november 01, 2024, 03:45:07 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Snikk-snakk
>
Spinning ( ikke som på ELEXIA )
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Spinning ( ikke som på ELEXIA ) (Lest 1473 ganger)
bObLeFrIk
Supermedlem
Innlegg: 917
Bosted: Skien
Spinning ( ikke som på ELEXIA )
«
på:
mars 12, 2008, 23:05:17 pm »
Er det "enklere" å få til en spinnings, hvis en boble har orginal høyde, eler er senket? IRS
( Vet at motor og dekk avgjør mye da
)
«
Siste redigering: mars 12, 2008, 23:08:28 pm av bObLeFrIk
»
Loggført
1303s 72 mod ombygd
Orginal 53 boble m/ragtop
Holmen
Supermedlem
Innlegg: 1093
Bosted: Sandnes - Bogafjell
Sv: Spinning ( ikke som på ELEXIA )
«
Svar #1 på:
mars 12, 2008, 23:16:59 pm »
Det viser seg at en Bilcross-boble som er lav bak er mer startrasken en som er høyere.
Tolk det som du vil.
Den lave tar avgårde men den høye står og burner.
Loggført
Jeg liker buet frontrute - 1303......
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
Sv: Spinning ( ikke som på ELEXIA )
«
Svar #2 på:
mars 13, 2008, 10:29:53 am »
Senker du nok så hviler bilen bare på indre skulder av dekket. Da er det lett å spinne. jo mindre det er som er i kontakt med asfalten, jo bedre. Stein harde støtdempere funker nok også til dette.
Loggført
Speed is no substitute for direction
TYPE3LARS
Juniormedlem
Innlegg: 58
Bosted: Sandvika
"Lille Rosa Bil"
Sv: Spinning ( ikke som på ELEXIA )
«
Svar #3 på:
mars 13, 2008, 11:07:58 am »
får vel ikke så skjeve hjul med IRS ?
Loggført
1963 Lillebror
1964 boble
1969 1600 TL Fastback
1997 caravelle TDI
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
Sv: Spinning ( ikke som på ELEXIA )
«
Svar #4 på:
mars 13, 2008, 11:55:20 am »
Jo det gjør man faktisk. Noen bytter faktisk armene side for side of å unngå det ved senking.
Loggført
Speed is no substitute for direction
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...