Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
Brannmann!
|
|
« Svar #30 på: april 24, 2011, 23:55:31 pm » |
|
Det er noen stoler/benker, blir vi mange er det greit å ha med en eller to =)
Avreise kl 12 vell og en deilig times cruising!
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ...
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem
|
« Svar #31 på: april 25, 2011, 00:13:39 am » |
|
Im in. Oppmøte til crusing 12 ikke avreise vel? Eller skal vi kjøre en laang tur også? Hehe, som vanlig kommer vi aldri avgårde til tiden, derfor oppmøte 12.00 Vi kjører ca 12.15 og tar en omvei oppover...
|
|
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
Dewil
Supermedlem
"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
|
« Svar #32 på: april 25, 2011, 00:52:16 am » |
|
Jeg møter opp ved Tunevannet. kjører fra Moss rundt 12 og tar gamleveien nedover.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem
|
|
« Svar #33 på: april 25, 2011, 06:46:13 am » |
|
Akkurat når co piloten pleier å sove det. Ja ja. Ordner seg nok:)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem
|
|
« Svar #34 på: april 25, 2011, 19:10:07 pm » |
|
Takker for hyggelig tur med bra oppmøte.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
bObLeFrIk
|
|
« Svar #35 på: april 25, 2011, 20:17:40 pm » |
|
Så ut som et hyggelig treff
|
|
|
Loggført
|
1303s 72 mod ombygd Orginal 53 boble m/ragtop
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
Brannmann!
|
|
« Svar #36 på: april 25, 2011, 21:46:14 pm » |
|
Supert oppmøte! Vi ble jo rundt 30 deltakere! Som vanlig viser vi oss fra vår beste side, barn og voksne i skjønn forening! Mossingær, Haldenserær og folk fra den andre byen. Skikkelig trivelig cruising, og bra tempo! Takk for i dag!
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ...
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem
|
« Svar #37 på: april 25, 2011, 22:02:39 pm » |
|
Supert oppmøte! Vi ble jo rundt 30 deltakere! Som vanlig viser vi oss fra vår beste side, barn og voksne i skjønn forening! Mossingær, Haldenserær og folk fra den andre byen. Skikkelig trivelig cruising, og bra tempo! Takk for i dag! Takk selv Hyggelig dag med bra vær og 75% av klubbens medlemmer på tur..
|
|
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
Dewil
Supermedlem
|
|
« Svar #38 på: april 26, 2011, 00:12:33 am » |
|
Bra oppmøte! Jeg er fornøyd (til tross for hundemøkk og pølsebiter i rompa) fikk til slutt spist frokost
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem
|
« Svar #39 på: april 26, 2011, 06:29:56 am » |
|
Bra oppmøte! Jeg er fornøyd (til tross for hundemøkk og pølsebiter i rompa) fikk til slutt spist frokost Hehe, bra det, bilder kommer (på vår egen klubbside er mulig best.. )
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sleggemekk
Medlem
|
|
« Svar #41 på: april 26, 2011, 09:49:41 am » |
|
Supert oppmøte! Vi ble jo rundt 30 deltakere! Som vanlig viser vi oss fra vår beste side, barn og voksne i skjønn forening! Mossingær, Haldenserær og folk fra den andre byen. Skikkelig trivelig cruising, og bra tempo! Takk for i dag! ikke glem tre kæll fra trøgstad
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Riisern
Supermedlem
Rockabilly rumble
|
|
« Svar #42 på: april 26, 2011, 14:11:37 pm » |
|
Jeg måtte skru benz, så gikk glipp av moroa
|
|
|
Loggført
|
Owner of "Lorang`s Garage" - all brand autoshop - Parts n`repair Tlf: 466 81 660
|
|
|
Livern
Folkevognklubben
Seniormedlem
|
|
« Svar #43 på: april 26, 2011, 14:26:42 pm » |
|
Supert oppmøte! Vi ble jo rundt 30 deltakere! Som vanlig viser vi oss fra vår beste side, barn og voksne i skjønn forening! Mossingær, Haldenserær og folk fra den andre byen. Skikkelig trivelig cruising, og bra tempo! Takk for i dag! ikke glem tre kæll fra trøgstad Hyggelig med besøk fra Indre Østfolds dype skoger! Dere er hjertelig velkomne ved neste anledning også!
|
|
|
Loggført
|
Unnasluntrer hos Harry von Kaaten Racing Team
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
Brannmann!
|
|
« Svar #44 på: april 26, 2011, 21:11:36 pm » |
|
Bra oppmøte! Jeg er fornøyd (til tross for hundemøkk og pølsebiter i rompa) fikk til slutt spist frokost Om det hadde finnes en "like" knapp på forumet sååå... hadde jeg brukt den nå..!
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ...
|
|
|
sleggemekk
Medlem
|
|
« Svar #45 på: april 26, 2011, 22:00:20 pm » |
|
Supert oppmøte! Vi ble jo rundt 30 deltakere! Som vanlig viser vi oss fra vår beste side, barn og voksne i skjønn forening! Mossingær, Haldenserær og folk fra den andre byen. Skikkelig trivelig cruising, og bra tempo! Takk for i dag! ikke glem tre kæll fra trøgstad Hyggelig med besøk fra Indre Østfolds dype skoger! Dere er hjertelig velkomne ved neste anledning også! bare si fra når det skjer no...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem
|
|
« Svar #46 på: april 27, 2011, 12:04:42 pm » |
|
Bra oppmøte! Jeg er fornøyd (til tross for hundemøkk og pølsebiter i rompa) fikk til slutt spist frokost Om det hadde finnes en "like" knapp på forumet sååå... hadde jeg brukt den nå..! Hadde det vært en liker knapp og du hadde lagt ut bilder av bussen din med mindre bakkeklaring enn den har i dag så hadde jeg trykka på *liker* sjæl...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Livern
Folkevognklubben
Seniormedlem
|
|
« Svar #47 på: april 27, 2011, 15:08:31 pm » |
|
Supert oppmøte! Vi ble jo rundt 30 deltakere! Som vanlig viser vi oss fra vår beste side, barn og voksne i skjønn forening! Mossingær, Haldenserær og folk fra den andre byen. Skikkelig trivelig cruising, og bra tempo! Takk for i dag! ikke glem tre kæll fra trøgstad Hyggelig med besøk fra Indre Østfolds dype skoger! Dere er hjertelig velkomne ved neste anledning også! bare si fra når det skjer no... Er ukentlig luftkjølt treff i Moss hver onsdag, hvis det skulle være av interesse! Sjå nå her på den herrenanne her: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,20057.0.html
|
|
|
Loggført
|
Unnasluntrer hos Harry von Kaaten Racing Team
|
|
|
|