Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #30 på: desember 12, 2009, 00:39:32 am » |
|
27 har jeg måttet bytte på to av mine
Early bay denne her vettu
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
|
« Svar #31 på: desember 14, 2009, 12:56:12 pm » |
|
Da har jeg vært litt på shoppern igjen Bestilte meg 48 idf.. da var jeg litt uheldig da, kom opp melding om kort avvist fire ganger, så ble det jaggu trekt fire ganger PLUSS den femte som ble godkjent blir jo spennende å se om man får feilkorrigert det.. ugh ordner seg vel forhåpentligvis. Også bestilte jeg meg to sett med slike http://www.corbeau.com/products/reclining_seats/gts_ii/ i sort skinn, til både bobla og dokaen, og der fikk jeg ikke noen slik confirmation mail fra webshoppen så det kan jo bli spennende det også EDIT: Snakker om sola, der kom den på mail Så lurer jeg på dette med korrekt seteramme til disse Corbeau stolene til dokaen. http://www.corbeau.com/service/seat_brackets// der står det noe om D236T til "van", men det tror jeg de mener 80-taller som "van". Kan det tenkes at dette er noe slags universalbrakett, for det står jo noe om borring der..? og såfall, kan man da anta at en slik universalbrakett vil funke bra i early bay også, dersom den i utgangspunktet er tiltekt en slik 80-tallsbuss?
|
|
« Siste redigering: desember 14, 2009, 13:11:54 pm av Eivind E »
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #32 på: desember 14, 2009, 18:40:36 pm » |
|
Steike du handeler! Og steike kor den vert bra med dei setane!!! Eg trur dei festene skal passe, for 80tals "van" er jo det som står som vanagon i lista der. Så er det nokon av dei festa du skal kjøpa så må det vera van,early.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
|
« Svar #33 på: mars 24, 2010, 17:22:41 pm » |
|
Steike du handeler!
Jadda! Har bestilt slike 2" drop plater til bakenden herfra nå: http://www.red9design.com/type2.htmFikk jo selvangivelsen i dag og der var det bonus cash payout så da tenkte jeg å bare la det stå til
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
|
« Svar #35 på: september 03, 2010, 19:52:36 pm » |
|
bilde(4).JPG (90.27 KB. 640x478 - vist 733 ganger.) Jeg og Kåre tar en tur til Voss i kveld! Da blir det forhåpentligvis bra bil til slutt.
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #36 på: september 03, 2010, 23:01:09 pm » |
|
Ja da vert morro å sjå kor mykje rost da Egentlig e på denna
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
|
« Svar #37 på: september 04, 2010, 11:30:50 am » |
|
Ja da vert morro å sjå kor mykje rost da Egentlig e på denna Haha du får nok å gjøre ja, det er sikkert Morsomt at forrige eier mente det hadde vært rustsveiset her.. tja.. kan jo ha vært gjort.. en gang på begynnelsen av 80-tallet..? Lærdalstunnelen var fin den:
voss2.jpg (70.42 KB. 720x537 - vist 671 ganger.) Veien hjem var også ålreit:
voss1.jpg (35.4 KB. 537x720 - vist 550 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #39 på: september 04, 2010, 23:32:22 pm » |
|
Har idag hatt ein innholdsrik tur under bilen idag Eg fant ut av den overnevnte rustsveisinga.. den består av masse små perler og små platebetar som er klatta over diverse hol i kanalar, golv, ramma, utriggarar ++ Mildt sagt er da rust på alle rammedeler(=alle utriggarar, indre + ytre kanal, tverrbjelkane, og dei I-bjelkane under golvet.. Etter å ha opna kassene i bilen vart da konstatert att da ikkje er nok platedeler kjøpt inn Sett utriggarar og jekkfester + indre kanalar på ønskelisto di Eivind Bilder kjem imorgo
|
|
« Siste redigering: januar 08, 2011, 20:24:42 pm av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #40 på: september 06, 2010, 00:17:26 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #42 på: september 06, 2010, 00:23:11 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #43 på: september 06, 2010, 00:24:19 am » |
|
Varj, nei da har eg aldrig gjort før
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #44 på: september 06, 2010, 00:30:40 am » |
|
Tidlegare rustsveising!
DSCF2115.jpg (130.52 KB. 733x550 - vist 560 ganger.) Noko lunde solid her..kan vera ein illusjon dog
DSCF2116.jpg (145.14 KB. 733x550 - vist 545 ganger.) Nokolunde bra her og
DSCF2117.jpg (178 KB. 733x550 - vist 562 ganger.) Fremsta plato på planet er dårleg(finst den å få kjøpt?)
DSCF2119.jpg (140.33 KB. 733x550 - vist 554 ganger.)
DSCF2120.jpg (144.45 KB. 733x550 - vist 571 ganger.) Bilen er tøff ivertfall, her i dropgate formasjon
DSCF2122.jpg (141.2 KB. 733x550 - vist 560 ganger.) Akk ja
DSCF2123.jpg (110.99 KB. 733x550 - vist 533 ganger.) Synd patinaen har tatt heilt overhånd
DSCF2124.jpg (137.02 KB. 733x550 - vist 553 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #45 på: september 06, 2010, 00:36:38 am » |
|
Grom gammal firmalogo
DSCF2125.jpg (85.31 KB. 733x550 - vist 567 ganger.) Golvproplem
DSCF2126.jpg (141.33 KB. 733x550 - vist 521 ganger.) Noko lusk rundt setabeltefeste og
DSCF2127.jpg (140.84 KB. 733x550 - vist 518 ganger.) Må ha vert drit å sveisa i all den tectylen.....
DSCF2128.jpg (132.85 KB. 733x550 - vist 521 ganger.) Sparkeltectyl og kanal
DSCF2129.jpg (133.85 KB. 733x550 - vist 523 ganger.) Var holfri heilt til eg fant eit svakt punkt eller ti..
DSCF2130.jpg (124.82 KB. 733x550 - vist 538 ganger.) Knask eller knep? rammo e foll i rost!!
DSCF2131.jpg (146.05 KB. 733x550 - vist 593 ganger.)
DSCF2133.jpg (147.24 KB. 733x550 - vist 535 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
|
« Svar #46 på: september 06, 2010, 00:40:34 am » |
|
Ja, det var litt av et kupp dette her Må nesten bare ta hatten av for letransplanteur som solgte meg bilen usett og sa den var grei for rust, siden den hadde vært rustsveiset
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #47 på: september 06, 2010, 00:45:56 am » |
|
Vanleg plass ja
DSCF2134.jpg (127.31 KB. 733x550 - vist 516 ganger.) Bilen e grom inni då! kakao påsa til setetrekk
DSCF2135.jpg (122.75 KB. 733x550 - vist 542 ganger.) Frammi kan verta bra og, må berre få vekk da bruna rundtomrking
DSCF2136.jpg (122.96 KB. 733x550 - vist 561 ganger.) Eit lass platedeler.. alt som står klokkerholm på er dårlige greier, men dei kanal utsidene var kjempebra! Lurar på kven som har laga dei(ingen navnelappe på dei) Golva frammi virka å vera bra og
DSCF2137.jpg (129.32 KB. 733x550 - vist 597 ganger.) Fekk ogso med stigtrinn til nyare bay(feilbestilling?) men folk e herved advart, Ikkje kjøp desse !
DSCF2139.jpg (104.37 KB. 733x550 - vist 551 ganger.) Makan til svamp deformert bananplata skal du leita lenge etter! Hadde skjemst vist eg jobba på klokkerholm og levert rundt på den her mannskiten
DSCF2140.jpg (93.15 KB. 733x550 - vist 607 ganger.) Tverrbjelken har kanskje litt mangen hol? (bedre da enn for lite riktignok)
DSCF2143.jpg (98.42 KB. 733x550 - vist 554 ganger.) Men rammeskjeive rammedeler då?
DSCF2144.jpg (86.62 KB. 733x550 - vist 552 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #48 på: september 06, 2010, 00:51:05 am » |
|
Då har eg fått ut da eg hadde på hjerta fø ikveld Har kun to bilder til av da som har skjedd hittil på bilen.. Før
DSCF2145.jpg (89.44 KB. 733x550 - vist 588 ganger.) og etter
DSCF2146.jpg (74.32 KB. 733x550 - vist 593 ganger.) litt kjapp sleggemekanikk der altso Eivind, ja bilen er jo GREI for rust, for den kunne absolutt ha vert verre, og kanskje mykje verre men du kan trøsta deg med att alle baybussar/splittbussar etc som ikkje har vert utbedra noko på rustfronten, og samtidig alltid vert i drift/aldri passa godt på eller lagra inne-- ja dei har alle den samme rusta enten dei vil da eller ikkje! Feks eg såg under bilen der dei rusta utriggarane er, hovedramma er rusta tvers igjennom.. Men da vert litt jobb på bilen din ivertfall!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #49 på: november 13, 2010, 21:26:11 pm » |
|
Tjo hei duddli dei! No OMSIDER skal eg begynna på denna Etter to bobleprosjekt i sommar og haust: 73 1303: http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=3079.067 bobla: http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=3208.0Så mao det er på tide med litt type 2! Er forøvrig fyrste gong eg jobbar med buss skikkeleg so da vert lererikt detta her. Har no dratt bilen opp av holet den stod i og fått den frammom garasjen. Motor, gir og tank og dill skal ut før den skal inn i garasjen. pics: Klar for arbeid..
DSCF3157.jpg (110.57 KB. 733x550 - vist 508 ganger.)
DSCF3159.jpg (106.58 KB. 733x550 - vist 552 ganger.) Nevnte eg forrestn att da eletriska e HEILT på styr i bilen??
DSCF3162.jpg (120.54 KB. 733x550 - vist 548 ganger.) Litt ekstra ledningar og rele sånn i tilfelle
DSCF3165.jpg (133.86 KB. 733x550 - vist 533 ganger.) Vel mykje ledning på +polen på batteriet?
DSCF3166.jpg (149.02 KB. 733x550 - vist 569 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #50 på: november 13, 2010, 21:35:50 pm » |
|
Litt til. Glava høyrer eigentlig ikkje heima i bilar??
DSCF3167.jpg (125.06 KB. 733x550 - vist 577 ganger.) Under seten er det reine rottereiret..
DSCF3168.jpg (130.72 KB. 733x550 - vist 558 ganger.) Sa jo att det er noko tull med det eletriska...........
DSCF3171 (Small).jpg (70.88 KB. 640x480 - vist 633 ganger.) Ligg masse tulleledningar nedi her.. få eller ingen funksjonar på dei fleste av dei
DSCF3172.jpg (116.63 KB. 733x550 - vist 577 ganger.) No skal motoren ut som sagt og girkasso.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane
Toidi - men omvendt.
|
|
« Svar #51 på: november 13, 2010, 22:11:15 pm » |
|
Hehe.. Om ikkje anna, så er dei framsetene der mine gamle.. Jau!
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #52 på: november 14, 2010, 02:37:52 am » |
|
Setane dine tar seg godt ut her i bilen ivertfall Har ikveld vorte mykje fikling med dan dar motoren.... Håplaust å få ut.. Mykje arbeid å få kobla ifrå alle ledningar. Det ser ut som det er ettermontert innsprøytningsmotor og ledningspetakkel. Bensintanken som skulle vera tomm var laaangt frå det.. det merka eg når eg skulle skru av ein slange og då den sprakk so kom da i foss og fall. Det eg har lert ikveld er ivertfall att girkasso må av vist motoren skal ut.. so da får eg ta imorgo
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #53 på: november 15, 2010, 02:01:09 am » |
|
Jaujau helges mål acomplished..Eg fekk til slutt ut motor og gir, men ikkje tanken endå, trengst meir arkeologi for å få tak i den.. Uansett so var da mest vesentlig å få vekk motor å gir før bilen skulle inn pga. Bilen vert lettare å skobba inn i garasjen, det ikkje er plass til å ta ut motor og gir i garasjen, og for å komma til sveising og fjerna brannbomber(Meir arbeid igjen med da..) Legger ut masse bilder. Eit tips til alle som skal ta ut ein t4 motor for fyrste gong, berekn god tid Bilen på bokkar og skruing igang..
DSCF3180.jpg (113.23 KB. 733x550 - vist 555 ganger.) Støtfangarfestet har ikkje vert av på ei stund.. forrige gong var vel då dei sveiste skvettlappane fast i det.
DSCF3182.jpg (135.4 KB. 733x550 - vist 517 ganger.) Motoren er noko sveitt under..
DSCF3185.jpg (148.74 KB. 733x550 - vist 529 ganger.) Legg merke til den tjukke raude kabelen som henger midt i bildet her..... den står det 12volt på heile tida og den henger og dingler under motoren her, og gjett om det gnistrar om du er borti den Bilen er/var ein sjølvantenneleg dynamitt!!
DSCF3186.jpg (137.94 KB. 733x550 - vist 557 ganger.) Ittno rammerust vel?
DSCF3189.jpg (131.21 KB. 733x550 - vist 537 ganger.) Hmm
DSCF3191.jpg (127.1 KB. 733x550 - vist 535 ganger.) I tilleg til å vera ein sjølvantenneleg dynamitt so herskar da og ein dødsrisiko over att bilen knekker, hovedbjelkane inneheld mangen sånne stygge rustklompar..+ att eg kan nett tenka meg korleis da ser ut bak utriggerane..
DSCF3194.jpg (136.97 KB. 733x550 - vist 545 ganger.) Der det er rusta her det vert rustsveist
DSCF3195.jpg (142.01 KB. 733x550 - vist 563 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #54 på: november 15, 2010, 02:29:18 am » |
|
Innerkanalane er ferdig sveiste, dvs Ferdige
DSCF3197.jpg (104.55 KB. 733x550 - vist 565 ganger.) Lurar på kva eg skal gjera med alle desse røyrene og slangar som går igjennom bjelkar ved skifting.. Er jo bale å kappa ut alle røyrene og so tre dei inn på nytt etterpå, tips??
DSCF3198.jpg (147.57 KB. 733x550 - vist 551 ganger.) Startaren kan brukast til so mangt!! Skal verta morro å sjå kva alt detta vert brukt til!
DSCF3199 (Medium).jpg (98.25 KB. 800x600 - vist 547 ganger.) Litt av da livsfarlega bensinspagettisystemet under bilen...... Her er ei eletrisk bensinpumpa, i tilleg finst endå ei eletrisk bensinpumpa + sjølvsagt den som står på motoren + ca 4 meter med slangar og røyrer av ymse merke dimensjon og produksjonsdato.. Det finst tilogmed ein ORGINAL bensinslange intakt og det er den morkne stoffkledde slangen som visar på bildet, mellom tank og filter 1 av ørten. Eg skjønnar ikkje kva dei som har lagt opp alle desse slangane under her har tenkt på/med
DSCF3200.jpg (147.71 KB. 733x550 - vist 565 ganger.) Dette røyret her har sett bedre dagar
DSCF3201 (Medium).jpg (92.6 KB. 800x600 - vist 521 ganger.) Varmespjeldet er stengt, varmewiren henger rett i nerheiten og på klemma på speldet henger det ein strips.. lurar på om nokon hadde ein ide om å stripsa spjeldet oppe?? dei fekk ikkje det til ivertfall
DSCF3204 (Medium).jpg (94.94 KB. 800x600 - vist 525 ganger.) Etter mykje slit fekk eg av den forbanna støtfangaren..
DSCF3216.jpg (126.21 KB. 733x550 - vist 500 ganger.) Ville ikkje prøvd å trekka so mangen kilo etter tilhengarkroken ivertfall, sveisen mellom festet og hengarfeste røyret har rusta opp, så ting heng saman av gammal vane
DSCF3217.jpg (104.86 KB. 733x550 - vist 503 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #55 på: november 15, 2010, 02:44:34 am » |
|
Rust og bulk i samme slengen, dersom nokon har ein bete av ein fangar so er eg intrisert i ein liten donorbete
DSCF3218.jpg (123.74 KB. 733x550 - vist 522 ganger.) Motoren vart litt lettare å flytta på når fangaren var vekke, motorbjelken og festa stoppa i støtfangarfesta..så den måtte av.
DSCF3219.jpg (110.63 KB. 733x550 - vist 519 ganger.) Marie kjeks AS har vert på ferde igjen ja
DSCF3220.jpg (110.14 KB. 733x550 - vist 535 ganger.) Og der var omsider morroklompen ute! Da var jaggu mykje slit å få den ut
DSCF3222.jpg (109.22 KB. 733x550 - vist 547 ganger.) Her er nokon funn frå rottereiret under baksete Frostveska er fyrste gong eg har funnet i luftkjølt bil.. tydligvis ein franskman som har brukt dette på spylartanken hehe. Legg merke til den flaskejekken og glavaen med avstøyp frå golvprofilen.....= all glavaen er fuktig under og når det er kaldt so frys det.
DSCF3226.jpg (120.02 KB. 733x550 - vist 532 ganger.) Nokon har altso konstruert seg ei rustfella under her.. skulle tru da er nok rustfeller på bilen frå før av
DSCF3234.jpg (94.64 KB. 733x550 - vist 495 ganger.) Der var girkasso ute og.
DSCF3235.jpg (137.2 KB. 733x550 - vist 499 ganger.) Mykje ledningavas under desse moderne bussane!
DSCF3239 (Medium).jpg (98.09 KB. 800x600 - vist 535 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #56 på: november 15, 2010, 02:49:16 am » |
|
Och restn; På plass
DSCF3245.jpg (88.5 KB. 733x550 - vist 535 ganger.) Får ta ei sida om gongen, da er ikkje mykje klaring rundt bilen her inne men da går
DSCF3247.jpg (114.13 KB. 733x550 - vist 559 ganger.) Helges fangst..
DSCF3249.jpg (126.5 KB. 733x550 - vist 526 ganger.) Imorgo er da heldigvis fridag so då skal eg begynna på bilen, skal rydda ut inni han, få vekk intriør og den glavaen.. og so skal tanken ut og diverse anna dill. So får eg berre begynna i eit hjørna.. Sansynlegvis so begynnar eg frammi golvet og deromkring Gler meg alt
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane
Toidi - men omvendt.
|
|
« Svar #57 på: november 15, 2010, 15:26:24 pm » |
|
Hadde eg hatt mat i munnen no, hadde den ramla ut igjen.. For eg berre måpar, gitt. Barndooren blir a walk in the park når du er ferdig med denne her.
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
|
« Svar #58 på: november 15, 2010, 17:21:04 pm » |
|
Hohoho der var det mye rust ja!!! Uff..
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
lungodrom.org
Medlem
Innlegg: 220
Bosted: København
|
|
« Svar #59 på: november 15, 2010, 17:29:44 pm » |
|
Ja her var det mye kjeks!! Husker jeg brukte en god dag på å få ut motoren av min buss også! Det er ikke mye klaring der nei! Litt av et prosjekt du har forann deg her Gleder meg til å følge med på litt buss sveising Lykke til
|
|
|
Loggført
|
1969 Singelkabin- "Håkon" 1972 Campervan- "Olga"
|
|
|
|