Hulken
Supermedlem
Innlegg: 3430
Bosted: Gjøvik
Hardcore type four...
|
|
« Svar #360 på: april 10, 2009, 13:24:43 pm » |
|
Bra innstilling gutt! Fortsetter du sånn kan du mer enn vi kunne når du er på vår alder!
|
|
|
Loggført
|
Arild B, Gjøvik 1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre) 1972 1302S "Hulken" restobjekt 1973 412 2-dørs coupe
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #361 på: april 10, 2009, 14:15:28 pm » |
|
Då er bilen komt på den nye bokken og eg har fått vaska opp på golvet! Tok av bakelitt-bittelitt-betane som var under der, for å finne absolutt ingenting Men like greitt å ta dei av, så slepp dei å verta ødelagte av noko... Og no går eg igang med å ta masse mål, og borre masse punkt ut! så må eg fjerne karosserifestet, for å kunne legge den nye plata inntil og dermed streke rundt og saga! Reint og fint (og den bukken kosta meg tuppen av pekefingen..)Ikkje så verst her nei, men nå får eg tatt all overflaterusta vertfall!..For det er her det er verst..Litt å ta av her 'og ja
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #362 på: april 11, 2009, 00:51:42 am » |
|
Jau det vart ein Lang dag! Og det beste er att det ser ut til att eg faktisk får på plass plata så det ser bra ut omtrent!
Eg vart ikkje heilt ferdig i dag/kveld/natt... men vart ferdig med å sveisa punktene på innsida, så då gjenstår det å ta heile kanten på plata utvendig og innvendig om det er behov for det.
Eg har tatt så masse bilder att eg ikkje gidd å legga dei ut no... men i morgo kanskje (med mindre me ska på hytto tidleg..
Men det er ein ting eg lurer på: Eg klarte ikkje å saga ut den gamle plata kant i kant med den nye, så derfor vart det på det meste ca 4-5mm sprekke mellom platene, så er det ein god teknikk for å fylle reide sprekker? for trur ikkje min metode er den beste..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #363 på: april 11, 2009, 12:12:29 pm » |
|
Fekk ikkje tid til å legga ut bildene nei... men no er eg snart ferdig med å sveisa og so skal eg på hytto Jaja satsar på å vera tebake til sondagen...med oppdatering!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #364 på: april 13, 2009, 00:42:29 am » |
|
Jeujau så vart eg ferdig då! dvs, ikkje heilt ferdig.. gjenstår sliping, men eg har jo fri imorgo 'og!! Har tatt masse bilder ja, så vist me kaller det ein liten "how-to" så går det vel bra... Fyrst begynte eg å bora ut punkta utvendig. ein nede, mangen oppe. ikkje vist på bildet, men den inni ovalen til høgre for øvste bolten til z-staget måtte og borrast ut.......Mangen punkter å bora ut ja...Etter å ha tatt mål etter alle kunstens regler, så reiv eg av karosserifestet!så meisla eg laus den invendige leppawhat a mess som det så fint kalles..var sveist inni her.. men eg fekk det etter litt strev laust!Så henge opp plata og tegne rundt der det skal sagast av, eg anbefaler folk å vera Veldig nøye med dette, noko eg ikkje var..Viktig å variera arbeidet, så når eg er lei i ryggen går eg opp på loftet for å spikra golv til delelageret!.. for så å oppdaga att det er bedre med ildt i ryggen enn i knea og deretter fortsette på bilen...Så i hin enden av plata går det ei leppe inn mot motor rommet, den meisla eg lausSå kappa eg ut elendigheiten.Deretter bolta opp plata for å tegne rundt nøyaktig(noko eg ikkje var..)Veng plata krevde sjølvsagt sin mengde med massasje for å i det heile tatt kunne passe..Her har eg kappa ut nøyaktig(trudde eg) og pussa reint!På toppen her vart det ei glippe på 4mm ca.....Så pussa rein leppa innvendig.Og safety first! fjern alt som kan brenna for det vert varmt herSå pungte fast!!Her vart det stor glippe,Og spesielt her!Så inn igjen!(lest att det er best å ta innsida kjapt, så slepp ting å krølle seg for så att leppa innvendig ikkje passer) Dette er altså såkalla Hønsjit. punktboren er altfor stor ja.. skulle hatt mykje mindre hol, så derfor vart det masse arbeid å fylle desse..Litt seinare ser det sånn utSå har eg pungta meir og fått sveist dei breidaste glippene.. eit hakk mindre varme gjor til att det gjekk bra(ser ikkje bra ut nei)sånnog sånnSå ikveld fekk eg tatt resten! det både vart og såg bedre ut Så no er denne plata Solid med stor SHer vart det masse flikking..og sånn vart det innvendig! sveiste over der det var så breidt, for å vera sikker på att det held godt nokgjennombrenningen var veldig bra, og eg treng ikkje slipa her Eg synst det vart vellykka ja!! Så i morgo vert det sliping, så litt pussing, deretter skal det på owatrol på alt som er av bart metall i heile "røve" på bilen! Ser ut til att denne vert med på SCC09 'og! men eg held jo tidsskjema så det går fint!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum
- 1303 -
|
|
« Svar #365 på: april 13, 2009, 01:07:49 am » |
|
Dette ser jo veldig bra ut! Syns sveisene ser litt bedre ut også en del steder Men rekker du SCC med noen av dine egene biler da ? Stå på!
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #366 på: april 13, 2009, 01:20:52 am » |
|
Sveisane synst eg er veldig bra no! bortsett frå der det må masse lapping til (les: der dei store glippene var) scc rekk eg sjølvsagt!! når eg får owatrolert litt på denne bilen, så tar eg litt pause og steller i stand impulsen! han skal jo på treff 24mai og har ikkje hatt skilt på ørten år + att motoren ikkje er trygg å fyre opp
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
|
« Svar #367 på: april 13, 2009, 10:45:04 am » |
|
Drit bra!!! Du blir bare flinkere å flinkere Ser ut som du får mer taket på sveisinga nå
|
|
|
Loggført
|
VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #368 på: april 14, 2009, 15:49:25 pm » |
|
Det vart ingen sliping i går... det var så fint ver att eg heler brukte dagen på motor fikling på impulsen.. er jo tross alt den som haster mest!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #369 på: april 16, 2009, 16:03:47 pm » |
|
Har visst såvna heilt dette her..... må få slipt ferdig!!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #370 på: april 29, 2009, 15:33:19 pm » |
|
Idag kom det i posten: Bunnplata til rammehovudet + napoleonshatt! så då har eg jobb i helga med andre ord!
Planen vert å kappa av ei strimmle av rammehovudplata og sveise den på., så ta endene på napoleonshatten!
Sliping av sveis skal gjerast og..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #371 på: mai 01, 2009, 23:57:14 pm » |
|
Fekk såvidt begynt ikveld.. Finn 1 feil.... Etter masse borring og meisling.. eine sida nesten klar..Skulle virkelig hatt nokon lengre pungtborer, for den biltema dingsen er under 5cm lang, så boremaskina tar borti napoleonshatten, og eg får ikkje borra flatt nok..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #372 på: mai 02, 2009, 15:17:22 pm » |
|
Litt meir framgang... Det er noko som har hatt det kjekt inni hatten til napoleon...Men no er denne sida meisla ferdig og det samme med den andre, så nå går bunnplata(LES: ramma) opp igjen på høgkant for kutting og sliping av heilsveisen som går på tvers av tunellen.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #373 på: mai 03, 2009, 00:23:08 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
Innlegg: 1597
Bosted:
|
|
« Svar #374 på: mai 03, 2009, 11:51:13 am » |
|
du må prøve å sveise uten å punkte også,sikker på at det blir finere da.-
men pass på så det ikke slår seg pga varme
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum
- 1303 -
|
|
« Svar #375 på: mai 03, 2009, 12:33:05 pm » |
|
du må prøve å sveise uten å punkte også,sikker på at det blir finere da.-
men pass på så det ikke slår seg pga varme
Jeg vil da annbefale deg og sveise vertikalt nedover! Ofte (syns jeg) når man sveise noen remser, og man sveiser det horisontalt, blir sveisen litt høyere og ikke helt 100. Vertikalt nedover blir den flatere og myer finere (Ivartfall hos meg!) Lykke til videre
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #376 på: mai 03, 2009, 17:09:32 pm » |
|
Synst det går heilt fint å pungte, eg Mulig det vert finare utan å pungte, men heng det bedre? det er vel det det handlar om No skal eg opp å sveisa ferdig!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
tezer
Supermedlem
Innlegg: 1791
Bosted: Hamar Hedemarken
|
|
« Svar #377 på: mai 03, 2009, 18:44:31 pm » |
|
Om det henger så mye bedre er jo diskuterbart,men når du helsveiser så for du jo mere jevnere gjennom brenning på stålet du sveiser i!hvis du ser på en proff sveiser så punkter dem jo ikke så mye og er jo en grunn til det!men det skal du ha att du mister ikke pågangs motet og lysta selv om du nesten har sveisa ny bunnplate på den bilen! og erfaring det for du jo i massevis da du ikke gir opp ett prosjekt som jeg tror mesteparten hadde gjort da dem så alt den jobben, og i steden skifta bånnplata fra en donor bil!
|
|
|
Loggført
|
Vw 1302
|
|
|
Ørjan Evensen
Medlem
Innlegg: 174
Bosted: Stavanger
|
|
« Svar #378 på: mai 03, 2009, 19:03:13 pm » |
|
Helsveising på karosseri med MIG er en dårlig ide. En får like god innbrenning ved å punkte,hemmeligheten ligger i å stille strøm og mating riktig og ikke minst gasstype. Jeg synes d ser helt greit ut, men vet ikke hvilken gasstype du bruker? Et godt tips er å bruke en gass som heter Mison, det er en blandgass som reagerer med smeltebadet på en helt annen måte enn f.eks. co2. Synes du har et flott pågangsmot Tistlo, keep up the good work!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #379 på: mai 03, 2009, 19:19:08 pm » |
|
Vist eg ikkje hugser heilt feil så heiter gassen Mison 18.
Også ser det ut til att eg skulle ha droppa skytinga idag, for det ser ikkje ut til att eg vert ferdig.. men eg gjer eit forsøk.. har no tatt av forstillinga.. var eit h..... å få av dei to bensinrøra av slangane.. trur ikkje dei er noko å setta på igjen heller..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #380 på: mai 03, 2009, 23:15:56 pm » |
|
Vart ferdig med sjåførsida! Har bilder men gidd ikkje legga dei inn no.. kjem imorgo! Og ellers så trur eg det vert bra!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
KimSan
Medlem
Innlegg: 202
Bosted: Asker
|
|
« Svar #381 på: mai 04, 2009, 01:44:40 am » |
|
Er alltid så inspirerende å lese trådene dine! Er alltid så stor fremgang, og du gir aldri ikke etter for problemer. Berømmer deg, fortsett slik
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RuneL
Supermedlem
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim
|
|
« Svar #382 på: mai 04, 2009, 01:47:31 am » |
|
Er alltid så inspirerende å lese trådene dine! Er alltid så stor fremgang, og du gir aldri ikke etter for problemer. Berømmer deg, fortsett slik Veldig enig. Men jeg gleder meg til denne bilen blir ferdig. Da får vi se mere til Tistlos egene biler
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
|
« Svar #383 på: mai 04, 2009, 10:17:12 am » |
|
Ser bra ut den sveisingen der Tistlo! Hold deg til punkt du, sveiselarver er for ferger.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #384 på: mai 04, 2009, 19:34:15 pm » |
|
Er inspirerande å veta att sveisen vart bra 'og!!!
Kjem bilder snart men eg må berre ordne opp i systemet mitt no som eg skal konvertere til klikkbare bilder...
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
-Marius-
Supermedlem
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal
|
|
« Svar #385 på: mai 04, 2009, 19:41:51 pm » |
|
ingen problem å bare punkt. Med riktig innstilling får du like god gjennombrenning. Du har fine sveiser på rammehode, og vel og bra er det:)
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
Ragge
Supermedlem
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord
Tlf 95773556
|
|
« Svar #386 på: mai 04, 2009, 19:53:52 pm » |
|
Hadde du ikke hatt så mye å styre med så kunne du tatt det elektriske på bilen min, for en kasse pils BRUS Det virker som du har svinpeiling samma hva det skulle være
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #387 på: mai 04, 2009, 22:55:47 pm » |
|
Er berre å ta turen det!! Tar jobben lett for ei kasse pils
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #388 på: mai 04, 2009, 23:09:31 pm » |
|
Her kjem dei forsinka bildena.. som dekan ser så balte eg litt i skjøyten mot girkassa,.. brant hol i reproplata så det vart litt tjukt der etter lappinga... ellers så er det vel bra håper eg! gjenstår no å gjera det samme på andre sida så sveise på skjøyten i bunnplata 'og! så masse sliping til slutt.. Også ska eg prøva å få ut den knekte forsillingsbolten som og har ein knekt grisapikk i seg.. skal prøva å sveisa på ein mutter. Eine bolten i inspeksjonsluka er knekt og.. Problemet er att det nermer seg eksamener og då går jo heile mai opp i røyk nesten.. så håper eigaren nyter tilværelsen i statane, for dette tar lenger tid enn planlagt (men det var vel nesten planlagt det 'og )
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #389 på: mai 05, 2009, 19:45:41 pm » |
|
idag fekk eg gjort noko som skulle vore gjort for lenge sidan! Fekk slipt ferdig innerskjermane og så fekk eg på eit strøk owatrol!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|