderator
Supermedlem
|
|
« Svar #62 på: januar 24, 2008, 22:31:31 pm » |
|
Bare og stille Lasse , intensjonene som teller . En ekte entusiast blir aldri avvist , kansje vi kan plante et frø Mvh Suverent
|
|
|
Loggført
|
"When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris" Røten bay - be gone!
|
|
|
Lasse
Supermedlem
|
|
« Svar #63 på: januar 24, 2008, 22:33:43 pm » |
|
Bare og stille Lasse , intensjonene som teller . En ekte entusiast blir aldri avvist , kansje vi kan plante et frø Mvh Frøet e nok planta for lenge siden - eg satse mer på a få litt plenkrutt, så det gror fortere
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Herbie
Supermedlem
::DKL::
|
|
« Svar #64 på: januar 24, 2008, 23:56:18 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Endre D
Global moderator
Supermedlem
|
|
« Svar #65 på: januar 25, 2008, 15:37:24 pm » |
|
Erich, skal man medbringe noget til dette eminente arrangement?
|
|
|
Loggført
|
"When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris" Røten bay - be gone!
|
|
|
Sonic
Supermedlem
|
« Svar #66 på: januar 25, 2008, 15:54:42 pm » |
|
Trengs ikke . I og med at det er på UMS senter kan vi ikke nyte alkohol der .. Mvh
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torgeir
Global moderator
Supermedlem
|
|
« Svar #67 på: januar 25, 2008, 16:07:43 pm » |
|
Det er da heller ikke noget problem, kan fortsette de infløkte motordiskusjoner over noen kalde når vi gir oss der oppe... vi er vel flere som kommer til å gjøre en kveld av det, så om noen vi hive seg med på det så hadde det jo vært hyggelig....
|
|
|
Loggført
|
Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
|
|
« Svar #68 på: januar 25, 2008, 16:09:13 pm » |
|
Det er da heller ikke noget problem, kan fortsette de infløkte motordiskusjoner over noen kalde når vi gir oss der oppe... vi er vel flere som kommer til å gjøre en kveld av det, så om noen vi hive seg med på det så hadde det jo vært hyggelig....
Jeg skal ikke kjøre dit hvertfall. Nå er det teater med ungene så kommer jeg opp dit så snart det er ferdig, forhåpentligvis right on schedule... ses der!
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017 "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
Holmen
|
|
« Svar #69 på: januar 26, 2008, 12:29:56 pm » |
|
Takker for en fin kveld med hyggelig stemning og "god drøs" Ingen føk i tottene på hverandre så dette må gjentas Hørtes ut som sveisekurs kunne være noe å få i stand. Både stål og alu.
|
|
|
Loggført
|
Jeg liker buet frontrute - 1303......
|
|
|
Der_Butzelmann
Supermedlem
The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!
|
|
« Svar #70 på: januar 26, 2008, 13:42:00 pm » |
|
Ja dette var bra! Synes det er helt topp at Erich fikk til dette ( månedlige ? ) møtet. Mye bra læring, og god drøs som Holmen sier. Tiden gikk bare så alt for fort. Alltid noe nytt å få med seg, og EBB er jo i en klasse for seg selv med sin kunnskap basert på prøv og feil metoder, trossing av gamle myter om type "nei, det går ikke, er du gal?" løsninger, som faktisk funker utmerket, og med mange års praktisk erfaring. Han har ikke bare lest om det "ett sted", slik som mange av oss andre har Ja, sveisekurs er av stor interesse, spesielt alu! Forresten Holmen, delene dine ligger fremdeles i bilen min. Tror vi glemte det begge to, hehe.
|
|
|
Loggført
|
-73 1303S WBX -69 Buggy, kort -91 T4 Multivan -04 Touran
|
|
|
Holmen
|
|
« Svar #71 på: januar 26, 2008, 14:34:11 pm » |
|
Du kan jo svinge innom med dem i garasjen en gang det passer.
|
|
|
Loggført
|
Jeg liker buet frontrute - 1303......
|
|
|
Sonic
Supermedlem
|
« Svar #72 på: januar 26, 2008, 18:47:20 pm » |
|
Takker alle som tok turen , synes det ble vellykket og inspirasjon til å "komme i siget igjen " Spesiell takk til EBB , Turbokongen og ikke minst UMS senter for en eminent plass .. Tiden gikk fra oss , men håper å gjenta dette i Mars en gang for diskutere videre . Motor , bremser , understell kom vi knapt innpå og med litt høyere tempratur skal vel dette også gå bra . Føler vi har hatt en sped start til noe veldig positivt i Stavanger. Ønker alle lykke til rundt i grasjene frem mot våren Mvh
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse
Supermedlem
|
|
« Svar #73 på: januar 26, 2008, 19:00:33 pm » |
|
Takker og bukker for en hyggelig og lærerik aften! Dette må gjentas! Sveisekurs hadde vært kanon! Vi prøvde å få i stand et kurs i regi av Teknologisk institutt før jul, men de virket lite seriøse og til slutt rant det hele ut i sanden. Kunne vi fått til noe på UMS så hadde det vært perfekt! Tror nok hele DKL stiller - LETT! Lasse
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjetil Lima
Supermedlem
|
|