Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
|
« Svar #420 på: november 08, 2011, 10:31:27 am » |
|
Det er ikke lov å sveise i rammen, det er nok derfor det er så utstrakt bruk av poptang blekk og tectyl. Så får hver og en bruke fornuften sin.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
cmi
Supermedlem
Innlegg: 2217
Bosted: Buskerud
|
|
« Svar #421 på: november 08, 2011, 10:48:31 am » |
|
Det var det jeg mente og, tenkte kansje det da var litt dumt og brette ut bilder av en bil som var sveiset der det sveises kan, folk har jo blitt tatt for betraktlig mindre via nett før..
|
|
|
Loggført
|
Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus!
|
|
|
nobrakes
Supermedlem
Innlegg: 3455
Bosted: oppland
|
|
« Svar #422 på: november 08, 2011, 14:48:46 pm » |
|
Det er ikke lov å sveise i rammen, det er nok derfor det er så utstrakt bruk av poptang blekk og tectyl. Så får hver og en bruke fornuften sin.
hvor i kjøretøyforskriften står det beskrevet ?
|
|
|
Loggført
|
If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
|
|
|
|
Vw1302s
Seniormedlem
Innlegg: 442
Bosted: Skoppum
|
|
« Svar #424 på: november 08, 2011, 16:56:16 pm » |
|
Tror det hadde vært lite med gode gamle biler, hvis man ikke hadde hatt lov til å sveise i ramme/bærende konstruksjon.. Meen det finnes maaaange som ikke skulle hatt lov til å være i nærheten av ramme/bærende konstruksjon. Popnagler, sparkel, blekk etc hører ikke hjemme ved slike reperasjoner. Buss har jeg ikke veldig peilig på, men det jeg vet av boble er at det ikke finnes én lik en annen. Den ene er skjeivere enn den andre, så skjevheter er ute å går og har vel alltid vært det. Kjempejobb du gjør Tistlo og fortsett med det, snart ferdig jo
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivar
Supermedlem
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
|
« Svar #425 på: november 25, 2011, 02:54:47 am » |
|
Ser diu er innlogga Tistlo. Ta det med ro. Eg fekk klar melding om at eg kunne sveise kva eg ville i ramma på min bil. (den gong ein ein riskokar frå 70-tallet) Om eg fekk naboen til å sveise for meg, måtte han ha papir på det (fagbrev el lign) Dette var vel og merke i -88 (Har ikkje du kjøpt den Dokaen? (For så å selge den...)) Venter på fortsettelsen her no.....Er vel klar no når snøen slepper taket
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #426 på: november 25, 2011, 03:06:42 am » |
|
Har vist gløymt å ta stilling til debatten her..og forøvrig har ikkje tida vert tilstades for vidare jobbing på bilen heller,dvs litt har skjedd sidan sist, men ikkje alverden. no på hausten er det jo alltid mykje mas,dvs bilar som skal vekk, skal hentast, skal flyttast etc+at da dukka opp eit lite 03prosjekt som vert ferdig ila. laurdagen.
planen er å fortsetta på dokaen på søndag vist so at ting ikkje skjer seg igjen!
og når da gjeld lovar og reglar so har eg vel funne ut at eg ikkje har lov å sveisa på eivind sin doka, på rammo.. så dei får berre komma å henta meg dei som vil, eg skal stå klar med henda i veret
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
|
« Svar #427 på: desember 07, 2011, 07:43:03 am » |
|
Hahahaha ja de sender vel den derre Delta-troppen sin for å hente deg snart, Tistlo! Bare ta den tida du trenger vet du.. vi har ikke dårlig tid her i gården så det er ikke noe problem
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #428 på: desember 07, 2011, 23:47:51 pm » |
|
ja kanskje eg tilogmed kjem på VG: "razzia på voss; rustsveisar pågrepen ,sikta for rustsveising." beklagar DELAY!! har vert uhyggelig hektisk her i gården i da sista. men da ser ut til å roa seg ned iløpet av denne veka,so kjem eg asjur med 4andre bilar eg driv med. deretter vert da dokasveising i store mengdar.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Ivar
Supermedlem
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
|
« Svar #429 på: desember 08, 2011, 07:17:34 am » |
|
Ja, la snøen og roen senka seg, og la det bli så glatt at ingen kjem opp dei bratte bakkane til "Flåklypa", og forsinkar meir. Me vil sjå ferdigsveisinga av denne bilen
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #430 på: desember 08, 2011, 21:44:11 pm » |
|
kun skikklige bilar so kjem seg opp bakkane her om vinteren:) kjettingføre somregel Folk får roa ned sjele si litt med julestriden/stresse/maset/jaget/stemninga imens, so kjem eg sterkt tilbake etterkvart
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #431 på: desember 24, 2011, 21:39:05 pm » |
|
Hektiske tider.. trekkvogne mi(87syncro) har jaggu kosta mykje tid og problemløysing.. skjønner GODT koffø folk vendar tilbake til luft og gassar!! legger inn eitpar bilder frå siste økta, Her er eg vel igang med grovreinsking av ytterkanal
DSCF2177.jpg (77.29 KB. 640x480 - vist 458 ganger.) etter eindel og noko banking og klypping etc +++ so begynte golvet å passa okå.
DSCF2178.jpg (92.16 KB. 640x480 - vist 443 ganger.)
DSCF2179.jpg (90.47 KB. 640x480 - vist 431 ganger.) Transportlakken ville eg ha vekk men da viste seg å verta meir arbeid enn planlagt. 1 boks med duxola gjekk med til dette resultatet. deretter ein halv boks chem syrebasert malingsfjernar + ein solid overgang med ein mora kniv..fekk vekk ein god del, men konklusjonen er att vinkelslipar med stålbørste er vesentlig raskare.
DSCF2196.jpg (108 KB. 640x480 - vist 432 ganger.) ferkst frå idag (ingen jol utan rostsveising), radioen hadde slått seg vrang og spelte berre hallejula og bjelleklang, så eg måtte ty til noko ozzy-osbourne cdar for å få garasjestemningen på plass... heiv meg igang på høgra hjørna på rammespetakkelet til golvet. fjerna utriggaren og toppen til tophatten
DSCF2501.jpg (93.79 KB. 640x480 - vist 454 ganger.) etter å ha fått renska godt opp fekk eg montert par å 20cm med ny topp og fiksa noko rust på innsida av tophatten der innerskjermen "begynnar"
DSCF2504.jpg (88.49 KB. 640x480 - vist 422 ganger.) satsar på meir framgang imorgo
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #432 på: desember 28, 2011, 02:49:11 am » |
|
Planar er til for å brennast, og denne gongen blas dei bokstavligtalt vekk.. har vert utan straum i 3dagar, fekk den att ikveld. meget veldig hygglig var midt i sveisinga då straumen begynte å stikka av og komma tilbake før da vart totalt mørkt. vinden herja på noko styggfelt og masse trer for på aovelta stort sett over vegen elle på linjo.. inkl fåro som stod 5meter frå garasjen. heldigvis datt den ikkje ned PÅ garasjen, men den datt ned med ein gong eg snudde ryggen til etter å ha røska ned presenningen på min utandørs,homemade,røbbhall..som holdt på å stikka avgårde. so sånn er da. imorgo skal eg etter alt å dømma få jobba vidare i fred å ro utan fleire forblåste påfunn frå utanomjoriske makter..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #433 på: desember 30, 2011, 04:35:35 am » |
|
Litt bilder av litt framgang, Meir forsegling av tophatten
DSCF2506.jpg (87 KB. 640x480 - vist 392 ganger.)
DSCF2508.jpg (77.81 KB. 640x480 - vist 397 ganger.) Siste delen på toppen er lagt inn og ytterkanten fant eg ut at var lika greitt å berre få av ilag med innerskjermen
DSCF2511.jpg (84.3 KB. 640x480 - vist 385 ganger.) Ny ytterkant vart knekt opp i den lekre knekko mi frå 19pil&bue, takk til Gullik som tipsa om denna tidlegare i haust.
DSCF2515.jpg (99.51 KB. 640x480 - vist 423 ganger.) ....men so var da slutt på morroe. vind nok til fleire familiar i afrika samt forskjellige lokale linjebrannar satt ein stoppar for straumen
DSCF2522.jpg (41.82 KB. 640x480 - vist 425 ganger.) trena likte seg best på tvers øve vegen
DSCF2524.jpg (74.08 KB. 640x480 - vist 452 ganger.) fåro(furu?) ved garasjen fant ut at den skulle ta kveld og forlisa akkuratt isamma eg snudde ryggen til etter å ha revet ned rubbhallen min(som var på veg til skyene). treet hadde heldigvis vet til å ikkje detta oppå meg, eller garasjen
DSCF2528.jpg (79.63 KB. 640x480 - vist 375 ganger.) Straumtjuv!
DSCF2529.jpg (94.88 KB. 640x480 - vist 430 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #434 på: desember 30, 2011, 04:48:41 am » |
|
Opprydning i høgre hjørna.
DSCF2553.jpg (74.6 KB. 640x480 - vist 424 ganger.) Spørsmål: koffø rosta tverrbjelkane sund på Type 2? Svar: For dei er ikkje behandla inni........kun eit lag med voks som har daua ut for ca 25år sidan. her e eit "utklipp" frå fremste tverrbjelken
DSCF2557.jpg (83.22 KB. 640x480 - vist 392 ganger.) og her e heile mannskiten vekke. kun ca eit eggaglas med støv i augene og brillene dogga ja
DSCF2561.jpg (97.88 KB. 640x480 - vist 423 ganger.) Sista luko i rammekalendaren e opna. skuffelsen var stor då den kun inneholdt rust og sand
DSCF2565.jpg (94.43 KB. 640x480 - vist 419 ganger.) litt TLC må te
DSCF2568.jpg (91.63 KB. 640x480 - vist 400 ganger.) noko maling ette gammalt
DSCF2572.jpg (81.08 KB. 640x480 - vist 456 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #435 på: januar 04, 2012, 02:10:23 am » |
|
Litt smålig framgang innimellom straumbrota; Fått montert inn ei ny plata etter at alt av maling på innsida var torka
DSCF2575.jpg (68.34 KB. 640x480 - vist 399 ganger.) Sliping og pussing og all rust i hovedbjelkane er erklert vekke
DSCF2579.jpg (83.06 KB. 640x480 - vist 414 ganger.) Litt prøvemontering
DSCF2584.jpg (68.95 KB. 640x480 - vist 422 ganger.) Nye platebeten passa perfekt den
DSCF2585.jpg (70.81 KB. 640x480 - vist 410 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #436 på: januar 14, 2012, 03:51:55 am » |
|
på tida med liten oppdatering vert litt dårlig framgang denne veka pg av sjuka,men eg har fått putla på litavetta ivertfall Har brukt litt energi på å forska på korleis denna b-stolpen er satt saman..
DSCF2701.jpg (66.41 KB. 640x480 - vist 393 ganger.) Den består av alvorlig mangen delar og derfor ser han ogso sånn ut etter nokon år(for mangen lag med plater)
DSCF2703.jpg (82.34 KB. 640x480 - vist 380 ganger.) Innerskjermen har gravrust eit stykke oppøve + spreng rust i platefalsen, så da må nytt stål på fleire av delane her. og botnen av kanalen til dogleggen har jo eit stort hol som de ser so dar må da lappast litt og
DSCF2707.jpg (73.61 KB. 640x480 - vist 384 ganger.) fant etterkvart ut at eg måtte laga meg tilgang ved å fjerna litt skjerm.
DSCF2712.jpg (78.01 KB. 640x480 - vist 365 ganger.) her e utriggeren klar for montering
DSCF2716.jpg (79.1 KB. 640x480 - vist 416 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #437 på: januar 14, 2012, 04:01:18 am » |
|
Den her repro jevelen krever si tid med bearbeiding. aalt for mangen hol!!
DSCF2714.jpg (92.08 KB. 640x480 - vist 417 ganger.) Viste seg å vera nesten ein cm for lang, så då måtte eg banka inn ein kant og laga ny knekk.
DSCF2733.jpg (82.46 KB. 640x480 - vist 377 ganger.) hadde plato med på skulen idag og brukte steamar og duxola for å fjerna malingen inni. utante so pussa eg da vekk med stålbørste på vinkelsliparen
DSCF2735.jpg (79.38 KB. 640x480 - vist 394 ganger.) igang med fjerning av hol.. fant ut da var best å skjera ut heilt til kanten enn å laga til ein runding og sveisa inn. ved innsveising av ein sånn runding er da utrulig lett for at heile plato vrir seg merkelig pga att spenningane vert innelåst. med ein firkant som går ut til kanten er da lettare å halda kontroll
DSCF2737.jpg (85.19 KB. 640x480 - vist 396 ganger.) Då gjenstår kun 2 lappar og litt maling so går ho på plass. måtte ogso skjera utav litt ekstra for å laga plass til eit røyr dei hadde gløymt..
DSCF2741.jpg (96.71 KB. 640x480 - vist 397 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hans
Supermedlem
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen
|
|
« Svar #438 på: januar 14, 2012, 11:10:30 am » |
|
Steike mye jobb på den bilen, men ser jo veldig bra ut etterpå. Godt jobbet gutt
|
|
|
Loggført
|
o 1958/64 T1 Ragtop o 1957 T1 o 1989 T3
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #439 på: januar 16, 2012, 02:24:44 am » |
|
Ja da e no sorten å ta tå , hans denne helga har eg fått morka litt og endeleg visar da faktisk igjen på bilen etter endt arbeid. Med litt planlegging kunne eg gjennvinna overflødige hol frå framre repro bjelke, til holmagre bakre reprobjelke:)
DSCF2743.jpg (85.47 KB. 640x480 - vist 339 ganger.) mal,utskjering,ny plata,og montering
DSCF2744.jpg (90.63 KB. 640x480 - vist 331 ganger.) endeleg er bjelken "hel ved". neste gong modifiserar eg heller ein splitbussbjelke...
DSCF2746.jpg (92.67 KB. 640x480 - vist 353 ganger.) maling på innsido. bjelken fekk i tilleg fleire dreneringshol som eg trua ein kjørnar nedi for å laga eit søkk mot dreneringa.
DSCF2749.jpg (97.61 KB. 640x480 - vist 338 ganger.) maling i u bjelken på karosseriet
DSCF2750.jpg (92.78 KB. 640x480 - vist 367 ganger.) varmerøyret vart eit heilt kapittel for seg.. då den nye røyret hadde samme diameter som den største orginale(2 delt pga monteringa) dermed kunne ikkje den orginale skjøyte "muffa" brukast, og eg måtte legga sjøyten inni. måtte då bruka ein del av den orginale røyra, som ikkje akkuratt var rustfri. ergo måtte eg ta ut to toppdeler av røyra og sveisa saman pga rust i bunn, og so måtte eg snitta opp og sveisa og slipa til det passa inni da andra røyret mm
DSCF2751.jpg (94.3 KB. 640x480 - vist 382 ganger.) Her er det sveist inn nye hol
DSCF2753.jpg (88.05 KB. 640x480 - vist 371 ganger.) og her er varmerøyrskøyten ferdig. snitte i da langa varmerøyret gjor da lettare å flytta skjøyten + att eg ser kor langt inne den er, noko som gjer ting lettare ved montering pga att skjøyten ikkje må komma for langt inn i Y'en
DSCF2756.jpg (83.15 KB. 640x480 - vist 381 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #440 på: januar 16, 2012, 02:38:27 am » |
|
meir Maling og hurtigtørking i kjedlaren.
DSCF2757.jpg (99.18 KB. 640x480 - vist 400 ganger.) Prøvemontering av varmerøyr. her ser ein koffø skjøyten ikkje må komma for langt inn i y,en. då blokkerar han for varmen.. minuset her er at da må heilsveisast rundt Yen pga at varmen går ut på sida der. detta var dog ikkje gjort orginalt...men her skal ingen snarvegar takast, og da e greitt å få varmen fram om ein faktisk har varmepotter på
DSCF2759.jpg (79.24 KB. 640x480 - vist 351 ganger.) bjelken er klar for montering
DSCF2761.jpg (99.48 KB. 640x480 - vist 338 ganger.) og dar satt han
DSCF2762.jpg (98.67 KB. 640x480 - vist 373 ganger.) varmerøyr og alt på stell!!
DSCF2768.jpg (102.09 KB. 640x480 - vist 390 ganger.) utriggeren klar
DSCF2770.jpg (100.86 KB. 640x480 - vist 335 ganger.) Og dar satt den og på plass. då kan eg endeleg fortsetta med innerskjermen(begynnar i midten og jobbar meg utøve:-)
DSCF2771.jpg (90.99 KB. 640x480 - vist 383 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
boble54
Seniormedlem
Innlegg: 376
Bosted: Skjetten
|
|
« Svar #441 på: januar 16, 2012, 10:46:18 am » |
|
meir Maling og hurtigtørking i kjedlaren. [ Vedlegg ] Prøvemontering av varmerøyr. her ser ein koffø skjøyten ikkje må komma for langt inn i y,en. då blokkerar han for varmen.. minuset her er at da må heilsveisast rundt Yen pga at varmen går ut på sida der. detta var dog ikkje gjort orginalt...men her skal ingen snarvegar takast, og da e greitt å få varmen fram om ein faktisk har varmepotter på [ Vedlegg ] Imponert over hva du får til Veldig veldig bra. Moro og følge med deg på denne og "Trekkvogne" på Bussforumet (og andre biler) bjelken er klar for montering [ Vedlegg ] og dar satt han [ Vedlegg ] varmerøyr og alt på stell!! [ Vedlegg ] utriggeren klar [ Vedlegg ] Og dar satt den og på plass. då kan eg endeleg fortsetta med innerskjermen(begynnar i midten og jobbar meg utøve:-) [ Vedlegg ]
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #442 på: februar 09, 2012, 02:38:59 am » |
|
Dårlig med aktivitet her ja har vert noko redusert no for tida, trur da e infliensa pesten som har ramma meg. og so har eg jo vore busy med alt mulig anna dilldall samt at utetempen har vert lite umøtekommande når ein er sjuk men eg legg ut dei bildene eg har å by på til no. ny innerskjermplata klar
DSCF2797.jpg (92.25 KB. 640x480 - vist 394 ganger.) sveisegrunning..viktig tema her spesielt
DSCF2798.jpg (69.63 KB. 640x480 - vist 363 ganger.) montert
DSCF2799.jpg (74.72 KB. 640x480 - vist 372 ganger.)
DSCF2801.jpg (78.84 KB. 640x480 - vist 383 ganger.) mange hjerneceller har gått tapt i denne b-stolpen. mykje planlegjing for å finna ut av korleis eg skal "angripa han" må laga ny heile botn og heile plato langsetter opp til toppen av doggleggen.
DSCF2803.jpg (72.86 KB. 640x480 - vist 381 ganger.) fjerna restar av gamle ytterkanalar og rensa opp i stolpane rundtom
DSCF2833.jpg (78.17 KB. 640x480 - vist 373 ganger.) uheldigvis er ytterdelen dårlig til D stolpen, og den falsen som skal brettast der er heilt kaputt. om nokon har krympe/strekkemaskin til rådigheit so har eg oppdrag laga ny kant til kanalen der. er jo berre snakk om ein vinkel på ca 1 x 1cm som skal krympast inn til å ha lik fasong som kanalen. hadde vore til stor hjelp om nokon kunne laga den for meg. men eg får da nok til sjølv og når eg går inn for da..
DSCF2838.jpg (78.24 KB. 640x480 - vist 364 ganger.) til helga trur eg ikkje da er noko spesielt tull som skjer og om eg hadde vorte litt friskare og/eller da hadde vorte mildare ute,, so håpar eg å få gjort undå nokon timar på bilen att
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #443 på: februar 16, 2012, 02:57:53 am » |
|
ingen skal komma her å påstå at da e fø tett mellom oppdateringane ivertfall Fiksa eit hol her og rensa opp.
DSCF2887.jpg (86.46 KB. 640x480 - vist 341 ganger.) her ser me sovidt restane etter forsterkingen til sidepanelet, som eg kappa av. vuderte å lappa den gamle, men fant ut at da var bedre med ny. i bakgrunnen har eg merka opp for å kappa av litt av golvbjelken. pga eg må ha tilgang til d-stolpen
DSCF2889.jpg (77.8 KB. 640x480 - vist 341 ganger.) golvbjelken fekk i samme slengen montert noko nytt stål pga eindel gravrust
DSCF2890.jpg (101.6 KB. 640x480 - vist 335 ganger.) so var da te å begynna med rekonstruksjon av D stolpen
DSCF2892.jpg (86.16 KB. 640x480 - vist 362 ganger.) Ein passlig kanalbete vart laga til. og so var da då å få gang på falsen som skal sitta på samme plato. aldri har eg hatt meir bruk fø krympemaskin.....men, eg veit råd. for i ei støvete dvd hylla finst ein film som stammar frå metalshapingzone.com(gull verdt for likesinna!) og der fant eg ut whattt to do.
DSCF2893.jpg (91.79 KB. 640x480 - vist 383 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #444 på: februar 16, 2012, 03:08:06 am » |
|
meir bilder, her er litt om kryping med håndverktøy ved å bruka ei nebbtong so kan eg laga ein heil del nabbar i plato, og på den måten krympa inn stålet og forma plato
DSCF2896.jpg (102.1 KB. 640x480 - vist 394 ganger.) er da mulig so er da best å spenna opp plato før nabbane skal utjamnast..men funka litt dårlig her då det er so lite plata.
DSCF2897.jpg (92.58 KB. 640x480 - vist 405 ganger.) ette mangen rundar med vriing og banking av plato so begynnar ting å ta form. kun ein liten justering att i botn so er den bra
DSCF2907.jpg (105.05 KB. 640x480 - vist 385 ganger.) Og her er plutslig falsen sveist på.
DSCF2913.jpg (80.04 KB. 640x480 - vist 382 ganger.) måtte slipa ut gjennombrenninga med kappskjeva heilt inni kroken for å oppnå støste presisjon
DSCF2914.jpg (77.38 KB. 640x480 - vist 410 ganger.) på plass og d-stolpen ser strax mykje trivligare ut
DSCF2955.jpg (91.97 KB. 640x480 - vist 418 ganger.) ny plata på plass på sido. ps: den er ikkje so rusta som blitzen skal ha da te. skal uansett slipast..
DSCF2958.jpg (85.46 KB. 640x480 - vist 405 ganger.) med eine sideplato på plass var greiene solid nok til at eg kunne plukka av baksido + andre side delen. so er da berre å få laga detta nytt og slengt på plass att! må og renska vekk restar frå kanalfalsen i botn der.
DSCF2963.jpg (97.76 KB. 640x480 - vist 394 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #445 på: februar 25, 2012, 02:23:56 am » |
|
sikle sikle.. ferkst frå columbia! øvrige oppdateringar her håpar eg dokkar opp iløpet av helga!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
vwsolli
Supermedlem
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad
1972 Bay & 1976 Bay
|
|
« Svar #446 på: februar 25, 2012, 08:04:43 am » |
|
hva er dette?
|
|
|
Loggført
|
1968 T1 (Solgt) 1972 T2 1968 T1 (solgt) 1976 T2 (konebil)
|
|
|
1303SS
Supermedlem
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen
|
|
« Svar #447 på: februar 25, 2012, 12:49:23 pm » |
|
hva er dette?
Batteribunn pick-up Ser ut som den skal passe 100%
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Skaug
|
|
« Svar #448 på: februar 25, 2012, 17:25:03 pm » |
|
Vel fritidsproblemer får man ikke av slike kjøp. Imponert over tiltakslysten, men det blir vel ofte slik når man har fått luftkjølt-basillen
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hans Christian
Folkevognklubben
Supermedlem
Innlegg: 605
Bosted: Moss
1967 T2
|
|
« Svar #449 på: mai 04, 2012, 15:00:37 pm » |
|
Hva skjer her a?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|