Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
|
« Svar #2010 på: september 18, 2017, 11:15:21 am » |
|
Heeeerregud for et mas.. Nå skal vel folk mene masse og... [ Vedlegg ] Gratulerer med nådd mål og fine tall! Hvor mye trykk måtte til for å nå målet? Takk, 2 bar.
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
|
« Svar #2011 på: desember 20, 2017, 10:23:58 am » |
|
Joda, så har jeg et lite prosjekt i vinter og. Foruten å bytte slitedeler i forstillingen og litt rep av vindusviskere på turboroadster, ønsker jeg å modernisere den lille turbomotoren som skal stå i bilen for gatebruk. Bytter ut forgasser, og bruker datasprut. Dette bør gi lavere forbruk, mer kjørevennlighet og være snillere mot miljøet. Hvis jeg mot formodning skulle stille trykket feil vei, hadde det sikkert blitt større effekt og. Men viktigste her blir driftsikkerheten. At jeg igjen kan legge ut på langtur uten å være veldig bekymra for at noe ryker. Drivverket er jo nå ganske hårete, så det å lage en driftsikker motor nå tror jeg blir bra. Lille snurren er en 1915cc, TCS10, 1,25 vipper, 4x38mm TB, ID1050X dyser, Mexico topper og T25 med oppgradert kompressor. Ellers bruker jeg det som allerede står i bilen, oljekjøler, IC, Vipec V44 og fuel forsyning med flexfuel sensor. Settes opp for bensin. Gleder meg mest til helt ny custom header og eksos i 42x1,6mm rustfritt, har hatt mye klatt med det gamle. Regner med at jeg klarer meg med 0,7 bar for å følge trafikken.
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #2012 på: juni 14, 2018, 13:11:25 pm » |
|
Advarsel: Dette er minst 120 dager siden siste innlegg i dette emnet ble skrevet. Hvis du ikke er sikker på at du vil skrive et svar, bør du vurdere å i stedet starte et nytt emne.HAHAHAHA. Jeg kommer fortsatt ikke over at bilen din gikk fra: til: En vesentlig oppgradering! Selv med armlener og vannkoker
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #2013 på: juni 14, 2018, 13:12:12 pm » |
|
PS: Hvordan ligger du an?
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 4528
Bosted: Sandnes
:: DKL ::
|
|
« Svar #2014 på: juni 14, 2018, 13:36:06 pm » |
|
PS: Hvordan ligger du an? Er du redd konkurranse på SCC? ;-)
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017 "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
|
« Svar #2015 på: juni 14, 2018, 13:38:18 pm » |
|
Begynte å skrive masse men det ble bare tull.. Prøver å finne motivasjon om dagene men ble bare plutselig lei.. Får se etterhvert..
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #2016 på: juni 14, 2018, 13:38:53 pm » |
|
PS: Hvordan ligger du an? Er du redd konkurranse på SCC? ;-) Ikke redd nei. Konkurranse er bare ålreit
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #2017 på: juni 14, 2018, 13:39:51 pm » |
|
Begynte å skrive masse men det ble bare tull.. Prøver å finne motivasjon om dagene men ble bare plutselig lei.. Får se etterhvert.. Jeg er litt i bunnen av motivasjonsdalen selv, men det endrer seg raskt opp og ned.. Spørsmålet er om jeg får gjort alt før SCC..
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 4120
Bosted: Tønsberg
|
|
« Svar #2018 på: juni 21, 2018, 06:46:17 am » |
|
Vi kender vel alle de der op og ned ture i motivasjonen, men inspirationen findes de fleste steder. For mig er den store stadig SCC og få hilst og snakket med alle de herlige mennesker igen! Ja og så at få ovalen med i år da Stå på, glæder mig til at se roadsteren køre masse solide ture op og ned af stripen i år!
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
|
« Svar #2019 på: juni 21, 2018, 07:03:31 am » |
|
Takk for det. Når jeg fant feilen på Tirsdag og hadde en vellykket prøvetur i går, kjenner jeg at motivasjonen er på vei tilbake ja. Fremdeles issue med lavt oljetrykk, men satser på å kjøre stripene før motor blir varmere enn ca 80grader. Så får jeg heller kjøle ned mellom hvert run. Det er sånn for meg og, det er SCC som er høydepunktet. Overlever bilen den helga, taes motoren ut og erstattes med en mindre. Så har jeg tid til en gjennomgang av den store.
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #2020 på: juni 21, 2018, 08:27:29 am » |
|
Good shit! Langt foran meg i løypen
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
|
« Svar #2021 på: juni 21, 2018, 10:29:18 am » |
|
Hva er statusen din Erlend? Og hva ser du som den største utfordringen for å bli ferdig?
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #2022 på: juni 21, 2018, 11:56:07 am » |
|
Hva er statusen din Erlend? Og hva ser du som den største utfordringen for å bli ferdig?
Har igjen litt sveising på IC og rør. Så trykkteste. Så rense spjeldhus, montere motor, sette vipper på nytt, montere alt skit, fyre uten innsug etc, koble vann, lage nytt hus til IC etc (brannvegg). Utfordring er tid, da jeg må 4hjulskontrollere, helst bremse etc. OG det begynner å bli vanskelig å få tak i stål/alu enkelt i Oslo.. Men turer på
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
|
« Svar #2023 på: juni 21, 2018, 12:06:44 pm » |
|
Ja, ser det nok å gjøre da ja. Med den nye jobben din kan du vel få noen melkebønder til å bytte ut rørene sine? Så har du materialer mener jeg?
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #2024 på: juni 21, 2018, 12:11:01 pm » |
|
Ja, ser det nok å gjøre da ja. Med den nye jobben din kan du vel få noen melkebønder til å bytte ut rørene sine? Så har du materialer mener jeg? Blir mange kvelder for å få til gjort ja.. Men det går rimelig radig når jeg først starter. Det er ikke mangel på rør, men på plater egentlig. Må ha noe 2mm alu plater til nye brannveggboksen.
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 4120
Bosted: Tønsberg
|
|
« Svar #2025 på: juni 21, 2018, 21:17:52 pm » |
|
Nu ved jeg godt det ikke er i Oslo, men hør da med Tommy H? Karl Fredrik har mye rart i plade nede på værkstedet Det er ikke umuligt der står det du trenger og at der er en kunde der skal fra Unneberg og mod Oslo
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #2026 på: juni 22, 2018, 08:19:00 am » |
|
Nu ved jeg godt det ikke er i Oslo, men hør da med Tommy H? Karl Fredrik har mye rart i plade nede på værkstedet Det er ikke umuligt der står det du trenger og at der er en kunde der skal fra Unneberg og mod Oslo Tommel opp. Dette står som et av de siste punktene på den imaginære listen Må bli ferdig med resten først. Det går stadig fremover, selv om jeg synes det er noe treigt. Skal få gjenget opp toppene til en tredje innfestning på innsuget imorgen, så kan motor gå inn i bilen. Alt for å forsvare tittelen fra 2016 og 2017
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
JLH
Supermedlem
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar
Bumblebee bugs and busses
|
|
« Svar #2027 på: juni 22, 2018, 09:51:06 am » |
|
Hva anser gutta som ''safe'' ladetrykk? Tenker å holde meg under smertegrensa til å starte med slik at sjangsen for å få kjørt i år er større Skal forhåpentlig vis få mapet både 98 bensin og E85 nå snarlig...
|
|
|
Loggført
|
T-1 1200 1965 T-1 Oval 1954 Golf MK2 1.6 Sport 1988 VW Caddy 2007
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
|
|
« Svar #2028 på: juni 22, 2018, 09:59:00 am » |
|
Hva anser gutta som ''safe'' ladetrykk?
There is no such thing..... Du/dere mapper jo motoren så langt det lar seg gjøre og du oppnår da et resultat. Om du velger å kjøre med det resultatet eller ikke er opp til deg, banen og bilen. Jeg anbefaler deg, og alle andre, å starte litt forsiktig og øke gradvis etterhvert som du føler deg trygg. Opp til 220 kmt på 400 meter er i mine øyne "plankekjørig" i en looker uten noen aerodynamiske hjelpemidler og du trenger ca 400hk for å komme deg dit. -BB-
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #2029 på: juni 22, 2018, 10:57:34 am » |
|
Pass på med bensin, trykk og tenning.
på E85 er du mye tryggere. SAFE er vel 1,5 bar, nok fuel og 17-18 grader fortenning.
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
JLH
Supermedlem
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar
Bumblebee bugs and busses
|
|
« Svar #2030 på: juni 22, 2018, 11:14:22 am » |
|
Jada, ''baby steps'' blir det selvfølgelig Men å gå fra 14.5sek/145km/t til potensielt 11/10sek og 200+km/t blir et laaaangt steg. Men ønsker og tunet ferdig når jeg først skal bruk tid i benken igjen. Videre så lager jeg jo da flere ''Boost reguelerings tabeller'' som matcher et gitt ladetrykk for å starte i det små og øket etter hvert. (Kan jo selfølgelig justere dette etter behov på PC eller Samsung tab'n jeg bruker som instrument). Men jeg er redd for at noe skal ryke sundt før turbo og eller dyser makser (å snuse på 1.8+ bar og mellom 350 - 400 hk på E85 hadde jo vært drømmen. Ta det litt må kjønn der og da. Er helt ærlig livredd Tenker i hvert fall 1.5-1.6 bar på E85 og 1.2 eller noe på bensin. Hit til nå er planen å fin tune fuel map etc til 1-1.1 ca på bensin, ta en måling og se hvor i landet vi er Tenning og fuel er foreløpig fett og snilt.
|
|
|
Loggført
|
T-1 1200 1965 T-1 Oval 1954 Golf MK2 1.6 Sport 1988 VW Caddy 2007
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
|
« Svar #2031 på: juni 22, 2018, 22:46:43 pm » |
|
Hva er statusen din Erlend? Og hva ser du som den største utfordringen for å bli ferdig?
OG det begynner å bli vanskelig å få tak i stål/alu enkelt i Oslo.. Men turer på Jeg ordner alu og stål tynnplater. Har levert endel til Jørn T. Bare å si ifra, og Radia Mekaniske på Furuset har kontantsalg på grøvere emner.
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #2032 på: juni 23, 2018, 00:19:58 am » |
|
Hva er statusen din Erlend? Og hva ser du som den største utfordringen for å bli ferdig?
OG det begynner å bli vanskelig å få tak i stål/alu enkelt i Oslo.. Men turer på Jeg ordner alu og stål tynnplater. Har levert endel til Jørn T. Bare å si ifra, og Radia Mekaniske på Furuset har kontantsalg på grøvere emner. Flott! Jeg sier ifra. Radia føler jeg prisingen går litt på dagsformen.. noen ganger tre turer til bilen, andre ganger én tur, samme minstepris..
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
JLH
Supermedlem
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar
Bumblebee bugs and busses
|
|
« Svar #2033 på: juni 25, 2018, 13:11:49 pm » |
|
Jada, ''baby steps'' blir det selvfølgelig Men å gå fra 14.5sek/145km/t til potensielt 11/10sek og 200+km/t blir et laaaangt steg. Men ønsker og tunet ferdig når jeg først skal bruk tid i benken igjen. Videre så lager jeg jo da flere ''Boost reguelerings tabeller'' som matcher et gitt ladetrykk for å starte i det små og øket etter hvert. (Kan jo selfølgelig justere dette etter behov på PC eller Samsung tab'n jeg bruker som instrument). Men jeg er redd for at noe skal ryke sundt før turbo og eller dyser makser (å snuse på 1.8+ bar og mellom 350 - 400 hk på E85 hadde jo vært drømmen. Ta det litt må kjønn der og da. Er helt ærlig livredd Tenker i hvert fall 1.5-1.6 bar på E85 og 1.2 eller noe på bensin. Hit til nå er planen å fin tune fuel map etc til 1-1.1 ca på bensin, ta en måling og se hvor i landet vi er Tenning og fuel er foreløpig fett og snilt. Ikke meningen å ødelegg tråden til ''Turboroadster'' her (unnskyld), men bare en lite update. Fikk tunet ferdig på bensin i helga. Mangler å fin tune siste med tomgang, akselerasjonsfetning og slik flisespikking samt at E85 lar vente på seg ettersom det ikke ble tid til dette dessverre. Men kort fortalt. Vi ga oss på effektivt 1bar trykk på bensin ettersom dette ga et tilfredsstillende resultat og bil i utgangspunktet ikke skal presses noe på dette drivstoffet. Uten å gå nerdette i detalj, så ble det 307whp og 424nm med 1bar trykk og fersk is på tanken til IC. Meget fornøyd med det. Sånn, da skal jeg ikke ødelegge tråden din mer
|
|
|
Loggført
|
T-1 1200 1965 T-1 Oval 1954 Golf MK2 1.6 Sport 1988 VW Caddy 2007
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
|
|
« Svar #2034 på: juni 25, 2018, 15:09:43 pm » |
|
Uten å gå nerdette i detalj, så ble det 307whp og 424nm med 1bar trykk og fersk is på tanken til IC. Meget fornøyd med det. Meget bra og gratulerer! Dette betyr at du har en meget sterk og god grunnmotor på ca 155 hester (på hjulene) og at du sannsynligvis vil oppnå 385 whp ved 1.5 bar og 462 whp på 2 bar så fremt du har deler som er i stand til å levere såpass mye effekt. Du har allerede nok effekt til å relativt enkelt skyve deg over mål på under 11 sekunder når starten sitter og du ikke "struper" den utover draget pga kompensering. -BB-
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
|
« Svar #2035 på: juli 17, 2018, 11:28:04 am » |
|
Ikke meningen å ødelegg tråden til ''Turboroadster'' her (unnskyld), men bare en lite update. Fikk tunet ferdig på bensin i helga. Mangler å fin tune siste med tomgang, akselerasjonsfetning og slik flisespikking samt at E85 lar vente på seg ettersom det ikke ble tid til dette dessverre. Men kort fortalt. Vi ga oss på effektivt 1bar trykk på bensin ettersom dette ga et tilfredsstillende resultat og bil i utgangspunktet ikke skal presses noe på dette drivstoffet. Uten å gå nerdette i detalj, så ble det 307whp og 424nm med 1bar trykk og fersk is på tanken til IC. Meget fornøyd med det. Sånn, da skal jeg ikke ødelegge tråden din mer No problemo -har ikke fulgt med så mye her(les ingenting) på lenge, man artig at du har kommet så langt :-) tommel opp for SCC Jeg har endelig fått vist bilen på etterkontroll, ( SÅ NÅ HAR JEG TO HASTIGHETER PÅ VINDUSVISKEREN) og tatt 4-hjulsjustering for å sikre at den går rett også i år. (Byttet styrestag fremme) Må si at jeg syntes det var veldig kult av tuner Ben Stian Håland da han satt hjemme midt i ungene sin leggetid og feilsøkte samt rettet tenningsproblemene mine via TeamViewer mens bilen min sto i garasjen Jeg fikk "beskjed på øret" om å starte å stoppe bilen, gi gass. Så justerte han threshold values på trigger til symptomene forsvant. Så nå har jeg kablet nett i garasjen.
|
|
« Siste redigering: juli 17, 2018, 11:37:43 am av Formula Vee »
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
|
|
|
Kjetil Lima
Supermedlem
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger
|
|
« Svar #2036 på: juli 17, 2018, 22:02:28 pm » |
|
Konge
|
|
|
Loggført
|
1961 T1 - Custom
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
|
« Svar #2037 på: oktober 28, 2020, 14:04:40 pm » |
|
Ja, da er vel avgjørelsen tatt. Har hatt det veldig kjekt, og lært mye. Hadde bilen ute på finn, men det var 0 respons. Jeg forstår det veldig godt. Det er en spesiell bil, til mye penger. Jeg hadde kun bygd den til meg selv slik jeg ville ha den.
Den står helt inntakt nå, klar til å vri om nøkkel å løfte forhjula. Men straks prøver jeg å lage den salgbar i stedet.
Ser for meg å lage den til med standard drivverk, men med ca 160 - 200hk turbomotor.
Finnes det noe interresse for en slik bil? Jeg kan bygge den ned slik at den blir billig, eller utstyre den etter ønske. Altså: Jeg kan sette i en +160hk motor og fjerne mye "racing" utstyr og skreddersy etter ønske.
I neste omgang vil jeg selge alt drivverk og utstyr som står igjen når bilen er borte.
Kan og være interressert i bytte med 02 eller 03, orker ingen rust eller prosjekter. Mellomlegg begge veier.
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.
|
|
|
|