Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #150 på: desember 29, 2010, 14:11:22 pm » |
|
Ja og eit hengarfeste vist du skal ha det på. Er ikkje heilt sikker på den 3dje døra endå.. plater til den finst i columbia Kanskje det går an å få tak i ei rustfri dokadør her i landet? Vist det finst. ellers so treng eg noko platedeler ja. Muligens eg kan bruka dei delane som unneberg har til skyvedør, berre korta dei inn??? Elller til cargodør på splittbuss? Skal undersøka litt
|
|
« Siste redigering: desember 29, 2010, 14:16:15 pm av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
|
« Svar #151 på: desember 29, 2010, 20:33:27 pm » |
|
Kjempejobb du har foran deg, men du er jo godt i gang! Blir nok bil av denne med gode grønne biter. Var frakten avskrekkende? Om ikke det er KCW tempo så er det kanskje et like omfattende prosjekt som denne fra Das Resto Haus? (ikke at du har tid til det, men pent arbeid her også) http://dasrestohaus.com.au/gallery2/main.php?g2_itemId=4742Legger til denne dokaen som er alkalisk dyppet, mye samme det går i rustmessig ser det ut for, kanskje mer nyttig? http://dasrestohaus.com.au/gallery2/main.php?g2_itemId=13761
|
|
« Siste redigering: desember 29, 2010, 23:26:51 pm av RZR-Andy »
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #152 på: desember 29, 2010, 22:53:54 pm » |
|
Litt jobb vert da vist ja, kanskje litt meir enn planlagt når eg tenkar meg om. Takk for link skal mysa der når eg får tid Lasteplan inkl shipping frå gerson = 600$ så det er igrunn grisebilligt etter min meining. Ivertfall verdt det. trur frakta på planet var 225$ og 40$ frakt på den skilleplato(som kosta eitpar hundre dollar meinar eg) Løp å kjøp. idag har eg morka med kroken bak på bilen.. har begynt å rekonstruera igjen. Måtte grava meg ned ein heil del lag med plater før eg fant ferskt stål.. Er ikkje ferdig for kveldn endå so bilder kjem seinare
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
|
« Svar #153 på: desember 29, 2010, 23:16:11 pm » |
|
600 USD??? Det er grisebillig ja!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #154 på: desember 29, 2010, 23:27:30 pm » |
|
Ja stemmer. skilleplata kosta 285$ totalt for delane 925$=ca 5550kr. Absolutt verdt pengane.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #155 på: desember 30, 2010, 01:45:00 am » |
|
Bilder frå da vetla som vart gjort idag Måtte sjølvsagt prøva platene som kom. Goood fit! Gledar meg til desse skal monterast.
DSCF3872.jpg (108.91 KB. 733x550 - vist 496 ganger.) So begynta eg nedi problemhjørna. Bakplato valgte eg å gjera på spar tid-metoden. skjera, riva og slipa. istaden for å bora bora og bora på ørtenvis av hol for so å sveisa og slipa alle hola som vert på plata bak.. Eg hadde tenkt å bruka lista til å fiksa den dårlege lista på hengslene til motorluka men eg får heller laga dei platene sjøl
DSCF3876.jpg (112.81 KB. 733x550 - vist 450 ganger.) Det er lite igjen her i krokane.. veldig mykje gravrust om ikkje ant
DSCF3877.jpg (121.79 KB. 733x550 - vist 401 ganger.) Og noko som minna om glava, men som nok er frose sagamå eller vanleg sand som har klaka..
DSCF3878.jpg (115.44 KB. 733x550 - vist 394 ganger.) Sånn fjerna eg restane av bakplato. sildaboks metoden. No treng eg berre slipa litt so e da klart for nytt. utan noko boring..
DSCF3880.jpg (120.22 KB. 733x550 - vist 457 ganger.) Rostigt ja.
DSCF3882.jpg (125.67 KB. 733x550 - vist 375 ganger.) Begynt å avduka alle laga med plater her..
DSCF3883.jpg (113.78 KB. 733x550 - vist 397 ganger.) Lag 1 og 2 vekke. meir rust openbarar seg bakerst på lag 4..
DSCF3885.jpg (122.29 KB. 733x550 - vist 393 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #156 på: desember 30, 2010, 02:01:21 am » |
|
meir Pappmal laga til for bunndelen.(egentlig er jo veggen bak og bunnen i samme del, men eg har ikkje sjangs til å laga det i ei plata(me snakkar 2mm plater og mykje kurver..)
DSCF3888.jpg (118.77 KB. 733x550 - vist 389 ganger.) Når mal er laga kan eg skjera vekk dekelskapen og rensa opp området. Laga so mal til plata bakerst.
DSCF3889.jpg (118.86 KB. 733x550 - vist 398 ganger.) grunning inni rammo og oppover den bakre rammo. ikkje vits i att da skal rusta meir. fekk og lurt ut ein knekt bolt til støtfangaren. måtte sveisa varma og herja på ei stund for den hadde virkeleg satt seg.. men den kom til slutt
DSCF3894.jpg (107.31 KB. 733x550 - vist 413 ganger.) Plater laga og tilpassa. gjenstår her å bora nokon hol for punktsveiser samt eit dreneringshol
DSCF3897.jpg (106.05 KB. 733x550 - vist 395 ganger.) Og voila. bakerste plata er sjølvsagt grunna bakom der den er inni ramma og sveisegrunning vert alltid brukt der to plater overlappar kvar andre, altso ved punktsveis. dreneringsholet er 12mm(har ikkje større bor)
DSCF3901.jpg (123.66 KB. 733x550 - vist 446 ganger.) Litt sliping(lag ikkje so mykje vekt på da her) og maling so er da klart for neste ledd i oppbygginga. bakerste del av rammo oppover. Eindel triksing og tilpassing for å få den til noko lunde, men den vart no brukande til slutt. Malte den på baksida og for det er tront inni bakom der etterpå til maling.
DSCF3904.jpg (125.5 KB. 733x550 - vist 448 ganger.) Undersida
DSCF3906.jpg (99.24 KB. 733x550 - vist 413 ganger.) Sånn der var den på plass og. gjenstår fremste delen på den rammo(altso eit lokk over den bakerste) + ei lite flat tjukk plata på sido der for bakplato samt å laga ytterplato. sooo er det samme jobben opp igejn på andre sio
DSCF3912.jpg (118.68 KB. 733x550 - vist 441 ganger.) Vart ogso litt anna ymse gjort på bilen idag, tetta eber hol, sveist litt småhol rundtomrking etc. fant ut att buss cargo dører er (noko lunde) lik doka 3dje døra. So e da nokon som har indre og ytre sveisedel til cargodør splittbuss?? Imorgo skal eg verta ferdig med denna sio, gjera ferdig rammo på midten og begynta på andre sio...
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #157 på: desember 31, 2010, 22:46:58 pm » |
|
Vart dårleg med oppdateringar(dårleg med internett her igår) Igår rauk store delar av dagen med til å hjelpa ein kar som eg har bilar ståande hjå til vinterlagring. Han hadde kilt fast ein rundballe nedi holet i golvet ned til floren, var eit slit å få den ned.. so var da meir slit med å legga på kjettingar bak på traktoren og deretter noko brøyting. Fekk ordna med noko ramme rost på venstra sio bak der og sveist på litt meir av den horisontale rammo bak med motorluko. + laga til ytterplato på den, men den er fortsatt ikkje sveist inn endå.. Idag er da fullstendig nyttårstorm og da regnar, snøar sluddar og bles vil vest inni garasjen. eg må ha porten open for å få plass til å jobba bak på bilen der.. Om ikkje ant har da vorte rydda ut massse fjøler ut av garasjen, resten av barndooren er komt under tak etc. Jaja bilder kjem neste år
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
|
« Svar #158 på: januar 01, 2011, 03:06:23 am » |
|
Godt nytt år Christer!
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #159 på: januar 01, 2011, 15:21:20 pm » |
|
Jau i lige so Eivind og alle andre nyttåret vart feira med heile familien i ei bobla på tur ned til Seim(nokon km her ifrå) Fullstendig klink is delux og med kjettingar på. go varme å berre velstand Fekk unnskyldning frå gerson igår ang ulakkert lasteplan og da var fordi dei hadde da so travelt med å få sendt avgårde delane før dei stengte for jolaferie, att det vart gløymt å lakka den.. Gerson skal ha ca ein 500 lapp for indre og ytre cargodør rep plata inkl frakt. Kanskje verdt å slå til på om da ikkje dokkar opp noko ant? Muligens ogso nokon andre småting som kunne vert bestilt frå gerson i tilfelle. men tar da på sikt. Idag har eg tenkt å få gjort ferdig på den eina sido, men naboane e skeptisk til bråk når da e O'heilag dag......so me får sjå. må uansett opp å hjelpa han gamlingen på gilbakken med å setta på fres på traktoren.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #160 på: januar 02, 2011, 01:11:39 am » |
|
På tide med nye bilder i eit nytt år Gårsdagens vetle framgang.. Papp er fine greier
DSCF3915.jpg (95.83 KB. 733x550 - vist 400 ganger.) Sveist inn ein stor bete 2mm plate i enden av rammo + lagt på ein firkant på sida av den bakerste horisontale rammo(kva heiter den egentlig?? motorlukeramme?)
DSCF3917.jpg (103.67 KB. 733x550 - vist 357 ganger.) Ny plata vart laga etter malen, hol vart bort med 12mm bor, men det skulle jo vera endå større... 5-6 slipesteiner(clasolsen sitt sett med jalladrit til dremel) måtte bøta med livet pga att eg ikkje fant den metallfresen. etterpå fant eg ei vanleg rondtfil type go gammal manuell. gjekk mykkkkkje fortare enn dei slipestein greiene som ikkje dug til noko
DSCF3920.jpg (144.74 KB. 733x550 - vist 333 ganger.) Plato passar om ikkje ant
DSCF3922.jpg (126.36 KB. 733x550 - vist 370 ganger.) Fekk og beisa området litt før da var takk og farvel 2010 og pang pang 011
DSCF3923.jpg (94.72 KB. 733x550 - vist 394 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #161 på: januar 02, 2011, 01:23:44 am » |
|
Ferkst frå ikveld,dag etc Holet vart utvida til korekt diameter, so vart plato malt bakpå og so sveist inn
DSCF3939.jpg (120.29 KB. 733x550 - vist 393 ganger.) Etter noko sliping so var da til å begynna på den yttersta plato. igrunn ganske so enkel i sin konstruksjon
DSCF3943.jpg (111.48 KB. 733x550 - vist 388 ganger.) Etter å ha laga mal so var da berre å klyppa og banka, banka , banka og klyppa litt til etc.
DSCF3944.jpg (101.1 KB. 733x550 - vist 380 ganger.) For å laga da avronda holet i plata so brukte eg eit triks eg lerte hjå Hammerworks. Merkar opp kor holet skal vera og finn so to piper som passar på diameteren(prøver meg fram på da orginala holet til eg finn ei pipa som passar fint inni, og ei pipa som passar rundt graden på baksida.) sett detta opp i ei skrustikka, linar opp pipene og justerar plata sånn att alt er på linja etc. deretter er da berre å sveiva stikka rundt, hammra den rundt og heilt til plata gjer etter
DSCF3947.jpg (110.12 KB. 733x550 - vist 382 ganger.) so endar ein opp med eit heil perfekt hol som er identisk med orginalen
DSCF3948.jpg (109.88 KB. 733x550 - vist 381 ganger.)
DSCF3949.jpg (105.26 KB. 733x550 - vist 354 ganger.) Behandling bakom og mellom er viktigviktig. Når detta tørka so skrapa eg opp der hola til sveisene skal vera og malte deretter på sveisegrunning der.
DSCF3950.jpg (114.64 KB. 733x550 - vist 363 ganger.) Sånn. fekk ikkje slipa fø då hadde naboane fått heilagdagangst.so da får eg ta imorgo
DSCF3952.jpg (93.54 KB. 733x550 - vist 399 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 4528
Bosted: Sandnes
:: DKL ::
|
|
« Svar #162 på: januar 02, 2011, 01:44:04 am » |
|
Flott arbeid Christer, Veldig fin utvikling du har hatt siden du først kom på forumet :-) Siden det er et nytt år er det jo fint med et lite tilbakeblikk: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,888.msg8703.html#msg8703Beklager avsporing :-)
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017 "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #163 på: januar 02, 2011, 02:10:58 am » |
|
Takk fø da Trond! Nett den tråden der er jo eigentleg berre pinleg.. om eg ikkje er da no so var eg ivertfall dom som ein kork då men hadde da ikkje vore for detta forumet so tenker eg att eg fortsatt hadde sotte på ein stol og fundert på kva varmekanalar eg skulle kjøpa og ditt,datt.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Squareback
Supermedlem
Innlegg: 6227
Bosted: Ski i AKERSHUS
Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
|
« Svar #164 på: januar 02, 2011, 09:32:11 am » |
|
Følger Trond her: På 3 år har du blitt en av de virkelige ressursene her på forumet! Stå på og ikke minst er du en inspirator! Må du også få flere av dine jevnaldrende til å få interesse for "gammel" bil. Det trengs - forgubbing er tilstede i mange miljøer. Les et nummer eller to av "Norsk Motorveteran" så skjønner man det...mvh Halvard.
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #165 på: januar 02, 2011, 11:24:39 am » |
|
Takk fø da! :)
Einig i att da burde vore fleire yngre i hobbyen, sjølv om da nok e en del so e da ivertfall ikkje for mangen
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
EspenX
Supermedlem
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo
Praise the raised
|
|
« Svar #166 på: januar 02, 2011, 13:29:15 pm » |
|
Kan ikke bli annet enn imponert over ståpåviljen din Tistlo, og også at Eivind E er villig til å bla opp det som må til for å bringe denne dokaen tilbake fra de døde.
Eivind, hvilke tanker har du gjort deg rundt prosjektet, har du et budsjett for hva ferdig bil vil koste, eller må man bare lukke øynene, krysse fingrene og håpe på det beste?
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss
|
|
|
Joachim
Seniormedlem
Innlegg: 318
Bosted: lillehammer
|
|
« Svar #167 på: januar 02, 2011, 15:36:35 pm » |
|
Takk fø da! Einig i att da burde vore fleire yngre i hobbyen, sjølv om da nok e en del so e da ivertfall ikkje for mangen jeg er ikke mye eldre enn deg da
|
|
|
Loggført
|
Vovlo 940 turbo 1958 boble (Prosjekt lekebil) 1967 boble 1967 boble 1500 1968 Variant 1969 Buss 1974 " Porsche boble"
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
|
« Svar #168 på: januar 02, 2011, 15:44:58 pm » |
|
Gerson skal ha ca ein 500 lapp for indre og ytre cargodør rep plata inkl frakt. Kanskje verdt å slå til på om da ikkje dokkar opp noko ant?
Kjør på! Kan ikke bli annet enn imponert over ståpåviljen din Tistlo, og også at Eivind E er villig til å bla opp det som må til for å bringe denne dokaen tilbake fra de døde.
Eivind, hvilke tanker har du gjort deg rundt prosjektet, har du et budsjett for hva ferdig bil vil koste, eller må man bare lukke øynene, krysse fingrene og håpe på det beste?
Jo takk for det! Det er forsåvidt et interessant tema du tar opp der. Så langt har dette her kostet en del kroner, vi kan jo ta et lite regnestykke "live" på sparket. Bil - 15.000 (kan vel si det var aaaaalt for dyrt ja) Frakt - 3.000 Kjøpte en clutch for å kunne flytte bilen lettere, ca 1800kr Senkespindler - 3000 Senkefjærplater - 1500 091 girkasse m/lamelldiff + 2liter motoremne - 9000 Div. treratt, vaiere, relé, girspak, giroverføringsdeler - 4000 Motorbygge "work in progress" - ca. 25.000+- Rustsveisedeler - ca 13.000 så langt, blir vel mer Rustsveisearbeid - det får bli mellom meg og Christer hva det koster Sandblåsing - ca 3-4 tusen pluss transport? (litt usikker på hva prisen ble totalt der) Alu felger - ca 3.000 Så allerede der er vi vel oppe i ciiirca fem-og-åtti-tusen kroner... pluss rustsveising. Når man da har kommet så langt så kan man jo ikke stoppe. Det vil bli for mye "sunk cost". (Avskrivning) Planlagte utgifter: lakkering 15-25 tusen mer rustsveising x tusen dekk - 3000 støtdempere, bremser, hjullager - 4000 eksosanlegg - 4000 frontrute, dørpakninger, etc - 5-6 tusen (har noen av de) støtfanger bak - må vel kjøpe brukt.. 500? interiør - 10.000 Innkorta forstilling x tusen Så det blir jo minst femti tusen kroner til før vi "er i mål" så og si. Og kanskje mer enn det hvis det skjer noe uforutsett. Noe budsjett vil jeg ikke si at det har vært på dette her, det har liksom bare røyna på fra dag til dag, og så har det blitt tatt litt på sparket. Det er vel ingen tvil om at jeg neppe vil få igjen det det har kostet hvis bilen en gang skal selges, så det vil jo på en måte bli en bil jeg aldri kan kvitte meg med
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #169 på: januar 02, 2011, 15:48:25 pm » |
|
Joachim, Neidå, har ikkje sagt noko om da, men att da burde vore mangen fleire ungdommar i hobbyen(miljøet da er heilt klart. problemet er at mangen meinar att volvo,japs,ford er tingen, noko som sjølvfølgeleg ikkje er tilfelle sovidt meg bekjent er jo målet soklart att da skal verta landets flottaste,grommaste og mest rustfrie dobbelkabin earlybay
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Joachim
Seniormedlem
Innlegg: 318
Bosted: lillehammer
|
|
« Svar #170 på: januar 02, 2011, 18:05:11 pm » |
|
Joachim, Neidå, har ikkje sagt noko om da, men att da burde vore mangen fleire ungdommar i hobbyen(miljøet da er heilt klart. problemet er at mangen meinar att volvo,japs,ford er tingen, noko som sjølvfølgeleg ikkje er tilfelle sovidt meg bekjent er jo målet soklart att da skal verta landets flottaste,grommaste og mest rustfrie dobbelkabin earlybay Hehe, har en del volvo og, Kjører 940 turbo til daglig : )
|
|
|
Loggført
|
Vovlo 940 turbo 1958 boble (Prosjekt lekebil) 1967 boble 1967 boble 1500 1968 Variant 1969 Buss 1974 " Porsche boble"
|
|
|
EspenX
Supermedlem
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo
Praise the raised
|
|
« Svar #171 på: januar 02, 2011, 19:00:09 pm » |
|
Jo takk for det! Det er forsåvidt et interessant tema du tar opp der. Så langt har dette her kostet en del kroner, vi kan jo ta et lite regnestykke "live" på sparket. (...) Noe budsjett vil jeg ikke si at det har vært på dette her, det har liksom bare røyna på fra dag til dag, og så har det blitt tatt litt på sparket. Det er vel ingen tvil om at jeg neppe vil få igjen det det har kostet hvis bilen en gang skal selges, så det vil jo på en måte bli en bil jeg aldri kan kvitte meg med Takk for et ærlig kostnadsoverslag. Mulig du ikke kan få igjen alt ved et salg, men du får jo en dønn strøken doka du kan ha mye glede av. Jeg synes ikke det regnestykket er sååå ille. Hvis det er noen trøst, så vet jeg om endel andre som også har lagt godt over 100 lapper i Bayene sine, så du er i godt selskap, Eivind
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #172 på: januar 03, 2011, 00:39:24 am » |
|
Vell spent monny so dei seie i UK Vart so godt som lite gjort idag på bilen so mykje ant som må gjerast mens ein fortsatt har fri..som da no e slutt på. Da vetla som vart gjort var å slipa sveisen frå ytterplato på hjørna bak og retta opp litt langs sveisen. so pusste eg meir rust ut av bjelken bort mot andre hjørna og etterpå so smørte eg inn bjelken og ytterplato med maling. Men driv å rydda i garasjen no, skal jo inn ein buss til snart. måtte inn med impulsen ikveld og. tok ut viskarmotoren for å fiksa den etter att eg tok livet av eine viskaren. Vist eg er so heldig att eg får tid til overs so vert da gjort litt imorgo og på bilen. bilder får komma imorgo
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
cato®
Supermedlem
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
|
« Svar #173 på: januar 04, 2011, 00:46:59 am » |
|
Hmm, en dag uten updates? Har du tatt en Voe , Tistlo ?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bjerkreim
Medlem
Innlegg: 179
Bosted: Bjerkreim Rogaland
vw only....
|
|
« Svar #174 på: januar 04, 2011, 01:00:09 am » |
|
Tistlo--hva skjer a?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #175 på: januar 04, 2011, 01:13:06 am » |
|
Ikkje att Voe seier meg so mykje men du har heilt rett i att da har skjedd lite eller ingenting idag,og... hjelpa ein kar med å staka opp frosen kloakk + att da går mykje tid til å leita etter deler og badla dei inn for sending.. Men imorgo derimot skal da skje noko! For å gjera litt meir ut av dagens "oppdatering so kan eg jo legga ut noko bilds frå gårstagen sånn for syns skyld Slenger med nokon relativt off topic bilder og likagreitt,, Rydda alvorleg i garasjen! Plass til ein bil til.. her ser me og dorodl stativet som eg hesja saman av restane frå ein campingstol, resirkulering kallar dei da
DSCF3959.jpg (117.34 KB. 733x550 - vist 409 ganger.) dør å greier å greier..
DSCF3961.jpg (123.95 KB. 733x550 - vist 403 ganger.) Doka ja,, slipt, retta, banka og ser greitt ut. manglar ein liten platebete so er dette hjørna heilt ferdi.
DSCF3962.jpg (98.69 KB. 733x550 - vist 417 ganger.) Har ikkje bilde frå etter att eg malte da raudt, men ein kan berre tenka seg til korleis da ville sett ut
DSCF3963.jpg (118.19 KB. 733x550 - vist 409 ganger.) Etter å ha staka meir kloakkrøyrer imorgo og kjodna litt so ska eg begynna på høgra hjørna.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
mags
|
|
« Svar #176 på: januar 04, 2011, 09:53:49 am » |
|
Stå på Krister Godt nytt VW år Prøve å høre på litt musikk i de kalde dagen nå da Så kan du slappa av litt i Sommeren. Fikk Bestilt Fra Gerson i Går til Marius sin CREV cAb skal få sent over noen bilder til uka til deg.
Mags
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
cato®
Supermedlem
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen
|
|
« Svar #177 på: januar 04, 2011, 10:51:26 am » |
|
Ikkje att Voe seier meg so mykje Voe er/var en " superblogger" som bestemte seg for å slutte, og fansen er visst helt fortvilet Hvis denne fremdriften og pågangsmotet ditt ikke dabber av, så vel snart ikke nok Vw's å pusse opp i norge. Jeg blir sliten og kald bare av tanken på det du får til i skuret ditt. Stå på videre
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #178 på: januar 04, 2011, 11:24:14 am » |
|
Mags takk for da, musikk kjem frå radioen da, radio norge;) Cato(R) takk fø da til deg og, blogging e noko drit so da e best å halda seg langt vekke frå Da e jo ingenting i vegen for att du og alle andre som vil kan pussa opp litt bilar i skuret sitt
|
|
« Siste redigering: januar 04, 2011, 18:01:06 pm av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #179 på: januar 05, 2011, 01:03:49 am » |
|
Svikta igjen idag og ting tar tid so dei seie.. Frosen kloakk tar ogso tid. når eg kom heim att kikka eg under eine bakskjermen på impulsen og der var det rust og bart stål.. slapp kjetting og ei laus lenke er effektig malingsfjernar.. so eg måtte ta litt intensiv behandling på impulsen under innerskjermen samt stramma opp kjettingen og festa laus lenka. Impulsen skal få 100%-rustfri-behandling om eit eller to år.. men eg prøver igjen imorgo, då skal da ikkje gå heile kvelden med jobbing på gilbakken og då skal eg få tid til litt etterlengte arbeid på høgra hjørna bak. håpar å kunna bruka opp igjen eitpar av papp malane og. er vel ca speglvendt.sparar jo i tilfelle noko tid då.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|