november 01, 2024, 03:44:16 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Motorlokk til 79' 1303 cab ø.kjøpt  (Lest 2818 ganger)
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« på: november 16, 2009, 22:12:12 pm »

Ønsker å kjøpe et motorlokk til en 79' Karmann cab. Alt av interesse, så lenge det har 4x7 riller (7+7+7+7).
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
BP 73
Supermedlem
*****
Innlegg: 3062
Bosted: fagerstrand



Vis profil
« Svar #1 på: november 17, 2009, 20:35:08 pm »

har lokk til 1303 med 4x7 riller. ring 99599148 e. kl 16
Loggført

69 vespa 50s
72 1302 ls jubileum nr20002103 med 1680
73 1303 s med 1835
71 notchback 2l type 4
78 singelkabiner pick up 2l type 4
70 mod 1300 kjørbar motortestbenk
11 passat 2,0 140hk tdi st.vogn 4-motion
04 Caddy 1,9 105hk tdi  hentebil
09 golf 1,9 tdi st.vogn sportline
ingen bilcrossbobler igjen, har lagt hjelmen på hylla. men alltid noen delebobler som kommer og går. mye deler til bobler 68 mod og nyere på lager.
tlf 99599148 ( ingen mail i garasjen)
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #2 på: november 18, 2009, 02:10:17 am »

sweet, Ringer deg i morgen etter jobb
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #3 på: november 18, 2009, 21:53:25 pm »

Desverre, fortsatt på leting
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Lars52
Medlem
***
Innlegg: 156
Bosted:


Vis profil

« Svar #4 på: november 19, 2009, 12:33:44 pm »

Er det forskjell på karmann cab lokk og std 1303?
Loggført
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #5 på: november 19, 2009, 18:06:48 pm »

Er det forskjell på karmann cab lokk og std 1303?

Ja, men den forskjellen spiller ingen rolle.

På cab er det kuttet hull der det er stanset en profil bak skiltnesa. På sedan er denne profilen stanset, men ikke kuttet hull i.


Så har du lokk med 4x7 riller, så hyl ut Glad
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
eivinds
Juniormedlem
**
Innlegg: 87
Bosted: Moss


Vis profil

« Svar #6 på: november 20, 2009, 18:39:33 pm »

Har lokk i Moss.
95899049
Loggført
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #7 på: november 20, 2009, 22:31:30 pm »

Typisk, nå sitter jeg på ferga hjemover. Har vært i Fredrikstad å henta en verktøyvogn. Ringer deg i morgen
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #8 på: november 21, 2009, 17:54:19 pm »

Og igjen så viser det seg å være vanskelig å få tak i riktig lokk. Mosselokket var også 7+6+6+7, som alle andre.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: november 22, 2009, 02:43:03 am »

Dersom det er innvendig regndeksel, betyr det att det er rett lokk??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #10 på: november 22, 2009, 09:04:32 am »

Dersom det er innvendig regndeksel, betyr det att det er rett lokk??

Det er jeg jammen ikke sikker på. Men har lokket 7+7+7+7 lufteriller, og IKKE 7+6+6+7, slik som alle andre 1303 har, så er det korrekt nok for meg

Dårlig bilde, men dette er korrekt lokk


Dette er sånt jeg ikke vil ha
« Siste redigering: november 22, 2009, 09:06:35 am av Pål » Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #11 på: november 22, 2009, 13:53:25 pm »

Ok, for eg er ganske sikker på att eg såg eit cab-baklokk inni mellom mange andre, då eg var på nye lokalet til VWACB igår.

Skal sjekka opp litt.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #12 på: november 23, 2009, 21:02:04 pm »

Beklagar, det var ikkje nok riller på det heller...

Men du har ikkje vurdert å laga deg eit? Finn eit med mest mulig riller, samt eit donorlokk med eitpar riller og overfør til du er fornøygd Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #13 på: november 23, 2009, 23:02:14 pm »

Ønsker å kjøpe et motorlokk til en 79' Karmann cab. Alt av interesse, så lenge det har 4x7 riller (7+7+7+7).

Hmm... interessant for oss som interesserer oss for cab'er! Visste ikke at det fantes 7+7+7+7. Det må være skjeldent! Hvorfor skal du ha det? Var det slik på din bil originalt?

Se-beetles 1979-mod:



www.Typ15.com, 1979-mod:






Osv....
Loggført
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #14 på: november 24, 2009, 01:22:11 am »

Ja, jeg har lest at det skal være det på 76- cab. Men har funnet lite bilder som bekrefter det. Slik du ser utifra bildene du har funnet
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
JTWE
Supermedlem
*****
Innlegg: 2198
Bosted:


Vis profil

« Svar #15 på: november 24, 2009, 10:22:56 am »

3 cabrioleter i SSP / VWheritage katalogen hadde det 7+7+7+7 lokket.

La merke til det i forbifarten.
Loggført
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #16 på: november 24, 2009, 11:16:34 am »

3 cabrioleter i SSP / VWheritage katalogen hadde det 7+7+7+7 lokket.
La merke til det i forbifarten.

Kanskje noe som ble levert til noen av cab'ene for å gi mer kjøling? (cab'en mangler jo lufterillene mellom lokket og bakvinduet, og får bare luft inn gjennom motorlokket).

VW landet på 7+6+6+7 med utstanset hull under skiltlysholderen - noen har sagt meg at det også var slik på 75 1303 sedan. I hullet sitter det et termostatstyrt spjeld som åpner opp for mer luft på varme dager. Trodde alle cab-modeller hadde den løsningen fra 74/75, men der ser man...



Loggført
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #17 på: november 27, 2009, 22:27:58 pm »

bomp
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!