Jeg ser bare en fellesnevner mellom SCC og VWNorge, og det er meg... for å klare opp litt kommer en oversikt over hva jeg gjør etter jobb:
VW NorgeTrond og jeg startet VW Norge som ikke har noen sammenheng med noe annet, bortsett fra at Trond og jeg også driver Cal-look Loungen.
Cal-look LoungenSe over.
SCC eventJeg jobber også for SCC, der jeg er en av fire som holder på hver uke. SCC er helt fristilt fra alle forum osv.
Til de som lurer på SCC bussen, den er lånt av Berger Services som har pusset opp den for rundt 120.000,-. SCC har bidratt med dekor og noen få CSP greier. Takk for lånet!!
RevestrekerRevestreker Jets/Design er også meg... og bare meg...
Hot OwlHotOwl er stortsett bare meg med innleide sjefskonsulenter fra nær og fjær...
Speedshop SignsBildekor/skilt produksjon som drives av Lillehjelper med meg på annen fiolin
Andre hatter:ScrewdriversUndertegnede er også med som fotsoldat i Screwdrivers, som tilfeldigvis låner ut Speaker til SCC.
Hyggelige gutter som de er, har de sagt seg villige til å flippe burgere PÅ treffet. I motsetting til slik det var før når de hadde pre-party på en gård på Vormsund.
Dette gjør de for å hjelpe treffet. Takk trekkere!
Veteran VW klubbenVanlig medlem
Vestfold AircoolersMed på møter på Furulund
Holmestrand Honkey TonkersHang around
Sandefjord Folk&VognMed på møter på Motorhotellet, ellers hemmelig.
Gasburners InternationalFounding member, klubben er nå nedlagt.
Kjekt med mange hatter nå som luggen er så tynn...
Min eneste lønnede arbeidsplass er Seagull AS, resten er på frivillig basis.