Vidareformidlar salget av eit, i mine auger, MEGET bra bobleprosjekt! 1961 bobla
litt info frå eigar:
Bilen har lite rust men innredningen er dårlig. Bilen ble restaurert for en en del år siden av dem som driver bilverkstedet hjemme,, så ble den stående og solgt til en kar som bor på nedsiden av meg,, han ville lære seg litt om biler, men det ble det ikke noe av så jeg kjøpte den og satte den i garasjen,, Har lappet sammen gulvet på den og hadde vel egentlig tenkt og løfte av karrosseriet for og pusse den rusten jeg ikke kommer til,,, Bilen er helt komplett men den ene baksjermen er fra en nyere modell og har en bulk.. jeg har aldri hatt start på motoren men den ble kjørt dit hvor jeg hentet den så den skal gå.... Pris er 5000,- Det er foresten siste modell med små røde baklykter. Det er råttne dekk på den 2 stk som ikke holder på lufta, Bilen står nå på bukker og er ikke kjørbar og det er ikke bremser på den. da jeg har byttet rør til kobber.
Bilen står i Åros på Hurumlandet utenfor Drammen. Kontakt info:
Post@skipsogbaatutstyr.no Tlf 90 85 97 99
Løp å kjøp seier eg! 5000 FERDIG PRUTA eller evt bud over. den ser jo meget bra og heil ut, sjekk bilder: