HB4596
Supermedlem
...de kunne servert en kebab.
|
|
« Svar #30 på: mai 21, 2012, 14:00:56 pm » |
|
Hyggelig treff og fint sted, kommer tilbake neste år å jeg viss dere lover å ta bilde av bilen min å Det skal vi love Psst..det kommer flere bilder....tipper den er med der
|
|
|
Loggført
|
Mvh Pål Thomas Carlsen Veteran VW Klubben - Folk&Vogn, veldig hyggelig
|
|
|
HB4596
Supermedlem
|
|
« Svar #31 på: mai 21, 2012, 14:02:49 pm » |
|
Skal stille med Rag toppen neste år jeg! OG, håpe det ikke er en eller annen fotballcup! Du må lære gutten hva som er viktig her i verden
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Luftkjølt? Ja takk!
|
|
« Svar #32 på: mai 21, 2012, 14:05:43 pm » |
|
Skal stille med Rag toppen neste år jeg! OG, håpe det ikke er en eller annen fotballcup! Du må lære gutten hva som er viktig her i verden Fotball
|
|
|
Loggført
|
You'll never walk alone Proud member of Senkemafia'n
|
|
|
HB4596
Supermedlem
|
|
« Svar #33 på: mai 21, 2012, 14:07:32 pm » |
|
Skal stille med Rag toppen neste år jeg! OG, håpe det ikke er en eller annen fotballcup! Du må lære gutten hva som er viktig her i verden Fotball MAKAN
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Luftkjølt? Ja takk!
|
|
« Svar #34 på: mai 21, 2012, 14:08:18 pm » |
|
Skal stille med Rag toppen neste år jeg! OG, håpe det ikke er en eller annen fotballcup! Du må lære gutten hva som er viktig her i verden Fotball MAKAN Ingen fare, gutten elsker både folkevogn OG fotball, men denna gangen gikk det ikke å kombinere dessverre Kommer nye sjanser!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
HB4596
Supermedlem
|
|
« Svar #35 på: mai 21, 2012, 14:15:22 pm » |
|
Skal stille med Rag toppen neste år jeg! OG, håpe det ikke er en eller annen fotballcup! Du må lære gutten hva som er viktig her i verden Fotball MAKAN Ingen fare, gutten elsker både folkevogn OG fotball, men denna gangen gikk det ikke å kombinere dessverre Kommer nye sjanser! t Jepp
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
trommemannen
Medlem
|
|
« Svar #36 på: mai 21, 2012, 18:40:02 pm » |
|
Ingen fare, gutten elsker både folkevogn OG fotball, men denna gangen gikk det ikke å kombinere dessverre Kommer nye sjanser! Gi guttungen ettpar trommestikker også, så er alt som det skal være
|
|
|
Loggført
|
T1 pre -67 ønskes kjøpt, helst EU-ok. Maks kr 25.000,-
Folk & Vogn
|
|
|
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Luftkjølt? Ja takk!
|
|
« Svar #37 på: mai 21, 2012, 18:43:01 pm » |
|
Ingen fare, gutten elsker både folkevogn OG fotball, men denna gangen gikk det ikke å kombinere dessverre Kommer nye sjanser! Gi guttungen ettpar trommestikker også, så er alt som det skal være Rart du sier det, står trommer og stikker i kjellerstua
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
trommemannen
Medlem
|
|
« Svar #38 på: mai 21, 2012, 19:05:38 pm » |
|
Ingen fare, gutten elsker både folkevogn OG fotball, men denna gangen gikk det ikke å kombinere dessverre Kommer nye sjanser! Gi guttungen ettpar trommestikker også, så er alt som det skal være Rart du sier det, står trommer og stikker i kjellerstua Og far har skjønt hvilket engelsk lag det skal være! For en familie! YNWA!
|
|
|
Loggført
|
T1 pre -67 ønskes kjøpt, helst EU-ok. Maks kr 25.000,-
Folk & Vogn
|
|
|
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Luftkjølt? Ja takk!
|
|
« Svar #39 på: mai 21, 2012, 19:09:46 pm » |
|
Ingen fare, gutten elsker både folkevogn OG fotball, men denna gangen gikk det ikke å kombinere dessverre Kommer nye sjanser! Gi guttungen ettpar trommestikker også, så er alt som det skal være Rart du sier det, står trommer og stikker i kjellerstua Og far har skjønt hvilket engelsk lag det skal være! For en familie! YNWA! YNWA
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|