Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
:: DKL ::
|
|
« Svar #30 på: november 05, 2008, 15:12:10 pm » |
|
står trygt parkert denne ja.. men ikke i Stavanger.. men heller ikke så veldig langt utfor ;-)
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017 "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
Even Kirknes
Supermedlem
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord
|
|
« Svar #31 på: november 05, 2008, 15:18:22 pm » |
|
står trygt parkert denne ja.. men ikke i Stavanger.. men heller ikke så veldig langt utfor ;-)
Sa vel Stavanger kanten, så er vel ikke så langt unna. Var det Sandnes Håvard kom fra? Husker ikke
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
tmatre
Supermedlem
|
|
« Svar #32 på: november 05, 2008, 15:23:11 pm » |
|
Sa vel Stavanger kanten, så er vel ikke så langt unna. Var det Sandnes Håvard kom fra? Husker ikke Orre Dritkul denne, er en del endret etter denen reportasjoen T4 motor Liftkit Mye hjemmelaget alu deler Tanken er fortsatt på samem plass, men bakruta kan ikke lenger åpnes Vi var på Mantorp med denne, en Ghia cam og en tidlig 60 T1 Mimre.....
|
|
|
Loggført
|
"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
|
|
|
GeirJB
Seniormedlem
|
|
« Svar #33 på: november 05, 2008, 21:31:38 pm » |
|
Moro og se de igjen...!! Skanneren din går jo nesten varm med det tempoet her.... he he!!
|
|
|
Loggført
|
-61 VW 1200 (Beryl green),-69 VW 1600 Variant,-74 BMW 1602,-82 VW Polo G40
|
|
|
Even Kirknes
Supermedlem
|
|
« Svar #34 på: november 05, 2008, 21:52:03 pm » |
|
Moro og se de igjen...!! Skanneren din går jo nesten varm med det tempoet her.... he he!! Neida, har en haug til ferdig lagra allerede..hehe
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
tmatre
Supermedlem
|
|
« Svar #36 på: november 05, 2008, 23:42:58 pm » |
|
Får lege ut noe gammelt jeg også da Håvard med "vannkljølt" motor på Hang Loose på BugIn i 92 Den stoppet nesten uti der... fikk vel litt vann i lufilter tenker ejg Og en reportasje fra samme treff i Bilsport
|
|
|
Loggført
|
"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
|
|
|
tmatre
Supermedlem
|
|
« Svar #37 på: november 05, 2008, 23:48:25 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JS
Supermedlem
|
|
« Svar #38 på: november 05, 2008, 23:54:22 pm » |
|
Er det den grønne bajaen som slet med å få godkjenning? Fikk den noensinne det?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
tmatre
Supermedlem
|
|
« Svar #39 på: november 06, 2008, 00:06:09 am » |
|
Det er mulig han prøvde å godkjenne den en gang, men innsåg vel etter hvert at det ble umulig Røde klistermerker virker på treff :-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
wide5
|
|
« Svar #41 på: november 06, 2008, 18:01:41 pm » |
|
Den der husker jeg at jeg leste gang på gang, og ble aldri ferdig imponert..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
empiboy (Mr. Eikstad)
Supermedlem
Senk hele bilen! ikke bare litt av den.....
|
|
« Svar #42 på: november 19, 2008, 19:32:54 pm » |
|
Har scanneren tatt kvelden? Savner oppdateringer i denne tråden. Ser det er mange reportasjer fra right-on her. Var det ikke en om "Born2run" der for ca 100 år siden?? Hint-hint..... Den bilen har vært den totale inspirasjonskilden og dannet grunnstenen i min vw interesse. Fantastisk bil synes nå jeg. Er det noen som vet om bladet fortsatt lages? Må jo ha vært norges beste bilblad gjennom tidene..
|
|
|
Loggført
|
B.K.A VW Forbund. Forbundet for de som er hardt rammet av bremseproblemer og rust.
|
|
|
Even Kirknes
Supermedlem
|
|
« Svar #43 på: november 19, 2008, 19:36:17 pm » |
|
Har scanneren tatt kvelden? Savner oppdateringer i denne tråden. Ser det er mange reportasjer fra right-on her. Var det ikke en om "Born2run" der for ca 100 år siden?? Hint-hint..... Den bilen har vært den totale inspirasjonskilden og dannet grunnstenen i min vw interesse. Fantastisk bil synes nå jeg. Er det noen som vet om bladet fortsatt lages? Må jo ha vært norges beste bilblad gjennom tidene.. Har nok repotasjen om Born2run liggende her ett sted ja, får se om jeg kan få scanna det i løpet av uka
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
OTO
Supermedlem
|
|
« Svar #45 på: november 20, 2008, 00:37:38 am » |
|
Se nøye på den ghiaen... Sånn var den og sånn skulle den vært. Desverre er stereoen ute, men værst av alt. jeg savner de grønne vinduene... Dette er det peneste ghia bygget jeg veit om
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hulken
Supermedlem
Hardcore type four...
|
|
« Svar #47 på: november 20, 2008, 10:23:48 am » |
|
Se nøye på den ghiaen... Sånn var den og sånn skulle den vært. Desverre er stereoen ute, men værst av alt. jeg savner de grønne vinduene... Dette er det peneste ghia bygget jeg veit om Ikke bare det peneste, men vel også blant de mest gjennomførte? Fantastisk bil!
|
|
|
Loggført
|
Arild B, Gjøvik 1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre) 1972 1302S "Hulken" restobjekt 1973 412 2-dørs coupe
|
|
|
V-111
Medlem
|
|
« Svar #48 på: november 20, 2008, 10:58:29 am » |
|
Flere som bygde baja da. Denne kommer fra stavanger kanten. Kul, men kansje ikke den beste tankplasseringa jeg har sett Denne var det en reportasje om i et gammelt bilsport også Har foresten lett gjennom samlingen med bilblader etter en reportsje fra midten av 90-tallet. Den omhandlet en buggy med bokser 8-er. Noen svensker som hadde smelt sammen to motorer til en. Finner ikke denne lener, er det noen der ute som kjenner til mere om dette prosjektet?
|
|
« Siste redigering: november 20, 2008, 11:02:59 am av V-111 »
|
Loggført
|
|
|
|
holmsen
Supermedlem
|
|
« Svar #49 på: november 20, 2008, 14:10:07 pm » |
|
Flere som bygde baja da. Denne kommer fra stavanger kanten. Kul, men kansje ikke den beste tankplasseringa jeg har sett Denne var det en reportasje om i et gammelt bilsport også Har foresten lett gjennom samlingen med bilblader etter en reportsje fra midten av 90-tallet. Den omhandlet en buggy med bokser 8-er. Noen svensker som hadde smelt sammen to motorer til en. Finner ikke denne lener, er det noen der ute som kjenner til mere om dette prosjektet? Kan denne ha med saken og gjøre?? http://ultimateaircooled.com/simplemachinesforum/index.php?topic=1921.0
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|