En kort historie om vennskap, det å stille opp når en trenger hjelp og takknemlighet:
Sist torsdag kveld 2/9, to dager før brylluppet mitt, rullet jeg min nylig EU godkjente oransje boble anno 1972 ut av garasjen for å polere og pynte henne. Dette etter 3,5 år i garasje, en del skruing, motorskifte, rustsveising ++ Bilen var nå tilnærmet strøken og klar som brylluppsbil som, skulle kjøre oss fra Hobøl kirke til Blixland Gård.
Overraskelsen og skuffelsen var dermed stor da starteren la inn årene kl 2230 natt til fredag. Ringte da Børge (Borge for de forumvante fra Slackers) og spurte om gode råd eller quick fix. Rådet fra Børge etter noen hammerslag og ledningsjekk, var da som følger: "vel jeg står jo med en stater her i hånden som fungerer" hvor langt er det egentlig til Blixland? " Ca en time og 6 mil senere stod Børge i garasjen og hjalp til med detaljene. Bobli var da ferdig og klar for kirkekjøring 0330 om morgningen.
Igjen takk for fantastisk hjelp og assistanse. Litt vanskelig å gjøre opp for slik hjelp, men min kone har noen gode kulinariske planer...