Hei!
Om du hører med Unneberg, så har de jobbet med alle tre typene gulv som er tilgjengelig.
Gulvet mitt er litt anderledes enn slik ditt skal være. Dette er også noe av argumentet for å kjøpe fra Gerson, da de lager dem riktig etter årsmodellene. Men disse detaljene er ofte ikke værre enn at du kan lage dem til selv om du har noen bilder og se på.
Det var en utsparring til varmerørene, men jeg måtte file dem litt større på den ene siden. Det gjorde at sprekken på den andre siden ble noe stor. Ikke sveiset dette enda, men håper det skal gå greit.
Om du ikke har besøkt siden til Gerson enda, så er det en del bilder der (
http://www.klassicfab.com/). Og om du titter på prislisten som ligger ute på Monkeynut sine sider ser du at de kan lage ca. alt du måtte ønske.
M.
Hei
Måtte du skjære ut for varmerørere i gulvet? Ser i en katalog at gulvet er uten utsparing for rørene
Jeg er hvertfal fornøyd med gulvet fra Gerson.
Handlet det via MonkeyNut i USA, og fraktet det med JetCarrier.
[ Vedlegg ]
[ Vedlegg ]
Eneste som må tilpasses er litt av utsparringene rundt stolpene.
På TheSamba har enkelte klaget på at det er bittelitt for kort, men ser ikke ut til at mitt er det.
I tillegg bør en være klar over at Gerson sine gulv i dag er håndlaget. Derfor er en del av de forskjellige forsenkningene med en noe grov finish. Dette er det jo mulig å gjøre finere, i motsetning til andre utgaver hvor en kan risikere feil profiler på rillene og feil/manglende forsenkninger o.l.
[ Vedlegg ]
Gerson har uttalt i høst at de jobber med å lage former slik at gulvene skal presses i én operasjon, så det kan være du kan vente et par måneder og kjøpe det "perfekte" gulv!?
Lykke til!
M.