Burde en ikke også prøve å jobbe for å få flest mulig folk inn på SCC totaltsett, BÅDE VW entusiaster og "hvermannsen" ?
Mye diskusjon i denne tråden, men de fleste argumenterer prisen med det å være en deltaker med boble, kjøring på stripa, vw miljøet etc. Men hva med de som bare kommer for å se på? Viktig å se dette fra deres synspunkt også. Mange besøkende gir penger i kassa det også?
Å bestemme bilettpris er ikke lett.. Å sammenligne hva en kan få for 500kr i "kjøpe-vann", bensin eller handleposer med mat, eller hvor mange kr en må spare hver dag for å få 500kr, blir irrelevant mener nå jeg. Er billettprisen litt for høy fører det ganske enkelt til at mange dropper det, litt for lavt, og en risikerer å gå i minus totalt sett... Jeg tenker da ikke på ivrige entusiaster, som det virker som ville betalt uansett hvor mye det kostet.
Jeg betaler gladelig 250kr for å være på scc en hel dag! Men jeg kom til østlandet sent lørdagskveld å tenkte å bare stikke oppom for å se hvilke VW som hadde tatt turen i stede for å henge på hotellet.. Da var det ikke aktuelt for min del hvertfall å betale 500kr for å kikke der et par timer før jeg stakk ned på hotellet igjen.
Virker ikke som det er allment godtatt her inne å komme med kritikk, uten å bli "kollektivt hengt ut" her inne, litt synd.
Ømtålig tema dette tydeligvis..
SCC greier å samle en fantastisk gjeng med VW entusiaster, og så mange flotte biler som står på rad og rekke bortover skal en lete lenge etter!! + at en får oppleve verdens raskeste bobler på bane.
Så dette må da ha et stort potensial for å tiltrekke seg "vanlige" folk også som ønsker å kikke på biler en ikke ser hver dag akkuratt.

Dette må vel være "one of a kind" i dette landet

Jeg var der hele søndagen, og trodde faktisk at det skulle være enda flere besøkene, med så bra vær som det var.
Kanskje det ligger et potensiale her?
Nå vet ikke jeg hvor mye SCC blir reklamert for utenom dette forumet/vw miljøet.
Kjenner endel bil-entusiaster, men er ikke mange som i det hele tatt har hørt om SCC.
Tilslutt vil jeg bare takke alle entusiaster og ildsjeler som gjør at SCC kan bli arrangert!!