Bj?rn
Supermedlem
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum
- 1303 -
|
|
« Svar #300 på: april 01, 2014, 18:58:15 pm » |
|
Hei hvorfor bremser dere ikke med reim og den exosen som faktisk skal brukes??? skjønner meg ikke på dere type 1 gutta er det ikke hester igjen etter at dere har satt på reim og vanlig exospotte så hvor mye bremset den motoren med reim og exosanlegg?? Kan legge ut 1776'n min som ett eksempel fra da jeg bremset den hos JEE: UTEN reim, luftfiltre og eksos Max hk: 117 MED reim, luftfiltre og eksos Max hk: 96
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Andersen Racing
Supermedlem
Innlegg: 555
Bosted: Spydeberg
|
|
« Svar #301 på: april 01, 2014, 19:22:36 pm » |
|
Hei hvorfor bremser dere ikke med reim og den exosen som faktisk skal brukes??? skjønner meg ikke på dere type 1 gutta er det ikke hester igjen etter at dere har satt på reim og vanlig exospotte så hvor mye bremset den motoren med reim og exosanlegg?? Kan legge ut 1776'n min som ett eksempel fra da jeg bremset den hos JEE: UTEN reim, luftfiltre og eksos Max hk: 117 MED reim, luftfiltre og eksos Max hk: 96 LIKER
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jee
|
|
« Svar #302 på: april 01, 2014, 20:22:22 pm » |
|
Det har en enkel forklaring. Jeg kjøler motorene mye fortere mellom pullene uten varmekåpa på plass. I de tilfelle der potte skal brukes bremser vi med den også. Men prøver som oftest litt forskjellig for å se endringer. Med og uten reim testes alltid der dynamo er montert og hvor mye den tar av effekt kommer helt ann på tilstand på reimhjul, stramhet på reim og turtall på viften. En motor med lite moment og mye turtallshester blir mest berørt. Forskjellene her er store Dessuten vil vi alle ha det høyeste målte tallet motoren kan gi. Må jo ha noe å skryte av også Hei hvorfor bremser dere ikke med reim og den exosen som faktisk skal brukes??? skjønner meg ikke på dere type 1 gutta er det ikke hester igjen etter at dere har satt på reim og vanlig exospotte så hvor mye bremset den motoren med reim og exosanlegg??
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
holmsen
Supermedlem
Innlegg: 2440
Bosted: oslo
|
|
« Svar #303 på: april 01, 2014, 20:57:06 pm » |
|
Når du først er innom her Kåre,,er Losen maskinen snart klar for en ny runde i Stuskaen ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jee
|
|
« Svar #305 på: april 02, 2014, 10:58:23 am » |
|
Oi som vi skjelver i buksene
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
bay crewcab
Seniormedlem
Innlegg: 374
Bosted:
|
|
« Svar #308 på: april 06, 2014, 13:19:52 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Member of mandagsklubben Member of Ultimate Street Bays Bronze 2011, silver 2012 and gold 2015 in USB
|
|
|
Jee
|
|
« Svar #309 på: august 15, 2016, 16:53:58 pm » |
|
Gratulerer til Folke. Høyeste målte effekt I bremsen i dag. 206 hk! Slo min egen rekord med 1 hest..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svein.
Supermedlem
Innlegg: 2435
Bosted: Lørenskog
|
|
« Svar #311 på: november 02, 2017, 20:52:27 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
201m 8,063 sek. 136,42km/t 402m 12,708 sek.176,81km/t...
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden
|
|
« Svar #312 på: november 02, 2017, 21:05:47 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
|