november 01, 2024, 03:48:30 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Min Boble 56':)  (Lest 35783 ganger)
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #120 på: januar 29, 2010, 21:25:32 pm »

ja den lusa ja, hehe var vist en som sa til meg: ta av nok med en gang.  Blunker
Loggført
Zezner
Medlem
***
Innlegg: 135
Bosted: Bærum


1303 S BIG


Vis profil
« Svar #121 på: januar 29, 2010, 22:55:29 pm »

FYYYYYYYY FADER!! Den ser helt utrolig fantastisk ut! Den fargen fikk jeg lyst på  Rekker tunge

Mvh. Zezner
Loggført

Boble 1303 S Prosjekttråd
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #122 på: januar 30, 2010, 12:01:36 pm »

Den blei bra denna her ja. Bare husk at om du setter på senkespindler, så blir den også mykere..  Hvilket ikke bare er positivt når du vil ha den laaaav.. 
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #123 på: januar 30, 2010, 16:21:25 pm »

Pluss at bilen mister den aggresive looken med forhjulet langt foran i framskjermen...
Loggført

Speed is no substitute for direction
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #124 på: januar 30, 2010, 16:36:11 pm »

Den blei bra denna her ja. Bare husk at om du setter på senkespindler, så blir den også mykere..  Hvilket ikke bare er positivt når du vil ha den laaaav.. 

Vil påstå at fronten min er laaaav og selv om den har dropp spindler ser jeg ikke på det som noe problem. Må selvfølgelig passe på litt ekstra, men jeg tar de fleste dumper og humper i stor fart uten at det slår nedi.

Om man smalner nok kan man kombinere spindlene med litt ekstra gummi på framhjula også... og da blir den jo faktisk brukbar å kjøre Glad
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #125 på: januar 30, 2010, 16:52:16 pm »

Ta den opp litt bak,så er du der.
Loggført

Mob:92245040
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2102
Bosted: Egersund


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil
« Svar #126 på: januar 30, 2010, 17:08:55 pm »

Utrolig flott bil du har. Masse bil å kose seg med......
Loggført

1974 13GT03
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #127 på: januar 30, 2010, 17:37:03 pm »

Ta den opp litt bak,så er du der.

Tullprat Blunker
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
california
Nybegynner
*
Innlegg: 8
Bosted:



Vis profil
« Svar #128 på: januar 30, 2010, 18:53:08 pm »

Hei, du... Har du solgt gti'en du nevner innledningsvis..?

T
Loggført

Tidsfordriv:
'61 boble,'61 panel, '71 dobbelcab, '74 mk1, '79mk1 Gti, '81 mk1 Gti, '83 mk1 Gtix2,
'85 mk1 gti Cab. -Trenger alt av chromedeler til golfene!!!
'04 passat Tdi4M.(-konevogn)
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #129 på: januar 30, 2010, 22:41:48 pm »

Den blei bra denna her ja. Bare husk at om du setter på senkespindler, så blir den også mykere..  Hvilket ikke bare er positivt når du vil ha den laaaav.. 


Samt at hvis man korter så blir fjærene stivere og da er ikke lengere dropp-spindler noe problem. Min bil ble faktisk (når jeg satte de flippa endeleddene tilbake i orginal stilling) meget god å kjøre med innkorting og spindler. Litt go-cart aktig faktisk. Presis og rask styring, lite krenging i sving og meget lett å "lese" i forhold til understyring osv. Nå trenger faktisk bilen bare stivere dempere bak for å bli ordentlig morsom å kjøre. Alle som er skeptiske til mye innkorting er herved innvitert til skien for å prøve bilen min til sommeren. Det er mange myter om dette med innkorting som jeg mener er basert på ting folk tror, har hørt, tror de vet, kan tenke seg osv Blunker
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #130 på: januar 30, 2010, 22:47:15 pm »

Den blei bra denna her ja. Bare husk at om du setter på senkespindler, så blir den også mykere..  Hvilket ikke bare er positivt når du vil ha den laaaav.. 


Samt at hvis man korter så blir fjærene stivere og da er ikke lengere dropp-spindler noe problem. Min bil ble faktisk (når jeg satte de flippa endeleddene tilbake i orginal stilling) meget god å kjøre med innkorting og spindler. Litt go-cart aktig faktisk. Presis og rask styring, lite krenging i sving og meget lett å "lese" i forhold til understyring osv. Nå trenger faktisk bilen bare stivere dempere bak for å bli ordentlig morsom å kjøre. Alle som er skeptiske til mye innkorting er herved innvitert til skien for å prøve bilen min til sommeren. Det er mange myter om dette med innkorting som jeg mener er basert på ting folk tror, har hørt, tror de vet, kan tenke seg osv Blunker
syn den matte grå var helt perfekt jeg E.
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #131 på: januar 30, 2010, 23:17:54 pm »

Neste gang får du kjøre selv. Bare ikke kjør som du pleier når du kjører boble Gliser
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!