desember 26, 2024, 20:54:51 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 17
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: '72 doka kjøreskolebil  (Lest 169690 ganger)
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« på: oktober 27, 2009, 16:26:57 pm »

I går fikk jeg en Doka bay levert.
Mange har vel sett denne til salgs på forumet lenge, som "transplanteur" annonserte.
Jeg ble vel litt revet med og kjøpte denne på impuls, så det var ikke fryktelig veloverveid.
Snakket med min mor på telefonen og hun fortalte at hennes bror, min onkel, hadde hatt en slik når hun var ung. Så da ble jeg jo nesten bare oppfordret til å kjøpe den.
Så langt alt vel Blunker

Selger fant et transportselskap på vestlandet som kunne ta den med seg til Oslo, de var hyggelige de, og prisen var ok, men når bilen kom frem brukte vi over en time på å få opp rattlåsen...? Osteaktig

Selger hadde fortalt at clutch var defekt og at blinkelysbryteren er knekt av. Utenom det er det også:
-dårlig styresnekke? (mye dødgang på rattet)
-defekt rattlås/lås, må "herje" for å få den låst opp. (Låsesylinder synker inn når man stikker i nøkkel, må dras ut)
-tverrgående bjelke bak, der mellom jekkefestene, har tilbakegått til sin opprinnelige form og det er ca 50% igjen av den, resten er vel rust og luft
-går dårlig på tomgang når varm, går fint når kald
-sinnssykt mye slark i giroverføring, kan flytte 10cm hver vei???
-mye dårlig elektrisk

Ja, og så må gulvet sveises under førerposisjonen der, har fått med plater men.. noen må jo gjøre dette og jeg har aldri tatt i et sveiseapparat, så hvis noen kjenner noen som kan gjøre det + bytte den bjelken på tvers der bak, så må de jo gjerne sende meg PM. (Forsåvidt også hvis noen er keen på å ta på seg en jobb med å bytte clutch.)

Ellers er jo bilen grønn. Hadde jo allerede grønn boble, så jeg tenkte "hvorfor ikke"? Osteaktig
Bilen har vært kjørt av Karlsens autoriserte trafikkskole.

Har bestilt senkespindler fra Wagenswest, og så må vi vel få tak i noen kule hjul etterhvert Glad


* SNC13088.JPG (183.66 KB, 1600x1200 - vist 1033 ganger.)

* SNC12188.jpg (170.1 KB, 640x480 - vist 1033 ganger.)
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #1 på: oktober 27, 2009, 17:30:13 pm »

Se her!!
Dette blir bra Evind Osteaktig Rå tøff!
Du får bare si ifra så kommer jeg og hjelper til Gliser

Stå på!

Rikard
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: oktober 27, 2009, 19:29:56 pm »

Dobbelkabinar(med kapell) er og forblir rått og brutalt! Og looken på din er ikkje ratt lite brutal heller! Glad Gratulerar så mykje!

Og eg kan sveise rust for deg eg, og byta klutsj, vist du gidd å drasse den tilbake til vestlandet Gliser

PS: Trur bay vart levert orginalt med min 10cm slark i girspaken, min har det og! heh
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #3 på: oktober 28, 2009, 15:13:52 pm »

Det hørtes ut som et kjempetilbud tistlo, bare synd at jeg fikk bilen kjørt hit i stedet for til deg.. hadde jeg visst om muligheten på forhånd hadde jeg nok bare gjort det sånn.
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: oktober 28, 2009, 19:17:55 pm »

Ja men du kan trøsta deg med att det sikkert er nokon på di sida av fjellet som kan gjera jobben for deg Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #5 på: november 10, 2009, 17:08:39 pm »

Nå har det skjedd litt her Glad
Clutchen på denne var jo så gåen at man ikke kunne kjøre med bilen, og en av kompisene mine sa at vi bare kunne bytte den på gata her. Men så snakket jeg med Kåre Andersen (som har bygget motor til bobla mi) og han var så hyggelig å tilby meg at jeg kunne benytte meg av hans løftebukk, så da tauet vi bilen ut dit for et par dager siden. Tok to timer med slepetau, hoho, og det var iskaldt i kupéen, varmen funka dårlig, gitt!
Så I dag tok jeg med min kompis til Spydeberg og satt i gang Glad

Jeg skjønner ikke helt hva det er de har holdt på med her de som har hatt bilen før:
-vaier som går til spjeldene til varmepottene var ikke koblet til, spjeldene bare stripset fast med nylonstrips? (ikke rart det ikke ble varme inni kupéen..)
-gassvaier festet med en sukkerbit?
-motor festet med tre bolter, manglet en
-210mm trykkplate og utslitt 200mm clutch?
-luftslanger på motor som leder ingensteder og som knapt henger fast
-ledningskaos og koblinger som knapt nok henger sammen
-syv ledninger koblet til samme pol på startmotoren, hvorfor?
-mange rare ledninger på coil, hvorfor trenger man 8-10 ledninger på + på coil?
-høyttalerledning brukt til mye rart..
-luftfilter teipet fast?
-luftslangene som skal gå til varmeanlegget bare hang og slang (igjen, rart det ikke blir varme i kupéen, gitt)

Jeg syntes det var veldig overraskende at motoren kunne gå når det sto så dårlig til, ledninger som knapt henger fast, og slike slanger som i alle fall ikke gjør jobben sin, de ramlet jo av bare man knipset på de.. jeg vet ikke helt om jeg klarer å få til å rekonstruere dette ledningskaoset når motoren skal inn igjen i bilen!
Så er det jo veldig pussig at man har clutch og en trykkplate i forskjellig størrelse, det er jo veldig merkelig.
De hadde ikke clutchen vi skulle hos hotshop så da pakket vi bare sammen og dro hjem. Men Kåre sier at han kanskje har riktig liggende på lur Glad så da ordner det seg vel!

En ting som er kjempepositivt er at det så ut som at det var mindre rust under enn jeg fryktet først Osteaktig og det er jo kjempefint. Edit: så feil kan man ta ved første øyekast


* motor1.JPG (74.33 KB, 1408x1056 - vist 731 ganger.)

* motor2.JPG (77.79 KB, 1408x1056 - vist 685 ganger.)

* motor3.JPG (80.64 KB, 1408x1056 - vist 704 ganger.)

* underside.jpg (128.37 KB, 1408x1056 - vist 712 ganger.)

* rust1.JPG (50.11 KB, 1408x1056 - vist 644 ganger.)

* rust2.JPG (68.03 KB, 1408x1056 - vist 663 ganger.)

* rust4.JPG (77.47 KB, 1408x1056 - vist 695 ganger.)
« Siste redigering: september 06, 2010, 00:42:02 am av Eivind E » Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #6 på: november 10, 2009, 17:11:24 pm »

Se her ja Gliser Mye heimamekk her gitt!
Bra du får orden på detta da Gliser

Lykke til videre Gliser
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: november 10, 2009, 19:36:27 pm »

Du vart vel advart om att det var litt EL-kødd med denne?! men alt kan fiksast! Begynn med å fjerna sånne ledningar som berre ligger der utan mål og meining og lagar rot,, vert mykje bedre då:)

Så rusta befinner seg altso på:
-Tverrbjelke bak
-Over støtfangarfester
-Bakplato?
-Golv framme?
-Framfor høgre hjulbue
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #8 på: november 17, 2009, 21:50:12 pm »

Tistlo: Japp, det er vel omtrent der rusta sitter.

I dag har bilen fått ny clutch. Sachs, kosta 1900 inkl. frakt fra Unneberg.
Så har vi dytta motoren inn i bilen igjen da. Men det gjenstår jo alt det elektriske som vi kobla fra når vi tok den ut. Det blir jo riktig så spennende å se hvordan det går å få start på den i morgen. Det ble ingen bilder i dag for jeg glemte minnekortet i laptopen før jeg tok kameraet i lomma og dro, haha Osteaktig og da ble det jo ikke mulig å koble det elektriske riktig, for der lå jaggu bildene av hvor kablene gikk også.. Blunker

Jeg skaffa en blinkelysbryter fra USA her om dagen. Den var helt likedan mekanisk sett selve bryteren, men den metall klumpen den sitter på er forskjellig. Det gikk heldigvis greit å bare flytte over innmaten m/armen over til det gamle huset, så nå har bilen blinkelysbryter Osteaktig

Disse vaierne til spjeldene på varmepottene har 1) stivna i strømpen og 2) blitt revet av tvert der foran ved spakene. Hvor vrient er det å få tak i nye slike, og hvor vrient er det å bytte de?
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: november 17, 2009, 22:42:38 pm »

Kryssar fingrane for att du får den kjøyrbar no då! Glad

Vaierane til varmepottene har unneberg. Men kor lett det er å montera skal eg ikkje utala meg om.. Er jo relativt lange, men sålenge du får dei inn i metallrøret framme, så går dei heilt bak utan problem, med mindre det er rusta hol i dei, og vaieren heng seg opp
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR-Jånni
Medlem
***
Innlegg: 222
Bosted: Lier (Litt Bergen)


Regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #10 på: november 17, 2009, 23:55:36 pm »

Får nye vaiere hos Unneberg ja. Spent på jobben selv, har et sett med vaiere liggende å vente på tid..  Hemmelig
Loggført

Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika "Stivikken"
74 1303S Big
77 Doka
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #11 på: november 18, 2009, 01:01:26 am »

Nå når du har motoren ute bør du også bytte simring på motor og gir, samt o-ring på svinghjulsiden.
Hvis den lekker olje, er det i 93,4% av tilfellene på disse stedene.

Gratulerer med kul bil Glad
Loggført

Member #1 /Spliths venner
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #12 på: november 18, 2009, 18:15:02 pm »

Takk for tipset, men nå er jo både motor og gir inne i bilen igjen da Blunker

Det var veldig spennende med det elektriske her, heldigvis hadde vi vært flinke og tatt rikelig med fotografisk bevis av de lure løsningene elektrisk, så vi fikk jo start.. ikke på første forsøk da, hadde blanda to grønne kabler, bytta om på de og da starta det fin-fint Osteaktig

I dag kjørte vi ca 6-7 mil på denne bilen da. Syntes det var ufattelig vrient å gire.. skrudde løs de boltene på girstanga og dyttet den sokkelen helt frem, men likevel så er liksom 1. og 3. gir veldig ullent, akkurat som om man ikke får den langt nok inn da, og så har den en tendens til å sprette ut av gir.
I 2., 4., og revers holder den seg tilsynelatende i gir.

Ellers fant jeg en pakke med 4 bremseklosser i baksetet på bilen. Det var jo kjekt.

Edit:
Har fått vinterlagring nå i en plasthall på siggerud, så det ordna seg! Glad
« Siste redigering: desember 11, 2009, 13:47:49 pm av Eivind E » Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #13 på: november 18, 2009, 18:23:55 pm »

Meiner å hugse att du har balt litt med enkelte kjøp tidlegare 'og?! Rekker tunge Men bilen er jo ikkje såå galen! Er jo tross alt ein early bay doka!
Ang gira, så må du berre prøva deg fram, men test å skubbe girspaken(med plata under) litt bakover. Kjem spaken lenger bak, så vil jo kula under, skubbe overføringen lenger bak 'og = den kjem "lenger inn" i gir.

Ellers så trur eg ikkje du vil angra på å kjøpa deg ny girspak av merket CSP feks! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #14 på: november 18, 2009, 18:33:43 pm »

Tjaaa, trøblet jeg har hatt var jo den motoren jeg bestilte fra USA som aldri ble levert.
Men jeg fikk jo pengene igjen fra Entercard, også kjøpte jeg jo motor av Kåre Andersen i stedet Glad Så det ordna seg jo kjempebra det.

Jeg prøvde med sokkelen til spaken lengere bak, men da gikk den ikke i gir i det hele tatt på 1. og 3... jeg tror den overføringa er veldig slitt, kan jo hende mye hadde løst seg med å fresche opp der litt tror jeg.
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #15 på: november 18, 2009, 18:37:42 pm »

Problemet med å skifte overføring er att motor og girkassa må ut att Øyerulling Men kanskje du får noko glede ut av å spraya på noko teflonspray på overføringane ?? Som ein quick fix.

Ellers er det berre å jobba på med justering av spaken! 1 av 100 mulige plasseringer går den 100% igir Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #16 på: november 18, 2009, 18:41:51 pm »

Problemet med å skifte overføring er att motor og girkassa må ut att Øyerulling

Haha Osteaktig
Vel, får ta det til våren/sommeren Osteaktig
Fikk forresten justert litt på håndbrekket i dag, strammet de kablene, så det fungerer fin fint nå Glad
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #17 på: desember 11, 2009, 14:01:27 pm »

Liten skryteupdate i dag! Har fått noen fine greier i posten nå da, og har litt ymse på vei!
Har kjøpt:
Gasburners, svarte 5x112 (Classicvw.se)
Wagenswest dropspindler
17" treratt m/boss
Scat dragfast shifter
Alle foringene til giroverføringa, blir herlig å få presis giring!
Blinkelysrelé
Nye vaiere til varmepottene, det må til!
..og en brukt 2 liters motor kjøpt av Prizma på forumet her, som Kåre Andersen skal hente på lørdagen Blunker Blir nok en fin motor det, etter at Kåre har tatt for seg den Blunker

Har en fantasi om følgende eksosanlegg med ceramic coat: http://www.tangerineracing.com/Type4ExhaustHeaders.htm
Så har jeg noen planer om slike drop fjærplater bak, tenkte å nøye meg med 2".
Har også tenkt å kjøpe alt av bremsedeler nytt, calipere og alt Nye støtdempere osv, så er man på den sikre sida!
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #18 på: desember 11, 2009, 14:09:54 pm »

Se her ja Gliser
Dette blir rått Gliser

Blir bra med 2l i hekken Gliser
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #19 på: desember 11, 2009, 14:12:59 pm »

Blir bra med 2.4l i hekken Gliser

Feilkorrigerte for deg Blunker he he
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #20 på: desember 11, 2009, 14:13:33 pm »

Hehehehe Gliser Herlig Gliser
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #21 på: desember 11, 2009, 14:27:29 pm »

Blir bra med 2.4l i hekken Gliser

Feilkorrigerte for deg Blunker he he
Blir en nydelig bussmotor det Eivind,godt valg
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #22 på: desember 11, 2009, 15:01:51 pm »

Blir en nydelig bussmotor det Eivind,godt valg

Det tror jeg og Glad
Har inntrykk av at du har vært veldig fornøyd med din, og denne blir vel likedan Glad
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #23 på: desember 11, 2009, 15:44:13 pm »

Blir en nydelig bussmotor det Eivind,godt valg

Det tror jeg og Glad
Har inntrykk av at du har vært veldig fornøyd med din, og denne blir vel likedan Glad
Skal den få mat av 48 idf denne også?
Men det stemmer,,er veldig fornøyd med min,en skikkelig kjøremaskin.Aberet er litt høyt bensinforbruk,,men pytt pytt Glad 
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #24 på: desember 11, 2009, 17:38:24 pm »

Heftig handlelista! Kult Trenger jo litt gamp i ein såå stor og tung bil vettu! Vert morro å sjå den live til våren då! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #25 på: desember 11, 2009, 18:52:43 pm »

Skal den få mat av 48 idf denne også?
Men det stemmer,,er veldig fornøyd med min,en skikkelig kjøremaskin.Aberet er litt høyt bensinforbruk,,men pytt pytt Glad 

Hehe Glad hvor høyt forbruk er det egentlig vi snakker da?

Dokaen virker forresten å ha en bensinlekkasje, er det noe sånn slange som går fra der du fyller på bensin ned til tanken eller, slik som på enkelte andre biler? Såfall mistenker jeg at det er der det lekker, for det stinker bensin, og det kom bare etter at jeg fyllte full tank, før det var det ikke noe lukt.

Heftig handlelista! Kult Trenger jo litt gamp i ein såå stor og tung bil vettu! Vert morro å sjå den live til våren då! Glad

Man må jo være sikker på at man kommer seg opp bakkene Osteaktig
Jeg skal handle litt mer senere i dag, må bare snakke litt med Kåre om hva jeg skal kjøpe først, sånn at jeg ikke kjøper noe jeg ikke får bruk for. Blir vel eksos + gassere Glad Julegaver til meg selv!

Satser på å ha nye motoren i og frisk giroverføring før denne tar turen til Voss ja! Glad
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #26 på: desember 11, 2009, 19:02:31 pm »

Det er sikkert påfyllingsrøret som er morkent.
Normalt det der.

Du får nytt på Cip1. iallefall, men sikkert i Norge også.

Leit at han franskmannen solgte en "bra" bil til deg, som "funket"..
Blir lei meg på dine veier når jeg ser bildene du har lagt ut - kontra annonsen hans - som jeg faktisk skummet over 3 ganger...
Lykke til med senkingen, og motoren Blunker
Loggført

... it's an adiction ... 
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #27 på: desember 11, 2009, 21:52:38 pm »

Takk takk, vi får håpe det blir bra! Funderer på slik en 2" innsmalna wagenswest front også, men det er så mye annet å kjøpe først, så det får nok vente litt Blunker

Er det nr. 26 B her jeg trenger? http://www.vwheritage.com/vwh/VW-Camper-Van-Parts%5CBus-Parts-1968-79%5CFuel%5CFuel-Filler%5C?templateID=vwh
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #28 på: desember 11, 2009, 22:57:10 pm »

Enten lange eller korte, sjekk bilen din fyrst, så du ikkje ender opp med feil!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #29 på: desember 12, 2009, 00:35:03 am »

Takk takk, vi får håpe det blir bra! Funderer på slik en 2" innsmalna wagenswest front også, men det er så mye annet å kjøpe først, så det får nok vente litt Blunker

Er det nr. 26 B her jeg trenger? http://www.vwheritage.com/vwh/VW-Camper-Van-Parts%5CBus-Parts-1968-79%5CFuel%5CFuel-Filler%5C?templateID=vwh
27 har jeg måttet bytte på to av mine
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Sider: [1] 2 3 ... 17
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!