januar 15, 2025, 12:16:53 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Originalprat
>
Type 3 og 4
(Moderator:
SplitMan
) >
variant automat problem.
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: variant automat problem. (Lest 12519 ganger)
vw1958
Nybegynner
Innlegg: 38
Bosted: grimstad
variant automat problem.
«
på:
mai 19, 2013, 20:40:19 pm »
Trenger litt hjelp .... har en vw variant automat fra 1970 og trenger vakum regulatoren på gir kassa ny noen som vet hvor slikt kan kjøpes
Loggført
mvh
Lars
1958 vw 1200(orginal) solgt
1962 vw 1200(1300motor)
1969 vw 1200 spareboble (delebil) solgt
1970 type 3 1600 variant automat
1971 vw 1302 (delebil)solgt
1972 vw 1302s (jub?)
hobby mekker. men ser lys på det:)
billit1
Medlem
Innlegg: 132
Bosted: Tromsø, men av og til Kongsvinger.
Sv: variant automat problem.
«
Svar #1 på:
mai 19, 2013, 23:43:06 pm »
Er du sikker på at den må byttes? Det skal visst gå an å bytte en gummimembran som det av og til kan gå hull på. Denne får man tak i fra flere steder, men hele clutchservoen fant jeg bare hos
http://www.evwparts.com/volkswagen/AutostickTrans.html
.
Kim
Loggført
VW 1300S -74 Automat
Volvo 740 -89
Suzuki GSF 600n
Er det godt nok for VW, så er det godt nok for meg..
Squareback
Supermedlem
Innlegg: 6264
Bosted: Ski i AKERSHUS
Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
Sv: variant automat problem.
«
Svar #2 på:
juli 02, 2013, 01:47:13 am »
http://www.rats.no/
eller ring til Hot Shop - Dette er i samme kommune - og du får nok råd
Loggført
Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
1303SS
Supermedlem
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen
Sv: variant automat problem.
«
Svar #3 på:
juli 03, 2013, 12:18:53 pm »
Den vacumklokka er utgått.Men visst det renner ut veske når du drar av slangen så kan det være bensin.Gjør den rein og sjekk med en vacumklokke/Pumpe om denholder tett.Får du tak i en ny/brukt må den justeres inn.Dette har jeg gjort på min t3 Aut.som jeg hadde en gang.
Loggført
1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun
1937 swithun s98
Meld deg inn i klubben vår:
http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...