RZR-Andy
Supermedlem
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
|
« Svar #390 på: mai 05, 2009, 20:00:21 pm » |
|
Dette blir skikkelig bra! Sikkert mange som blir inspirert til å prøve seg på sveising når de ser hva du har fått til! Dokumentasjonen er dessuten upåklagelig, stå på!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
Innlegg: 1597
Bosted:
|
|
« Svar #391 på: mai 05, 2009, 20:48:49 pm » |
|
ser jeg et hull i bensinrøra di hær ellr?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
volkswagen1302
Seniormedlem
Innlegg: 391
Bosted: Grimstad
|
|
« Svar #392 på: mai 05, 2009, 21:10:09 pm » |
|
for meg ser det ut som du må ha tynnere sveisetråd og mindre mating. sveisn skal jo ikke være så "svær" i forhold til tykkelsen på det du sveiser på.
du trenger jo ikke å sveise no mer en dette på sdeder som ikke skal synes. du gjør hva du vil dette er min mening.
|
|
|
Loggført
|
1971 Volkswagen 1302 R.I.P 1969 Volkswagen 1300
jada så sånn e det!!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #393 på: mai 06, 2009, 13:32:03 pm » |
|
ser jeg et hull i bensinrøra di hær ellr?
Bensinrøret er fullt i hol ja, det er derfor det er skifta ut med det røyret som gjekk gjennom kupeen. for meg ser det ut som du må ha tynnere sveisetråd og mindre mating. sveisn skal jo ikke være så "svær" i forhold til tykkelsen på det du sveiser på.
du trenger jo ikke å sveise no mer en dette på sdeder som ikke skal synes. du gjør hva du vil dette er min mening.
Sveisen er akkuratt passlig såvidt eg veit, men det er no. før var den jo verre, fordi eg ikkje hadde klart å justera skikkelig
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #394 på: mai 30, 2009, 21:40:30 pm » |
|
Lite framgang på bilen... har ikkje hatt tid egentlig... men no som skulepresset begynner å avta, i takt med att impulsen nermar seg godkjent, så dukker jaggu meg tida opp igjen! hatt eit bra dag idag, ferdig med rammehovudet no!!(milepæl) Fekk besøk av Tormod T. Tyssen som ville opp å sjå på prosjekta mine! Dette hadde han funnet ut av heilt sjølv etter å ha lest her på forumet etc. han kjem faktisk ifrå Ålvik og det er ikkje langt ifrå meg. Har vist masse spennande bilar ivertfall! Ein lerar ifrå skulen hadde han dratt med seg opp 'og . men kjekt å få besøk Ja, som sagt så er no rammehovudet ferdig, fordi att eg fekk kappa av den andre enden av napoleonshatten og sveist på ny, samt heilsveist sømmen mellom dei to platene i bunnen + slipt ned Så next up vert å tilpassa golv. Trur det er såvidt tomt for gass så det vert ikkje meir sveising endå.. men med veldig mykje flaks får eg kanskje henta ny flaska i morgo! Det ligger an til at eg får sveist på ivertfall 1 av golva ila helga!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #395 på: mai 31, 2009, 01:54:48 am » |
|
Jaujau! Då er eine golvplata 95% ferdig tilpassa Sidan dette er ein ganske vanleg jobb, tenkte eg å dokumtera forskjellane mellom orginal og repro, samt kva som må tilpassast.. og beklagar bruk av photobucket, men fristen tok ovehånd.. Heldigvis kaster eg ingenting! Derfor fant eg desse og brukte dei som malHer er orginalt.. derfor passer alle hola!Ikkje fult så orginalt..Mykje av feilen ligger i att "utriggeren" er ca 1 cm for lang i enden..Derfor; merk opp ny kant ca 1cm inne, og kapp vekk litt i bunnen, så er det berre å banka inn til det vert passlegDenne må du borre ut..Fordi du ikkje trenger denne oppå den orginale gjengeplata.. bedre det enn å kappe vekk noko av forsterkingsarmen!Etter å ha flytta forsterkingsarmen ca 1cmut , samt frest ut holet, så passer ting ganske så bra!!Nå ligger golvet heilt inntil tunellen!Det som gjenstår er å flytte/banke den kanten nede til venstre i bildet meir utover.. for liten vinkel, så kanten treffer midt i leppa på tunellen, og derfor ligger heile golvplata 0,5m over leppa den skal ligge nedpå..Må jo ha eit stemningsbilde 'og.. Godt å vera igang igjen!I morgo fortsetter eg, og håper eg får tak i gass, så får eg sveist litt 'og:) God natt
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #396 på: juni 01, 2009, 00:18:39 am » |
|
Jippi! Då er eine golvsida på plass! Fekk tatt siste runde banking og plata smatt RETT på plass!! Deilig følelse det!! (Tenk om dei hadde klart å laga den sånn med ein gong..) Så fekk eg trykt ut nokon hol, med biltema stansaren. tok 1min (misunner ikkje dei som må drilla alle dei hola) også heilsveiste eg rundt gjengeplata, samt litt ved jekkfestet, så var det tomt for gass.. men forhåpendligvis så hjelper dette mot rust! Meir gass vart henta og plata vart smelta på plass! gjekk bra men dei plassane eg somla og ikkje fekk passa på att plata låg skikkeleg nedpå, brant det vekk litt, så derfor vart det litt "lapping" nokon plassar.. men det skal slipast! så no skal eg opp å slipa og så trilla ut heile skiten og få vaska ut av garasjen! er eindel drit på golvet for å sei da mildt.. så vert det å rygga den inn, og begynna å kappa vekk "utriggaren" på andre sida..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #397 på: juni 01, 2009, 02:25:43 am » |
|
Sånn då har eg fått rydda opp i garasjen og snudd bunnplata! Begynner å lukte maling snart her! men eg må nok fiksa kanalane fyrst ja.. Skal jo senka bilen nedpå golvet også sveisa kanalbunnane på, så eg har ikkje tengt å ødelegga malingen med ein gong heller.. menmen det går frammover! planen er å verta ferdig med andra sido i morgo, ilag med litt studie... Og eg er ikkje ferdig å slipa endå..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
|
« Svar #398 på: juni 01, 2009, 17:23:58 pm » |
|
Blir bare mer og mer imponert og den sveisen din begyner å bli bra stå på
|
|
|
Loggført
|
VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #399 på: juni 02, 2009, 16:17:02 pm » |
|
Igårkveld vart eg nesten ferdig med å tilpassa andre golvet. Vart meir arbeid på det pga den helsikes mutteren til jordinga.. orginalt er det ein sveisemutter, men desse reproane har ei stor og tjukk plata.. og det var ikkje plass til denne plata mellom forsterkingsarmen og sjølve "utriggeren" så då fekk eg etterkvart sveist inn igjen den orginale mutteren.. Då passa den MYkje bedre! Så no gjenstår det berre å få justera forsterkingsarmen litt, så er det berre å sveisa! Testa forresten kanalbotnane.. resultatet var IKKJE uventa.. den orginale plata passa PERFEKT! Alle hol stemte 100%.... men den danske klokkerholm plata... Ikkje eit einaste hol stemte... så der vert det mykje jobb.. tenker nok eg gjer det sånn: -vert ferdig med den sida som passer -Setter ned karosseriet på bunnplata og justerer kanalbotnen til der den ligg best. -Tegner strek rundt heile skiten (den er jo dobbelt så breid som den skal vera) -Ut med kanalbotnen og saga av etter streken -Setta den på plass igjen. -Krabba under, og merka opp der hola skal vera. -Fjerna gamle sveisemuttrar og hol, og bora ut nye. -Sveisa på sveisemuttrar. enten orginale (har vel nokon på lageret) eller bruka vanlige mutrar.. evt finna nokon på EIK... Jaja ein ting om gongen! Får etter planen ferdigstilt bunnplata iløpet av dag/kvelden Her er bilder frå igår
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
|
« Svar #400 på: juni 02, 2009, 16:23:51 pm » |
|
Nå er det mer sus i sakene! Knakende jobb Tistlo!
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
DrLaban
Supermedlem
Innlegg: 1566
Bosted: Oslo
The RestoRod
|
|
« Svar #401 på: juni 02, 2009, 17:20:40 pm » |
|
Med den lærekurven/fremgangen du har nå så kommer du til å være en meget dyktig "plåtknaer" og sveiser når du faktisk har lov til å kjøre disse bilene!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #402 på: juni 02, 2009, 18:02:40 pm » |
|
Takk for ros!! No stikk eg opp og fortsetter på golvet. Trenger litt meir massering før det er bra, også er det vel nokon rustfeller aka jekkfester som må forbedrast litt. Men eg må halda oppe tempoet frammover! Det var jo etter avtalen faktisk no i desse dagar att han skulle vore klar til levering.. tidsfrister er noko drit.. men eg håper eg kan gjera det godt igjen, ved å gjera eit bra arbeid som varar lenge!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
OP
Medlem
Innlegg: 129
Bosted: Tistedal/Halden
|
|
« Svar #403 på: juni 02, 2009, 21:56:04 pm » |
|
Du imponerer stadig. Det er nesten så jeg vil bøye meg i støvet, men har altfor vondt i ryggen til å bøye meg. Artig å følge din utvikling gjennom de siste 8-9 månedene. Du er snart norges bobleguru nr. 1
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #404 på: juni 02, 2009, 23:50:53 pm » |
|
Lerer berre meir heile tida eg Er vel heller eg som må bøya meg i slipestøvet, for utan hjelpa frå alle her inne, hadde hadde eg ikkje stått i garasjen og sveist på bunnplater idag.. Men Ja; No er begge golva på plass!!! Gjenstår kun å sveisa på dei røyrabetane til varmewiren bak, så litt sliping, og denne gongen endå mindre enn andre sida! Next up: Må prøva å få bort ut den fastrusta bolten, med knekt grisapikk som tetter igjen for eine forstillingsbolten! må gjengast opp igjen ivertfall! Spørsmålet er om det er mulig å få tak i ein sånn forstillingsbolt som er litt større enn orginalt?? Etter det, så var det kanalane.. spml: når eg skal ta av kanalbotnane, må eg borra ut alle dei hundravis av sveisepunkter, eller fungerar det å slipa vekk heile skiten? (nå slepp jo eg mangen av sveisane uansett, men det er forsatt mykje igjen av dei orginale botnane som må av..) Her er litt bilder frå kvelden:
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
OP
Medlem
Innlegg: 129
Bosted: Tistedal/Halden
|
|
« Svar #405 på: juni 03, 2009, 07:15:36 am » |
|
Slip vekk. Det er raskere å tynnslipe plåten/sveisepunktene får så å hjelpe til med meisel. Tror jeg brukte en 1/2 time på å slipe vekk en halvside. Vær bare forsiktig så du ikke sliper for langt neg i underlaget (rammefalsen)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #406 på: juni 03, 2009, 15:26:35 pm » |
|
Høyres bra ut! (Nei eg såg ikkje akkuratt fram til å ligga oppned å borra ut dei punktene...) Mulig eg får tid til det idag!? eller så begynner eg på støtfangarfestet
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Leif
Seniormedlem
Innlegg: 426
Bosted: Askoy
|
|
« Svar #407 på: juni 07, 2009, 00:34:30 am » |
|
Fy f.... du e flittig og flink Raymond blir nok fornoeyd naar han kommer hjem
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #408 på: juni 07, 2009, 11:24:53 am » |
|
Takk for det Håper han vert fornøygd ja!! Har forresten ikkje fått gjort så mykje pga siste innspurt på skulen, men igår kveld forska eg meir på den forstillingsbolten som var knekt, med ein knekt grisapikk inni seg.. Prøvde å sveisa me ørten muttrar, men alle knakk... trur ikkje sveisen heng i den grisapikken heller.. Så fekk eg tips om å prøva å knusa den grisapikken me ein dor eller kjørnar, fordi den var hardmetall og kunne knusast. Bora i gjennom var jo sjølvsagt umulig. Men då eg banka så for grisapikken innover 'og.. ivertfall 5mm, så hamra eg litt meir, og plutseleg fauk heile gjengedingsen ut på baksida! Det var då eg kom på at eg berre kunne sveisa inn ein ny sånn gjengedings, istedenfor å prøva å få ut den bolten og grisapikken frå den andre. Derfor rota eg framm bunnplata til 68en, og kappa av eit hjørna på rammehovudet, så om eg får tid idag skal eg ta av ein sånn gjengedings og få sveist han inn i rammehovudet på tytteberet. Så satsar eg på att det vert mulig å få stramma den siste bolten og dermed øka sikkerheiten betrakteleg (Rart denne var EU godkjent med 3 av 4 forstillingsbolter på plass igrunn...) Bilder kjem 'og snart, ettersom eg trur dette ikkje er godt å skjønna seg på
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #409 på: juni 07, 2009, 16:56:52 pm » |
|
Ja då vart plutselig rammehovudet ferdig åg!!! Fekk sveist inn ein ny gjengedings så no er bilen tryggare enn når han kom her!! Sveisen er forøvrig sveist med apparatets maksimale 175 ampere, så dette held nok meir enn kva den orginal sveisen gjor, som eg banka rett ut..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #411 på: juni 07, 2009, 21:06:09 pm » |
|
Hehehe Akkuratt den bunnplata der hadde ikkje spesielt mykje å tilby.. karosseriet er helst dårlig 'og.. og utan papirer så trenger eg vel ikkje plata? Rammehovudet hadde meir rust enn 69en uansett Legger ved nokon bilder frå glansdagane til 68en. Fekk forøvrig pust ned rammehovudet no, og fiksa røyrene til viren som går til varmespjeldet under baksete.. var litt hol i dei, men no er dei bra! Fekk og starta med sliping av sveisane på høgre golvplata!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
|
« Svar #412 på: juni 07, 2009, 21:20:21 pm » |
|
den bunnplata kunne du je lagd en hjemmemekka sand rail buggy av og kjørt med Om den var uten papirer er det jo ikke noe og byge bil av da allikavæl.
|
|
|
Loggført
|
VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #413 på: juni 07, 2009, 21:25:50 pm » |
|
Den slags tull har eg ikkje tid til Bedre å bruka som donorbil/ramme!!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
|
« Svar #414 på: juni 07, 2009, 22:48:18 pm » |
|
hehe Joa men morro er det med Hjemmemekka buggy da har planer om en selv etterhvert av ei gammal rustette 65 mod bunnplate og en rasa kjørt 1500 som je har slått kloa i
|
|
|
Loggført
|
VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #415 på: juni 07, 2009, 22:59:02 pm » |
|
Det dukker nok opp noko ant kjekt som kan brukast skal du sjå Fekk slipt ferdig i kveld og sveist på røra bak! Så nå er bunnplata 100% Ferdig sveist!! Så vert det examen i Inglish i tomorrow! Kan ikkje gå lenger enn til helvete så det går fint Deretter bil bil bil og bil!!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
Innlegg: 1597
Bosted:
|
|
« Svar #416 på: juni 07, 2009, 23:17:36 pm » |
|
hehe Joa men morro er det med Hjemmemekka buggy da har planer om en selv etterhvert av ei gammal rustette 65 mod bunnplate og en rasa kjørt 1500 som je har slått kloa i morro helt til du velter og ligger klemt og mosa stein dau under dær eller lam
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
|
« Svar #417 på: juni 08, 2009, 09:01:33 am » |
|
sveiser bur da Og det skal bli skikkelig bur, itte noe pingle stenger og skikkelige stoler med seler. Om den blir noe av så blir den nok itte noe rasa kjøring med den. Er mye artigere og kjøre teregn med den sia je har heeeeeeeeeeeeeeeeeeele åsen her oppe på toten nesten helt for mei sjøl
|
|
|
Loggført
|
VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
|
« Svar #418 på: juni 08, 2009, 14:46:45 pm » |
|
Den slags tull har eg ikkje tid til Bedre å bruka som donorbil/ramme!! Den slags tull!? Jojo, men litt morro må en jo unne seg i livet! hehe Men ellers veldig bra arbeid tistlo!
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #419 på: juni 08, 2009, 16:42:47 pm » |
|
Har det morro når eg jobber på bilar (med papir) eg! Nok morro for meg
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|