Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« på: januar 24, 2009, 00:24:22 am » |
|
Ja som sagt i ein an 70modells tråd.... eg lagar ein ny tråd for denne bilen, i staden for å karve den andre med eit lass bilder som ikkje har noko med den bilen å gjera... Så.... cabben er altså ein 70modell etter alt eg veit, og den vert kundebil nr. 1 for meg, når det gjelder luftavkjølt (har fiksa mangen andre off-topic bilar, men det snakkar me ikkje om) Det er altså norsk/engelsk-leraren min sin bil, og siden klassen skal på tur til våren, så skal alle vera med å samla inn peng til klassekassa... dette vert mitt bidrag, alternativet er å selga vafler utanfor coopen, eller selga pommfri i kantina Så om eg får så mykje fortjeneste for denne kan heller diskuterast... for det vert på ein måte dugnadsarbeid.... men eg skriver timer og sånn, sånn att eg får ein totalsum på arbeidet når eg er ferdig. det må leraren min betala, og (noko av) pengane går til klassekassa...... ho betaler for delene 'og.... Er vel ikkje meir å sei om bilen, ant enn att den har ein innholdsrik mangellapp, men det er helst småting... det verste er nok sjølvopprettinga, som kan verta hakket for avansert vist det ikkje funker å justera snekka... Bilen har forresten stått sidan i fjor... den vart pussa opp/lakkert for ørten år sidan, men uheldigvis er har eg funnet eindel snusk, iform av noko brunt kjeksaktigt..... Men det skal eg ikkje gjera noko med for denne gong!! Men kanskje ein an gong, men då med hard cash rett på baklommo pr. time!! Så her er bilder: Tistlo's Garage...Kul bil ja!Støvete er den 'ogDet er for meg eit under att denne motoren lever, se alle manglane, som slanger... så er det hol i det bakerste dekselet, men det verste er nok att det dekselet bak motoren, over girkassa, faktisk ikkje eksisterer... skulle tru den motoren vert passleg varm... manglar dessutan eit av "glemmeblekka" under motoren, og det heller har vel aldri hatt noko posetiv effekt.... motoren skulle vert overhalt mao. men ikkje på dugnad!!! Fronten er offer for ein mengde lapping, i den forstand att den orginal rusta plåten ligg under lappen... eindel snusk i støtfangarfestene på denne her 'og gittCab er utruli kjekt/tøft/gydd!! Må ha meg noko sånt eingong føler eg!Ein an ting som kan nevnast er att det eletriske systemet lever sitt eige liv i denne bilen... har allerede dratt ut mangfoldige meter med lednigner som ikkje har noko for seg...Skal jaggu verta morro å feilsøka dette Jaja, det kjem vel kanskje meira oppdateringar i morgo, men eg veit egentlig ikkje kor vidt eg får lov til å legga ut noko offentleg prosjekttråd, men eg fjerna skiltnr. så det går vel bra
|
|
« Siste redigering: februar 06, 2009, 16:11:49 pm av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Frank G
Medlem
Innlegg: 109
Bosted:
|
|
« Svar #1 på: januar 24, 2009, 00:26:51 am » |
|
Hehehe! Ser bra ut!!!:)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #2 på: januar 24, 2009, 00:46:55 am » |
|
Eitpar bilder til; Får litt badekar stemning av denne cabbenHer er det mangen rare løysingar på ting....
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Frank G
Medlem
Innlegg: 109
Bosted:
|
|
« Svar #3 på: januar 24, 2009, 00:53:07 am » |
|
Se der ja! Da stiller jeg på trappa di med bilprosjektet mitt i morra tidlig, så ringer du når den er ferdig til henting:) Si fra om du trenger hjelp eller deler da:)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #4 på: januar 24, 2009, 00:56:36 am » |
|
Klart det 150kr timen på ein god dag
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
H-MEK
Supermedlem
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
|
|
« Svar #5 på: januar 24, 2009, 01:05:02 am » |
|
Har nok å henge fingra i ei stund fremover nå. Ser ikke ut som om det har bare vært fagfolk inni bildet.
|
|
« Siste redigering: januar 24, 2009, 01:11:38 am av H-MEK »
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
|
« Svar #6 på: januar 24, 2009, 01:13:51 am » |
|
Se her ja! dette blir bra!
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 4336
Bosted: Horten
Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
|
« Svar #7 på: januar 24, 2009, 01:26:50 am » |
|
Da vi ikke hadde nok med tre tar vi 4røkens også stå på dette lærer du av
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #8 på: januar 24, 2009, 01:45:59 am » |
|
tre.... det låg faktisk ei fjøl under teppet, under førarsetet...
Får nok igjen for dugnadsarbeidet ja, for erfaring koster vel meir enn penger nå til dags?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 4336
Bosted: Horten
Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
|
« Svar #9 på: januar 24, 2009, 02:21:13 am » |
|
Hehe ja kan jo komme godt med viss det regner Blir nok rik på erfaring her ja
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #10 på: januar 24, 2009, 13:24:50 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #11 på: januar 24, 2009, 16:43:53 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
H-MEK
Supermedlem
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
|
|
« Svar #12 på: januar 24, 2009, 17:54:52 pm » |
|
Var bra slark der, og det er ikke sikkert du får bort alt uten at det går tungt. Mye av det får du nok bort.
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #13 på: januar 24, 2009, 18:51:43 pm » |
|
Var bra slark der, og det er ikke sikkert du får bort alt uten at det går tungt. Mye av det får du nok bort.
Kva meines med att det går tungt?? Vil det se att den vert tungratta?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #14 på: januar 24, 2009, 20:44:23 pm » |
|
Fått fiksa ny bensinslange, men eg trur det må kjøpast ny gjennomføring mellom tunell og bensinrør... så slepp alt vatnet å samla seg i rammehovudet, for å skapa liknande problemar som på 69en.. Ellers har eg rota ut meira ledningavas som ikkje har noko i denna bilen å gjera... begynte litt med feilsøking og, men tenkte att å legga ut film er lettare enn å beskriva: SPML1: Blinkaren til venstre er fin, men når eg sett på høgre, blinker lyset litt, så forsvinner lyset, mens tikkinga forsetter, og det er ikkje noko lys på sjølve lampen, kun på speedoen: Spml2: Når eg sett på nødblinken, så begynner det å bråke voldsomt i nødblinkreleet... når eg fikler med jordingen så endrar lyden seg innimellom... kan feilen ligge i dårleg jording? det er ingen lys på nokon av blinklysa.. Og kan nokon hjelpa meg å finna RETT koblingssjema til bilen??? på samba er det kun amerikansk, og sedan... så eg trenger europeisk cabriolet!!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
|
« Svar #15 på: januar 24, 2009, 23:23:05 pm » |
|
Som regel er det alltid lurt å sjekke jording, gå over alle kontaktflater med fint smergelpapir fra sikringene til pære. Sjekk også at det ikke er brudd i kabler noen sted. Tror nok du kan ta utgangspunkt i koblingsskjemaene du finner der, jeg ville brukt det og sett bort fra det som evt. er lagt til av ekstra finesser som elektrisk vifte. Hva mer kan det være?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #16 på: januar 24, 2009, 23:27:08 pm » |
|
Har funnet eit meir rett koblingskjema nå er nok eindel brudd på diverse lednigar ja... får ta fatt i el-teipen
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Frank G
Medlem
Innlegg: 109
Bosted:
|
|
« Svar #17 på: januar 25, 2009, 00:07:01 am » |
|
Puss ned kontaktpunkta med sandpapir, dynk de i CRC eller WD-40, og skru sammen igjen. Pleier og ordne seg. Om ikke, så strekk opp en høyst midlertidig extra Jord. Da finner du som regel feilen vertfall!:)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...
Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
|
« Svar #18 på: januar 25, 2009, 00:15:30 am » |
|
Bedre med for mye jord, enn for lite.
|
|
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #19 på: januar 25, 2009, 01:20:32 am » |
|
Takk for tipsa, men nå er det jo slutt på kvelden allerede, så eg er desverre nødt til å ta det i morgo, sjølv om eg vart veldig ivrig no...
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #20 på: januar 25, 2009, 16:21:30 pm » |
|
Då har eg fått justert snekka, og nå er det ca 1cm slark... men det eg fant ut var att når hjula er retta ut, så er det nix slark i styringa, mens når hjula svinger då kjem denne 1cmeteren med slark fram.. gjelder begge sider.. er dette rett?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #21 på: januar 25, 2009, 18:54:06 pm » |
|
Det vist slark på samme måte på impulsen 'og, så eg antar det skal vera sånn....
uansett så har eg feilsøka meir på det eletriske, og nå funker alle blinklysa! Var så enkelt som laus sokkel, så pero hang ikkje skikkeleg...
Så har eg brukt mykje tid på å få nødblinken til å funka... Og eg trur eg veit kor feilen ligger! Eg switcha nødblinksreleet med detn som stod i 69en, og det var samme stygge ulyd.. Så då antar eg att feilen er brytaren! Men eg skal nett prøva med ein an jording for å vera sikker på att ikkje det er feilen!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
VW 181
Supermedlem
Innlegg: 814
Bosted: Bergen
|
|
« Svar #22 på: januar 25, 2009, 19:54:16 pm » |
|
Dette blir bra, når du er ferdig. Ser ut som om du har en del jobb foran deg, men det går jo til et godt formål!! Dersom læreren din ikke skal ha bilen lengre, MÅ du slå til på denne! Utrolig kult med cab... Hadde en herlig tur til SCC 2008 i 181en, riktignok ikke med taket nede hele veien, og hadde også stiv nakke hele lørdagen, MEN det er verdt det! Dersom DU ikke skal ha den, kan du jo ringe meg, he he he Kos deg!
|
|
|
Loggført
|
1971 VW 181 "Erwin" 1972 1302s "Smurfen"
|
|
|
Lundby
Supermedlem
Innlegg: 2096
Bosted: Ottestad/Hamar
|
|
« Svar #23 på: januar 25, 2009, 20:06:25 pm » |
|
Bra dette som kundebil nr 1
|
|
|
Loggført
|
bergrenner TLF 90910383
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #24 på: januar 25, 2009, 20:30:50 pm » |
|
Er ikkje så veldig mykje meir som må gjerast før eg er ferdig med deg (for denna gong) men kven kveit? kanskje vender han tilbake for litt rustsveising ein gong eg har lite å gjera på?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #25 på: januar 26, 2009, 00:23:08 am » |
|
Og då funker nødblinken 'og, etter litt meir feilsøking
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
JFP
Supermedlem
Innlegg: 967
Bosted: Bærum
|
|
« Svar #26 på: januar 26, 2009, 01:18:31 am » |
|
Då har eg fått justert snekka, og nå er det ca 1cm slark... men det eg fant ut var att når hjula er retta ut, så er det nix slark i styringa, mens når hjula svinger då kjem denne 1cmeteren med slark fram.. gjelder begge sider.. er dette rett?
Hei, Tistlo. Cab er toppen, ja ;-) Det der med slark: Det er større avvikstoleranse på maks utslag enn på "rett frem", ja, så det er greit med litt mer slark der. Ellers er det slik at du kan stramme inn slarken alt du orker, og bilen blir tregere og tregere på rattet. Med bilen på bukker er det OK, da er slarken borte, men når du kjører vil du merke slarken likevel hvis den skyldes styresnekken. Bilen "svømmer". Medisin: Bytt styresnekke (ca kr 1000,-), eller overhale den (shimse opp - se Bentley-manualen). Med hensyn til selvoppretting, dvs manglede sådann, hadde jeg det problemet. Det skyldes at bærekulene var for trege, rett og slett at forstillingen ikke beveget seg lett nok. Helt for j... å kjøre med. Byttet bærearmer, og da ble bilen OK igjen.
|
|
« Siste redigering: januar 26, 2009, 01:20:28 am av JFP »
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #27 på: januar 26, 2009, 17:42:59 pm » |
|
Bilen stod ikkje på bukker då eg justerte, og den var allerede tungratta før eg justerte.... etter gamle mangellapper å dømme, så er det skifta bærekuler for ikkje så altfor mangen år tilbake.. mulig det kan ha skjedd ein feil då? men då vart han jo godkjent etterpå så det er vel heller tvilsomt... att styresnekka er kaputt kan vel stemme! Får prøva med på noko "overhaling" og se om det hjelper... vist eg får det til! Ellers så er det bestil eit lass med deler frå unneberg, men eg er faktisk ikkje sikker på om det var skikkeleg bestilt Skal det ikkje komme ein melding i ordrehistorikken etter att ein har sendt bestilling?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #28 på: januar 26, 2009, 19:36:42 pm » |
|
Er det nokon her som har ein sånn tegning til å justera lysa?? Med minst mulig avstand fram til veggen! Er litt liten plass her...
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
LOBO
Supermedlem
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus
|
|
« Svar #29 på: januar 26, 2009, 19:45:59 pm » |
|
Nå når du har løs bansintanken og løsner snekka er det vel like greit å slenge på en puma også? Må si lærerne i Voss kjører med stil!
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
|